Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Pay Per Seat

Pay Per Seat on yksinkertainen ja kustannustehokas tapa tuoda laadukas IT-tuki yrityksen kaikkien työntekijöiden ulottuville ilman kalliita investointeja tai talon oman IT-henkilöstön ylimääräistä kuormittamista.

Pay Per Seat on räätälöitävissä yksilöllisten IT- ja laitetarpeiden pohjalta. Voit valita tarvitsemasi palvelut itse, ja joustavan veloitusmallin ansiosta maksat vain siitä, mitä käytät.

Ydinpalvelu keskittyy loppukäyttäjäympäristön infrastruktuurin rakentamiseen ja ylläpitoon ja kattaa muun muassa pöytätietokoneet, kannettavat tietokoneet, tabletit ja älylaitteet. Lisäksi voit valita muita räätälöitäviä tukipalveluja ja muokata palvelupakettia yrityksesi kulloistenkin tarpeiden mukaan.


Loppukäyttäjien laitepalveluita ovat

  • hankinta
  • kokoonpano
  • kokoonpano
  • etähallinta ja laitetuki
  • huolto yrityksesi toimitiloissa.


Valinnaisten tukipalveluiden valikoimaan kuuluvat

  • konsultointi ja arviointi
  • jatkuva optimointi
  • Elaitteiden käytöstä poisto
  • varmuuskopiointi pilvipalveluun
  • IMACD-palvelut
  • täysin integroitu tukipalvelu loppukäyttäjille.


Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Pay Per Seat tarjoaa luotettavat IT-ratkaisut käyttäjiesi tarpeisiin sekä tekniset asiantuntijapalvelut, jotka huolehtivat liiketoimintasi muuttuviin tarpeisiin vastaamisesta.

Prioriteettiesi mukaan koottava palvelupaketti

Autamme sinua arvioimaan yrityksesi nykyisen IT-käyttäjäympäristön ja löytämään parhaan mahdollisen ratkaisun, joka vähentää IT-infrastruktuurin omistuskustannuksia. Palvelu sisältää säännölliset tapaamiset Ricoh-konsultin kanssa, minkä ansiosta palvelu kehittyy samassa tahdissa yrityksesi kanssa.

Joustava veloitusmalli

Pay Per Seat tarjoaa yrityksellesi kustannustehokasta ja skaalattavaa IT-asiantuntemusta ja -tukea. Palvelu ei vaadi suurta kertainvestointia, ja maksat vain niistä palveluista, joita käytät. Selkeän kausiveloituksen ansiosta tulevat kulut ovat aina tarkasti tiedossa.

Luotettava ja joustava tuki

Tarjoamme laajan paikallisen ja kansainvälisen toimitustiimiverkoston palvelut sekä laitteiden etävalvonnan ja -hallinnan. Joustava palvelumallimme tarkoittaa sitä, että hankintoja voidaan helposti mukauttaa yrityksesi kasvaessa ja muuttuessa.

Yksinkertainen IT-hallinta

Pay Per Seat on yhtenäinen ja kokonaisvaltainen IT-tukiratkaisu loppukäyttäjien tarpeisiin. Loppukäyttäjien tukipalvelu koordinoi kaikki IT-hankinnat alusta loppuun. Jos käytät Ricohin muita palveluja, kuten tulostuslaitteita tai asiakirjahallintaa, ne voidaan yhdistää IT-tukiratkaisuusi.

Kaikki palvelut toteutetaan parhaiden projektinhallintamenetelmien (mm. ITIL, Prince2 ja Six Sigma) mukaisesti, minkä ansiosta tarjoamamme palvelun laatu on tasaisen korkea.

Palvelunkäyttötapaukset

Seuraavat toteutusesimerkit havainnollistavat Pay Per Seat -ratkaisun mahdollisia toteutustapoja eri tilanteissa:


Toteutusesimerkki 1 – Vanhan laitekannan uusiminen

Haaste

Yrityksen tietokonekanta oli vanhenemassa ja koostui sekalaisesta joukosta erimerkkisiä ja -mallisia tietokoneita, joiden kanssa esiintyi usein ongelmia. Laitteiston ja ohjelmistojen suuren määrän vuoksi käyttäjätuen ja laitehuollon järjestäminen kävi yritykselle kalliiksi, ja IT-henkilöstöllä oli liian kiire vastata käyttäjien tukipyyntöihin, jotta se olisi ehtinyt keskittyä strategisiin IT-järjestelmän kehittämistä koskeviin projekteihin.

Ratkaisu

Ricoh toimitti ja asensi uudet tehokkaat ja laadukkaat tietokoneet yrityksen kaikille loppukäyttäjille. Ricohin huoltotiimi valvoo laitteiden toimintaa ennaltaehkäisevästi ja huolehtii säännöllisistä päivityksistä ja huolloista. Tämän ansiosta yrityksen omalla IT-henkilöstöllä on enemmän aikaa suunnitella ja toteuttaa pitkäaikaisia parannuksia IT-infrastruktuuriin.


Toteutusesimerkki 2 – Kaiken kattava tukipalvelu

Haaste

Yritys halusi modernisoida työntekijöidensä käytössä olevat IT-resurssit ja löytää tehokkaampia ja edullisempia tapoja järjestää käyttäjätuki. Tietoturvaan ja ympäristönsuojeluun liittyvien tiukkojen vaatimusten vuoksi yritys kaipasi myös luotettavaa yhteistyökumppania, joka poistaisi vanhat laitteet käytöstä asianmukaisesti.

Ratkaisu

Uusien asiakaslaitteiden toimittamisen lisäksi Ricoh tarjosi yritykselle myös käytöstäpoistopalvelun, joka sisälsi vanhoihin tietokoneisiin tallennettujen tietojen turvallisen poistamisen ja laitteiden myynnin. Pay Per Seat -palvelun ansiosta yritys voi ulkoistaa työntekijöilleen tarjottavan käyttäjätuen Ricohin tukipalvelulle, jolloin IT-ongelmat ratkaistaan Ricohin etätuen ja yrityksen toimitiloissa järjestettävän palvelun kautta.


Muut palvelut