Ricohin FESPA 2017 -messujen tuotevalikoima povaa tulostusyrityksille loistavaa tulevaisuutta

Tulosta Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Ricohin FESPA 2017 -messujen tuotevalikoima povaa tulostusyrityksille loistavaa tulevaisuutta

Ricoh Europe, Lontoo, 8.5.2017 – Ricoh esittelee tulostusyrityksille tuotevalikoimansa luovia ratkaisuja esimerkiksi mainoslakanoiden, etikettien, julisteiden ja keraamisten laattojen painantaan FESPA 2017 -messuilla Hampurissa 8.–12.5.

Suosiota kerännee myös Ricoh Pro™ L4160 -lateksitulostin suurkuville. Kyseessä on ensimmäinen kansainvälisen Color-Logic™ -sertifikaatin saanut lateksijärjestelmä, jolla voi tarkasti toistaa monia erilaisia metallisävyjä. FESPAssa esitellään tulostusesimerkkejä viini-, olut- ja hiustuote-etiketeistä julisteisiin ja bannereihin. Pro L4160:lla voi tulostaa Color-Logic-näytteitä ja vaikuttavia A3-kokoisia peili-, matta- ja sateenkaariefektipintaisia metallivärijulisteita.

Ricoh esittelee lisäksi monia  EFI H1625 Hybrid UV LED -suurkuvatulostimella tuotettuja esimerkkejä. Ricohin näyttelyseinällä on näytteitä erikoisista painokelpoisista materiaaleista, esimerkiksi keraamisia laattoja, 3 mm:n liitutaulua, 6 mm:n polystyreeniä, kirkasta pleksilasia ja teräksisiä heijastavia liikennemerkkejä. Osastolla on näytteillä myös Color-Logic-tulosteita. Color-Logic-pintaa on käytetty esimerkiksi viski- ja konjakkilaatikoissa ja kolmiopakkauksissa, mikä osoittaa menetelmän mahdollisuudet pientulostuksessa. Osastolta voi ottaa muistoksi esimerkiksi Foamex-kitaran tai -robotin tai erikoisen lasinalusen.

Lisäksi Ricoh esittelee James Cropperin innovatiivisen liimattoman Khora-valokuvaboksituotteen. Se on tulostettu EFI H1625:llä, ja siinä on 360 asteen Ricoh Theta -kameralla otetut kuvat. Osastolla voi osallistua kaksi kertaa päivässä pidettävään kilpailuun, jossa palkintona on kyseinen upeita otoksia antava kamera.

– Ricohin teknologia ja asiantuntemus auttavat suunnittelijoita ja painajia kehittämään monia erilaisia tuotteita kasvumarkkinoille, sanoo Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen innovaatio- ja ratkaisujohtaja (BIS) Erwin Busselot.

Messukävijöille esitellään lisäksi pehmeäntuntuisia ja värinsä pitäviä T-paitapainatuksia ja muita silmää miellyttäviä tekstiilejä, joita painetaan osastolla livenä DTG-tekniikalla.

Osastolla ovat vielä näytteillä Ricohin uusimmat mustesuihkutulostuspäät: Ricoh MH5421F ja Ricoh MH5421MF.

Lisätietoja on osoitteessa www.Ricoh-europe.com.

Ylös

|Tietoja Ricohista|
Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2016 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,6 miljardia Yhdysvaltain dollaria.
 
Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi

Lisätietoja uutisesta

Ricoh Finland Oy
Roni Keini, Business Manager/Production Printing
Puh. 0400 610 195
Anne Hernetkoski, Marketing Manager
Puh. 045 7734 7027

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ylös