homeback to menu
Yleiskatsaus

Johda työn muutosta

Teknologia muuttaa tapaamme työskennellä. Me Ricohilla varmistamme, että muutos on myönteinen tiimillesi ja yrityksellesi. Ohjaamme sinut digimatkasi jokaisen vaiheen läpi ja varmistamme saumattoman siirtymisen täysin digitaaliseen työtilaan.
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Ricohin yritysratkaisut
Digitaalinen työtila

Pääsy kaikkialla

Hybridi- ja on-the-go-kokoonpanot muokkaavat tulevaisuuttamme. Meillä on kokonaisvaltainen lähestymistapa digitaalisten työtilojesi suunnitteluun, integrointiin ja tukemiseen. Samalla edistämme työntekijöiden sitoutumista ja autamme sinua saavuttamaan uusia tavoitteita.
Tutustu kaikkiin digitaalisiin työtilaratkaisuihimme
Liiketoimintaprosessien hallinta

Synkronoitu menestykseen

Manuaalisten tehtävien ei enää tarvitse pidätellä henkilökuntaa. Optimoimme liiketoimintaprosessisi, jotta henkilöstösi pystyy tekemään enemmän. Tarjoamme teknologiaa, asiantuntemusta ja tukea prosessien sujuvoittamiseen ja yksinkertaistamiseen koko organisaatiossasi
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Pilvi ja infrastruktuuri

Kovaa ja korkealta

Pilven täyden arvon hyödyntäminen vaatii oikean roadmapin ja tiimin sen toteuttamiseen. Tarjoamme pilviratkaisuja ja asiantuntemusta, jotka tekevät yrityksesi toiminnasta ketterämpää, kustannustehokkaampaa ja turvallisempaa samalla kun panostamme seuraavan sukupolven innovaatioihin.
Tutustu kaikkiin pilvi- ja infrastruktuuriratkaisuihimme
Kyberturvallisuus

Ei enää riskialtista liiketoimintaa

Internet-yhteensopivat laitteet luovat uusia mahdollisuuksia kyberhyökkäyksille ja muille haavoittuvuuksille. Autamme sinua puolustautumaan kyberrikollisuutta vastaan älykkäillä kyberturvallisuuspalveluilla ja -ratkaisuilla, jotka suojaavat ydinliiketoimintaasi.
Tutustu kaikkiin kyberturvallisuusratkaisuihimme
Digitaalinen kokemus

Kokemuksen uusi taso

Erinomainen asiakaskokemus alkaa erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Asiantunteva datatieteiden ja kehittäjien tiimimme auttaa sinua ylittämään asiakkaiden odotukset kaikissa kosketuspisteissä. Suunnittelemme, rakennamme, toteutamme ja huollamme ratkaisuja, jotka antavat työntekijöillesi kaiken mitä he tarvitsevat tehdäkseen asiakkaisiin tehokkaan ja kestävän vaikutuksen.
Digitaalisen kokemuksen parantaminen
Graafinen viestintä

Varmista loistava tulevaisuus

Tulostuksen mahdollisuudet ovat rajattomat. Me Ricohilla autamme sinua kehittämään liiketoimintaasi, lisäämään digitaalisia toimintoja ja toimimaan vastuullisesti. Tarjoamme laitteisto-, ohjelmisto- ja palveluratkaisuja, jotka tuovat ammattitulostukseen täysin uusia mahdollisuuksia.
Tutustu kaikkiin graafisen viestinnän ratkaisuihimme
Graafinen viestintä
Toimistotuotteet ja ohjelmistot

Luokkansa parasta laatua

Ricoh tunnetaan hyvin korkealaatuisista tulostimista, digitaalisista monistuskoneista ja monitoimitulostimista/skannereista/kopiokoneista. Voit valita malleista ja ominaisuuksista mm. nopeuden, koon ja ominaisuuksien perusteella ne, jotka sopivat parhaiten työryhmällesi, toimistollesi tai luokkahuoneeseesi.
Kaikki toimistotuotteemme ja ohjelmistomme
Yleiskatsaus

