homeback to menu
Yleiskatsaus

Johda työn muutosta

Teknologia muuttaa tapaamme työskennellä. Me Ricohilla varmistamme, että muutos on myönteinen tiimillesi ja yrityksellesi. Ohjaamme sinut digimatkasi jokaisen vaiheen läpi ja varmistamme saumattoman siirtymisen täysin digitaaliseen työtilaan.
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Ricohin yritysratkaisut
Digitaalinen työtila

Pääsy kaikkialla

Hybridi- ja on-the-go-kokoonpanot muokkaavat tulevaisuuttamme. Meillä on kokonaisvaltainen lähestymistapa digitaalisten työtilojesi suunnitteluun, integrointiin ja tukemiseen. Samalla edistämme työntekijöiden sitoutumista ja autamme sinua saavuttamaan uusia tavoitteita.
Tutustu kaikkiin digitaalisiin työtilaratkaisuihimme
Liiketoimintaprosessien hallinta

Synkronoitu menestykseen

Manuaalisten tehtävien ei enää tarvitse pidätellä henkilökuntaa. Optimoimme liiketoimintaprosessisi, jotta henkilöstösi pystyy tekemään enemmän. Tarjoamme teknologiaa, asiantuntemusta ja tukea prosessien sujuvoittamiseen ja yksinkertaistamiseen koko organisaatiossasi
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Pilvi ja infrastruktuuri

Kovaa ja korkealta

Pilven täyden arvon hyödyntäminen vaatii oikean roadmapin ja tiimin sen toteuttamiseen. Tarjoamme pilviratkaisuja ja asiantuntemusta, jotka tekevät yrityksesi toiminnasta ketterämpää, kustannustehokkaampaa ja turvallisempaa samalla kun panostamme seuraavan sukupolven innovaatioihin.
Tutustu kaikkiin pilvi- ja infrastruktuuriratkaisuihimme
Kyberturvallisuus

Ei enää riskialtista liiketoimintaa

Internet-yhteensopivat laitteet luovat uusia mahdollisuuksia kyberhyökkäyksille ja muille haavoittuvuuksille. Autamme sinua puolustautumaan kyberrikollisuutta vastaan älykkäillä kyberturvallisuuspalveluilla ja -ratkaisuilla, jotka suojaavat ydinliiketoimintaasi.
Tutustu kaikkiin kyberturvallisuusratkaisuihimme
Digitaalinen kokemus

Kokemuksen uusi taso

Erinomainen asiakaskokemus alkaa erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Asiantunteva datatieteiden ja kehittäjien tiimimme auttaa sinua ylittämään asiakkaiden odotukset kaikissa kosketuspisteissä. Suunnittelemme, rakennamme, toteutamme ja huollamme ratkaisuja, jotka antavat työntekijöillesi kaiken mitä he tarvitsevat tehdäkseen asiakkaisiin tehokkaan ja kestävän vaikutuksen.
Digitaalisen kokemuksen parantaminen
Graafinen viestintä

Varmista loistava tulevaisuus

Tulostuksen mahdollisuudet ovat rajattomat. Me Ricohilla autamme sinua kehittämään liiketoimintaasi, lisäämään digitaalisia toimintoja ja toimimaan vastuullisesti. Tarjoamme laitteisto-, ohjelmisto- ja palveluratkaisuja, jotka tuovat ammattitulostukseen täysin uusia mahdollisuuksia.
Tutustu kaikkiin graafisen viestinnän ratkaisuihimme
Graafinen viestintä
Toimistotuotteet ja ohjelmistot

Luokkansa parasta laatua

Ricoh tunnetaan hyvin korkealaatuisista tulostimista, digitaalisista monistuskoneista ja monitoimitulostimista/skannereista/kopiokoneista. Voit valita malleista ja ominaisuuksista mm. nopeuden, koon ja ominaisuuksien perusteella ne, jotka sopivat parhaiten työryhmällesi, toimistollesi tai luokkahuoneeseesi.
Kaikki toimistotuotteemme ja ohjelmistomme
Yleiskatsaus

Kaikki resurssit yhdestä paikasta

Kaikki tarvitsemasi tuote- ja palvelutuki yhdessä paikassa. Tarjoamme tukea, neuvoja ja ratkaisuja yrityksesi toimintaan.
Pysy ajan tasalla
News and events from Ricoh
Yritys

Keitä olemme ja mitä teemme

Ricohilla me pyrimme aina kuuntelemaan asiakkaitamme ja tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja, tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat liiketoimintatavoitteitasi. Pyrimme myös luomaan lisäarvoa palveluillesi ja tuotteillesi. Sopeudumme helposti muuttuviin liiketoimintaympäristöihin.
Lisätietoja Ricohista
Yleiskatsaus

Haluamme kuulla sinusta

Jos haluat tietää lisää ratkaisujemme kustannuksista tai tuotteistamme, tarvitset apua tilisi hallinnassa tai tuotteidemme käytössä tai sinulla on muita tukikysymyksiä, ota yhteyttä. Tiimimme on valmiina auttamaan.
Ota yhteyttä
Asiakkaiden ja työntekijöiden sitouttaminen
Yleiskatsaus

Auttaa pysymään askeleen edellä

Tutustu viimeisimpiin ajatuksiimme siitä, mikä on tärkeintä nykyisissä liiketoimintaratkaisuissa.
Tutustu uusimpiin oivalluksiimme
Ricoh Insights - Overview
Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Short Rental -palvelut

Ricohin Short Rental -palvelun ansiosta saat käyttöösi erilaisia laitteita ilman niiden ostamista tai sitoutumista pitkään vuokrasopimukseen.

