Scanning and Archiving
Ricohin hallinnoitu skannaus- ja arkistointipalvelu tarjoaa täysimittaisen elektronisen asiakirjojen ja tallenteiden hallintaratkaisun omissa tiloissasi. Palvelumme avulla siirryt paperipohjaisista prosesseista digitaalisiin työnkulkuihin, jolloin tarvitsemasi asiakirjat ovat helposti saatavilla ja käytettävissä.
Jos siis pyrit esimerkiksi parantamaan asiakaspalveluasi tai yrityksesi tehokkuutta paremman tiedonsaannin avulla, voimme tarjota räätälöidyn, yksilöllisiin tarpeisiisi suunnitellun palvelun.
Ricohin teknologian ja asiantuntemuksen avulla tallennat, järjestät, noudat ja turvaat asiakirjasi helposti. Palveluumme kuuluu sekä näkyviä että taustalla tapahtuvia prosesseja, ja voimme käyttää koko järjestelmää omista tiloistasi. Tämä vapauttaa työntekijäsi yritystoimintasi muihin tehtäviin.
- Tärkeimmät ominaisuudet ja edut
-
Ricohin Scanning and Archiving as a Managed Service -palvelun avulla saat asiakirjaprosessisi paremmin hallintaan.
Palveluun kuuluu:
- Alan asiantuntijoiden konsultaatio, jonka avulla luodaan yksilöllisiä tarpeitasi vastaava, räätälöity ratkaisu
- Asiakirjojen kerääminen ja valmistelu
- Paperitallenteidesi skannaus
- Asiakirjojen lajittelu haettavuuden helpottamiseksi
- Tallenteiden hallinta ja laadunvalvonta
Kun siirryt paperipohjaisesta asiakirjojen hallinnasta digitaaliseen prosessiin, pääset nauttimaan näistä hyödyistä:
- Nopea pääsy tietoihisi missä ja milloin tahansa
- Matalampi virheiden ja asiakirjojen katoamisen riski verrattuna manuaaliseen prosessiin
- Vaatimustenmukaisuuden noudattaminen helpottuu, kun tiedot ovat paremmin saatavilla
- Paperittomaan prosessiin siirtyminen helpottaa ympäristöpolitiikan noudattamista