Kaikki resurssit yhdestä paikasta

Kaikki tarvitsemasi tuote- ja palvelutuki yhdessä paikassa. Tarjoamme tukea, neuvoja ja ratkaisuja yrityksesi toimintaan.
Pysy ajan tasalla
News and events from Ricoh
Yritys

Keitä olemme ja mitä teemme

Ricohilla me pyrimme aina kuuntelemaan asiakkaitamme ja tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja, tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat liiketoimintatavoitteitasi. Pyrimme myös luomaan lisäarvoa palveluillesi ja tuotteillesi. Sopeudumme helposti muuttuviin liiketoimintaympäristöihin.
Lisätietoja Ricohista
Yleiskatsaus

Haluamme kuulla sinusta

Jos haluat tietää lisää ratkaisujemme kustannuksista tai tuotteistamme, tarvitset apua tilisi hallinnassa tai tuotteidemme käytössä tai sinulla on muita tukikysymyksiä, ota yhteyttä. Tiimimme on valmiina auttamaan.
Ota yhteyttä
Asiakkaiden ja työntekijöiden sitouttaminen
Yleiskatsaus

Auttaa pysymään askeleen edellä

Tutustu viimeisimpiin ajatuksiimme siitä, mikä on tärkeintä nykyisissä liiketoimintaratkaisuissa.
Tutustu uusimpiin oivalluksiimme
Ricoh Insights - Overview
Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Managed Document Solutions

Nykypäivän markkinoilla on kova kilpailu. Onnistuneen yritystoiminnan keskiössä on kyky saada ja välittää tietoa tehokkaasti. Ricoh Managed Document Services tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja asiakirjaprosessiesi optimointiin ja varmistaa, että tiedot ovat turvassa ja helposti saatavilla.

Palvelumme kattaa asiakirjojen hallinnan kolme ydinaluetta:

  • Tiedon luominen
  • Tiedon liikkuminen yrityksesi sisällä
  • Tiedon käsittely tavalla, joka luo liikearvoa


Jokainen Managed Document Services -ratkaisu suunnitellaan yksilöllisten tarpeidesi perusteella, ja siinä huomioidaan tavoitteesi ja yrityksesi toimintatavat.

Toimimalla tiiviissä yhteistyössä tiimisi kanssa luomme toimivaksi todetun lähestymistapamme avulla parhaan ratkaisun organisaatiollesi:

  • Ensin tutkimme, miten yrityksesi käyttää ja varastoi paperilla olevaa ja sähköistä tietoa ja arvioimme käyttöympäristöä, laitteita ja tietoa itseään
  • Sitten optimoimme infrastruktuurisi, jotta työntekijöilläsi on saumaton pääsy tietoihin, joita he tarvitsevat työnsä tueksi
  • Seuraavaksi tarkastelemme yrityksesi käyttö- ja tulostuskäyttäytymistä – mitä käyttäjät tulostavat ja miksi
  • Näiden tietojen avulla osaamme valita ne tulostuksen hallinnan ratkaisut, jotka auttavat lisäämään tuottavuutta ja vähentämään jätettä
  • Arvioimme työntekijöiden reaktioita muutokseen koko prosessin läpi ja muokkaamme lähestymistapaamme tarvittaessa
  • Lopuksi teemme kanssasi yhteistyötä lainsäädännön ja tietoturvan osalta, jotta toiminta kehittyy entisestään yrityksesi kasvaessa ja muuttuessa


Osana palvelua Ricoh voi käyttää myös alihankkijoita, jotka toimivat osana asiakirjahallinnan ympäristöäsi, jotta voit tehostaa prosessiasi ja vähentää hallinnointikuluja.

Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Ricohin räätälöidyt asiakirjojen hallinnan palvelut on suunniteltu sinun yrityksesi tarpeisiin niin, että voit käyttää tietojasi paremmin hyödyksi. Hyväksi todettujen ratkaisujemme avulla:

Parannat asiakastyytyväisyyttä nopeammalla vasteajalla
Asiakkaat odottavat ja ansaitsevat tehokasta ja asiantuntevaa palvelua. Asiakirjaprosessiesi virtaviivaistaminen auttaa asiakaspalvelijoita hoitamaan tehtävänsä helpommin, jolloin he voivat tarjota yksilöllistä palvelua, mikä puolestaan nostaa asiakastyytyväisyyttä ja uskollisuutta.

