Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Customer Services

Asiakaspalvelu ontuu usein siksi, että tärkeät tiedot eivät ole asiakaspalvelun käytettävissä. Organisaatioissa liikkuu nykyään valtava määrä erilaisia paperisia ja digitaalisia asiakirjoja, joten tietojen etsimiseen voi kulua tunteja. Tämä heikentää työtehoa ja asiakastyytyväisyyttä.

Ricohin Customer Services -ratkaisu käyttää keskitettyä sähköistä arkistoa, joka tukee yli 300 tiedostomuotoa. Asiakirjat tallennetaan, indeksoidaan ja arkistoidaan nopeasti, ja ajantasaiset tiedot ovat heti käsillä. Asiakaspalvelutiimien työ tehostuu ja asiakaspalvelu paranee, kun oikeat tiedot löytyvät nopeasti.

Paperiton ratkaisu myös parantaa asiakirjojen tietoturvaa ja tukee vaatimuksenmukaisuutta ja ympäristövastuullista toimintaa. Automaattinen indeksointi on nopeaa ja tarkkaa. Asiakirjoihin voidaan tehdä tarvittavat merkinnät ennen siirtoa suojattuihin sähköisiin kansioihin, ja läpinäkyvät prosessit on helppo auditoida.

Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Ricohin ratkaisu parantaa asiakaspalvelua, kun aikaa ei enää kulu tietojen etsimiseen.

Ratkaisun edut:

  • Asiakaspalvelu tehostuu kun ajantasaiset tiedot löytyvät helposti
  • Luottamukselliset asiakirjat suojataan roolipohjaisilla käyttöoikeuksilla
  • Työskentely tehostuu, sillä asiakastiedot löytyvät keskitetystä sähköisestä arkistosta nopeasti
  • Optinen tekstintunnistus (OCR) nopeuttaa indeksointia
  • Indeksoidut asiakirjat löytyvät nopeasti ja helposti hakutoiminnolla
  • Läpinäkyvät jäljitysketjut ja versionhallinnan sisään- ja uloskuittauspalvelut varmistavat, että asiakaspalvelussa käytetään ajantasaisia tietoja

Muut palvelut