Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Meeting Room Services

Kokoustilojen tulisi tukea tehokasta yhteistyötä sekä ideoiden helppoa jakamista ja esittelyä. Harmittavan usein käy kuitenkin niin, että tilat eivät ole käytettävissä tai niiden varustetaso on puutteellinen.

Ricohin Meeting Room Services -palveluilla yritykset voivat uudistaa kokoustilojensa käyttötavan. Kokonaisratkaisumme tehostaa kokoustilojen hallintaa ja käyttöä ja sitä kautta yrityksen tehokkuutta.

Yritys saa käyttöönsä valvontaohjelmiston kokoustilojen käyttötapojen arviointia varten. Huoneiden ulkopuolelle asennettavat selkeät digitaaliset infonäytöt osoittavat, ovatko huoneet vapaita. Tilojen ulkopuolelle voidaan asentaa myös kulkukortteja lukevat kulunvalvontalaitteet.

Ricohin ohjelmistolla kokoustilat on helppo varata yrityksen kalenterijärjestelmästä. Samalla voidaan kutsua osallistujat ja varata neuvottelulinjat sekä vieraiden pysäköintipaikat ja lounaat.

Toimitamme kokoustiloihin yrityksen tarpeisiin ja budjettiin sopivan viestintä- ja esitysteknologian ja vastaamme sen ylläpidosta ja tuesta.


Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Yrityksen kokoustilojen käytön optimointi on helppoa Ricohin kokoustilapalvelujen avulla. Autamme yrityksiä:

  • saamaan selkeän käsityksen kokoustilojen käyttötavasta
  • parantamaan kokousjärjestelyihin liittyviä prosesseja
  • tehostamaan kokoustilojen käyttöä
  • lisäämään tuottavuutta tehokkaalla viestintä- ja yhteistyöteknologialla
  • seuraamaan tilojen käyttötapoja ja varmistamaan niiden hyödyllisyyden myös tulevaisuudessa


Kokoustilojen optimoinnissa hyödynnämme kokoustilateknologian markkinajohtaja Condecon ratkaisuja. Käytämme myös reaaliaikaista valvontaohjelmistoa, jolla selvitetään kokoustilojen nykyiset käyttötavat.

Toimitamme lisäksi kokoustiloihin erilaista viestintä- ja yhteistyöteknologiaa, kuten videoneuvottelulaitteita, projektoreita ja interaktiivisia tauluja. Meiltä yritykset saavat myös nykyisiin alustoihinsa sopivan ohjelmiston, jolla voidaan tehostaa kokoustilojen hallintaprosesseja.

Digitaaliset infonäytöt ilmaisevat huoneiden varaus- ja käytettävyystilanteen selkeästi. Vastaanottoon asennettavat infonäytöt opastavat osallistujat nopeasti oikeaan paikkaan. Työntekijät ja kokousten osallistujat näkevät, milloin huone on käytössä ja milloin seuraava kokous alkaa.

Tuemme projektin-, palvelun- ja muutoksenhallintaa kattavasti koko prosessin ajan, jotta toteutettavat ratkaisut vastaavat yrityksesi vaatimuksia.