Logistics
Ricohin Logistics -ratkaisu sisältää työkalut logistiikkatietojen tehokkaaseen hallintaan. Ratkaisun avulla erilaisten toimitus- ja vastaanottoasiakirjojen ja muiden logistiikkatietojen tallentaminen ja indeksointi on helppoa ja tarkkaa.
Logistiikkatietojen tehokkaalla hallinnalla on suora taloudellinen vaikutus, sillä nopea tietojenkäsittely vauhdittaa myös palveluiden laskutusta. Asiakirjat tallennetaan turvalliseen ja helposti hallittavaan keskitettyyn sähköiseen arkistoon, josta ne löytyvät tarvittaessa helposti.
Asiakirjojen tallentaminen täysin digitaaliseen ratkaisuun nopeuttaa prosesseja, säästää hallintokustannuksia ja vähentää inhimillisten virheiden mahdollisuutta.
- Tärkeimmät ominaisuudet ja edut
-
Ricohin Logistics-palvelut karsivat kustannuksia ja lisäävät kassavirtaa tallentamalla logistiikkatiedot keskitettyyn sähköiseen arkistoon.
Ratkaisun edut:
Kustannussäästöt
- Toimitus- ja vastaanottoasiakirjojen ja muiden logistiikkatietojen haku ja käsittely on nopeampaa digitaalisessa muodossa
- Asiakirjat indeksoidaan ja tallennetaan keskitetysti hallittavaan sähköiseen arkistoon, mikä karsii paperiasiakirjojen hallinto- ja tallennuskustannuksia
Nopeammat prosessit
- Toiminta tehostuu, sillä kaikki asiakirjat ovat käytettävissä heti
- Käsittely nopeutuu, sillä asiakirjojen skannaus ja indeksointi onnistuu helposti monitoimilaitteella
Kasvava kassavirta
- Nopeasti löytyvät tiedot helpottavat ja nopeuttavat laskutusta ja parantavat kassavirtaa
Tarkkuus
- Keskitetty hallinta parantaa indeksoinnin ja jäljitysketjujen tarkkuutta
- Sisään- ja uloskuittauspalvelut varmistavat asiakirjojen versionhallinnan
- Asiakirjat löytyvät helposti, mikä nopeuttaa asiakaspalvelua