Henkilöstöhallinto
Henkilöstöhallinnon rooli (HR) -osasto on muutoksessa. HR:n tehtävänä on ratkaista muuttuvaan työympäristöön liittyvät haasteet, edistää työntekijöiden sitoutumista sekä hallita elintärkeitä liiketoimintaprosesseja.
Henkilöstöhallinnon vastuulla on varmistaa, että työntekijät ovat yhteydessä toisiinsa, sitoutettuina ja varustettuina hybridityöskentelyyn ja samalla valvoa, että kriittiset liiketoimintaprosessit rullaavat eteenpäin. Ricoh tarjoaa HR-ammattilaisille erilaisia ratkaisuja HR-roolin monimutkaisuuden hallitsemiseksi. Ratkaisut lisäävät viestintää ja yhteistyötä sekä parantavat työntekijäkokemusta.
-
Tue erilaisia työskentelytapoja
Sisällytä hybridityö organisaatioosi ja edistä johdonmukaista, tuottavaa ja turvallista yhteistyötä mistä tahansa sijainnista. -
Kehitä uusi työntekijäkokemus
Edistä työntekijöiden sitoutumista ja pysyvyyttä korkealaatuisilla Digital Workplace -ratkaisuilla. -
Työpaikan turvallisuus ja hyvinvointi
Priorisoi työntekijöiden hyvinvointi ja suunnittele työtilasi käyttö uudelleen. -
Integroi asiakirjahallinta
Tehosta HR-työnkulkuja ja asiakirjojen hallintaa ja tarjoa tiimeille etäyhteys mistä tahansa. Ricoh lisää tuottavuutta automatisoimalla päivittäiset liiketoimintaprosessit työntekijäkokemuksen parantamiseksi, tyytyväisyyden lisäämiseksi ja sitoutumisen edistämiseksi.
Inspiroi digitaalista työvoimaa etänä ja paikan päällä
Hyvä yrityskulttuuri vahvistaa työntekijöiden työmoraalia. Teknologian puutteet vaikuttavat työntekijöiden kokemuksiin ja heikot kokemukset vaarantavat tuottavuutta.
-
Sodexo
Sodexo tehostaa innovaatiostrategiaansa Ricohin Smart Lockers -kylmäsäilytysratkaisulla.
-
B&M-kauppaketju
B&M on nopeasti kasvava vähittäiskauppa, jolla on yli 600 myymälää Isossa-Britanniassa.
Ota yhteyttä
Keskustele asiantuntijamme kanssa ja selvitä kuinka voimme auttaa muuttamaan HR-osastoasi.
break-line