Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Myynti ja markkinointi


Myynti ja markkinointitoiminnot ovat teknologiavetoisessa muutoksessa. Hyödynnä muutoksia parantaaksesi asiakas- ja työntekijäkokemusta: vahvista asiakasuskollisuutta verkkokaupalla, paranna asiakasviestintää henkilökohtaisen monikavanaviestinnän avulla ja mahdollista monipaikkatyöskentely älykkäillä etätyön ratkaisuilla, jotka varmistavat turvallisen tiedonsiirron myyntitiimeissä.

Tämä on tärkeämpää nyt kuin koskaan. Myynti- ja markkinointiosastot ovat täysin vastuussa asiakaskokemuksen parantamisesta ja tulojen nostamisessa entisen tasoon. Ricoh tarjoaa valikoiman ratkaisuja, jotka auttavat myynti- ja markkinointiammattilaisia omaksumaan luontevan digitaalisen lähestymistavan ja monikanavaisen markkinointistrategian, jolla maksimoidaan asiakkaiden tavoitettavuus, sitoutuminen ja konversio.

Päivitä asiakas- ja työntekijäkokemus

  • Vahvista asiakaskokemusta

    Vahvista asiakaskokemusta

    Ota käyttöösi uusi verkkokauppa-alusta tai mukauta nykyistä tukemaan asiakkaiden sitoutumista. Ole vuorovaikutuksessa asiakkaidesi kanssa heidän ehdoillaan kasvun vauhdittamiseksi ja myyntikustannusten pienentämiseksi. 

  • Nosta asiakasviestintä uudelle tasolle

    Nosta asiakasviestintä uudelle tasolle

    Paranna asiakaskokemusta ja vahvista asiakasuskollisuutta tekemällä henkilökohtaista, monikanavaista viestintää oikeaan aikaan ja oikeassa muodossa. 

  • Mahdollista myyjien työskentely monista paikoista

    Mahdollista myyjien työskentely monista paikoista

    Käytä älykkäitä etätyöratkaisuja varmistaaksesi, että myyntitiimisi ovat turvallisesti yhteydessä keskenään ja tuottavat tulosta sijainnista riippumatta. 

IDC-raportti – Älykäs asiakaskokemus

IDC-tutkimus osoittaa, että digitaalisten alustojen käyttöönotto kasvaa edelleen seuraavien viiden vuoden aikana. Yritykset, jotka ottavat nämä alustat käyttöön seuraavan kahden vuoden aikana, johtavat markkinoita seuraavan vuosikymmenen ajan.
IDC logo - image


Asiakkaiden menestystarinat

  • DIA Supermarkets

    DIA Supermarkets

    Ricoh auttaa vähittäiskauppaa harjoittavaa DIA:a yksinkertaistamaan verkkokauppaostoksia tarjoamalla ostajille yksilöllisen kokemuksen ja kohdennettuja kampanjoita.

  • Allfunds Bank digital customer portal

    Allfunds Bank

    Ricoh auttoi Allfunds Bankia kehittämään digitaalisen portaalin, joka tarjoaa asiakkailleen kattavan monikanavaisen käyttökokemuksen.

  • IEMA

    IEMA

    Ympäristöjohtamisen ja -arvioinnin instituutti (IEMA) on maailman suurin ympäristö- ja kestävän kehityksen ammattilaisten elin, joka työskentelee joko organisaatioissa tai riippumattomina konsultteina.


Ota yhteyttä

Keskustele asiantuntijamme kanssa ja selvitä, kuinka voimme auttaa sinua muuttamaan myynti- ja markkinointitekniikoitasi.

Ota yhteyttä