Ympäristöystävälliset laitteet väliaikaisiin tarpeisiin
Kiireisessä yritysmaailmassa kaivataan usein joustavia, käyttöön perustuvia vuokraustapoja joustamattomien leasing-sopimusten sijaan.

Ricohin Short Rental -palvelu tarjoaa laadukkaita ja luotettavia laitteita avuksi monenlaisiin tilaisuuksiin, kuten esimerkiksi

  • tapahtumiin – esim. festivaaleille, näyttelyihin ja konferensseihin
  • lyhytkestoisiin projekteihin – esim. yritysten fuusioihin tai tuomioistuimen käsittelyihin
  • väliaikaisiin työtiloihin – väliaikaisiin toimistoihin tai rakennusprojekteihin.


Joustava vaihtoehto pitkille vuokra-ajoille

Ricohin Short Rental -palvelu on helppo ja räätälöity ratkaisu, johon sisältyy nopea toimitus ja asennus.

Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Ricohin Short Rental -palvelun ansiosta kiireisten asiakkaiden ei tarvitse olla huolissaan äkillisistä asiakirjojen tuotantotarpeista. Palvelumme muita etuja:

  • ympäristöystävälliset laitteet
  • ei pitkäaikaista sitoutumista
  • edullinen laitevalikoima
  • kaiken kattava ratkaisu
  • erikseen sovittavat laajemmat palvelut ja päivystykset
  • tietojen puhdistus
Palvelunkäyttötapaukset

Music Festival

Ricohin Short Rental -palvelu on toimittanut alankomaalaisen musiikkifestivaalin järjestäjille laitteita jo vuodesta 2007 asti. Alankomaissa järjestettävään kolmipäiväiseen festivaaliin osallistuu päivittäin keskimäärin 50 000 kävijää. Festivaali tarjoaa musiikkia, viihdettä, teatteria ja kirjallisuutta eri lavoilla ja teltoissa. Lisäksi eri puolilla festivaalialuetta on useita siirrettäviä rakennuksia, jotka ovat järjestäjän ja tapahtumatyöntekijöiden käytössä.

Festivaalin järjestäjät vuokraavat kopiointilaitteet kahdeksi viikoksi valmistellessaan festivaalia yleisölle. Laitteilla tuotetaan päivittäisiä lokikirjoja ja työntekijöiden papereita sekä esitysten valo-, ääni- ja logistiikkasuunnittelumateriaaleja. Järjestäjät pystyttävät myös tilapäisen poliisiaseman, jonne tarvitaan kopiointilaite. Kopiointilaitteella otetaan kopioita henkilöllisyystodistuksista, jos joku joutuu vaikeuksiin.

Festivaalialueelle johtava tie on erittäin kapea, joten autoilla voidaan ajaa ainoastaan yhteen suuntaan kerrallaan”, kertoo Mieke Peters-Salfischberger, Ricohin Short Rental -myyjä Alankomaissa.

Siksi laitteiden noutamisen ja kuljetuksen logistiikka on suunniteltava huolellisesti. Palvelumme on kustannustehokas ja joustava järjestäjille. Toimitamme Ricohin Short Rental -laitteet kahden viikon ajaksi, kun he alkavat luoda festivaalin infrastruktuuria. Palvelumme luotettavuuden ansiosta heillä on yksi huolenaihe vähemmän..”



Kansainvälinen huippukokous

Ricohin Short Rental -palvelu tarjosi laitteet huippukokoukseen, joka järjestettiin korkea-arvoisille kansainvälisille edustajille Alankomaiden Haagissa vuonna 2014. Tapahtumaan osallistui edustajia 50 maasta, ja he myös asuivat paikkakunnalla.

Ylimääräisiä tulostuslaitteita tarvittiin siis eri hallitusten lähetystöihin ja hotelleihin, joissa edustajat tapasivat ja työskentelivät maassa ollessaan. Ricoh toimitti laitteet suurlähetystöihin ja hotelleihin viikon ajaksi.

Huippukokouksen edustajien korkean profiilin vuoksi Haagiin ja sen lähialueille järjestettiin lisäksi lukuisia tilapäisiä turva-asemia ja tarkastuspisteitä. Turvahenkilöstön laitteet vuokrattiin kuudeksi viikoksi, joten ne olivat käytettävissä jo tapahtumaa valmisteltaessa.

Huippukokous oli suuri tapahtuma Alankomaissa, ja oli erittäin tärkeää, että korkea-arvoiset edustajat saivat hyvää palvelua,” kertoo Mieke Peters-Salfischberger, Ricohin Short Rental -myyjä Alankomaissa. “Edustajien piti pystyä skannaamaan, tulostamaan ja kopioimaan useissa eri paikoissa, joten toimitimme 20 verkkoon liitettyä laitetta eri valtioiden suurlähetystöille ja hotelleihin kokouksen lähialueille sekä kahdeksan laitetta turvahenkilöstölle..”