Saat enemmän irti tietopääomastasi
Ratkaisumme on suunniteltu edistämään tiedon vapaata liikkuvuutta läpi koko organisaatiosi. Kun tietosi on paremmin saatavilla, muokattavissa, haettavissa, siirrettävissä ja helpompaa käyttää uudelleen, olet paremmin valmistautunut muuttuvaan toimintaympäristöön.

Parannat tuottavuutta ja vähennät jätteen määrää
Kun teknologia suunnitellaan työntekijöiden mieltymysten mukaiseksi ja työntekijöitä autetaan sopeutumaan muutoksiin, suorituskyky ja tehokkuus paranevat välittömästi. Autamme myös hallinnoimaan prosesseista aiheutuvia kuluja etsimällä pullonkauloja ja hallitsemalla resurssien käyttöä. Tämä nopeuttaa toimintoja ja vähentää hävikkiä ja näin parantaa sijoitetun pääoman tuottoa.

Palvelunkäyttötapaukset

Seuraava käyttötapaus kuvastaa, miten Ricoh Managed Document Services voidaan räätälöidä eri tilanteisiin:

Tulostuskulujen hallinta

Organisaatiot eri sektoreissa etsivät jatkuvasti uusia tapoja vähentää kuluja vaarantamatta palvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä.

Räätälöityjen ratkaisujemme avulla organisaatiot voivat optimoida tulostusmääränsä, -laatunsa ja -kulunsa. Alussa arvioidaan aina laitteiston määrä, laitteiden ja käyttäjien suhdeluvut, tulostuksen työnkulut ja tavalliset käyttötavat.

Näiden tietojen perusteella organisaatio voi Ricohin avustamana ottaa käyttöön työkalut, joilla voidaan:

  • Ohjata tulostustöitä
  • Hallita käyttöä ja vähentää jätteen määrää
  • Tarkkailla käytön kohdentumista ja hallita siihen liittyviä kuluja
  • Keskittää raportointia
  • Hallita tulostusympäristöä

Monen alihankkijan hallinnointi

Kun Ricoh toimii ainoana yhteyspisteenä toisten toimijoiden tuottamille asiakirjaratkaisuille, asiakas voi minimoida alihankkijasuhteisiin käytettävän ajan ja vaivan.

Hallinnoimme ja mittaamme päivittäisiä toimia ja palvelutasosopimuksien noudattamista, jotta organisaatiot saavat palvelua haluamallaan tasolla. Tämän avulla yritykset voivat käyttää saavat enemmän etua harvemman alihankkijan käyttämisestä, mikä helpottaa kustannusten hallintaa.


Aiheeseen liittyvät case studyt

  • Vlietland Hospital

    Vlietland Hospital

    Ricohin eRecord Connect auttaa Vlietlandin sairaalaa parantamaan potilaiden hoitoa potilasasiakirjojen digitalisoinnilla.

  • RatioData

    RatioData

    Rahoituspalveluiden IT-erikoisasiantuntija Ratiodata on ryhtynyt Ricohin kumppaniksi, ja tuotamme yhdessä hallinnointiprosesseja tehostavia ratkaisuja.

  • Wico Scholengemeenschap

    Wico

    Ricohin avulla Belgian koulut voivat tuottaa tehokkaampia opetuksen oheismateriaaleja edullisemmin

Muut palvelut

  • Global Clariti

    Global Clariti -koontinäyttö

    Ricoh Global Clariti on keskitetty laitteistonhallintatyökalu. Sen avulla voit ohjata kaikkia laitteistosi asiakirjanhallintaprosesseja ja parantaa organisaatiossasi tapahtuvaa tiedon keruuta ja jakamista.

  • Invoicing Services

    Invoicing Services

    Optimoi kirjanpitosi ja siirry paperittomaan laskutukseen itsellesi, asiakkaillesi ja alihankkijoillesi sopivalla nopeudella.

  • Expense management 2

    Expense management

    Sähköinen käsittely nopeuttaa ja tarkentaa kuluhallintaa