Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Pienen yrityksen omistaja – liiketoiminnan jatkuvuus

Yrityksen yhteydenpidon mahdollistaminen

Äskettäin tekemämme tutkimus osoittaa, että vain 12 % työntekijöistä on täysin samaa mieltä siitä, että he pääsevät käsiksi kaikkeen tarvittavaan tietoon ja voivat tehdä helposti yhteistyötä kollegoiden kanssa.

Voimme auttaa varmistamaan yrityksesi yhteydenpidon sujuvuuden käyttämällä teknologiaratkaisuja, jotka tukevat liiketoimintaasi ja auttavat toimimaan ketterästi ja joustavasti. Tiimimme voivat auttaa tekemään räätälöidyn paketin tai löytämään tarpeisiisi parhaiten sopivat työkalut työpaikkojen digitaalisten ratkaisujen kokonaisvaltaisesta ostospaikasta.

Tuottavuuden ylläpito

Vältä liiketoiminnan katkoja turvallisilla etätyöratkaisuilla, joiden avulla työntekijät voivat työskennellä tuottavasti missä tahansa ja valtuuttaa liiketoiminnan tärkeitä prosesseja etänä.

  • Home Worker Package

    Etätyöpaketti

    Anna työntekijöillesi turvalliset välineet etätöiden tekemiseen ja tarvittava koulutus.

  • Digital authorisation / eSignature

    Digital authorisation / eSignature

    Hallinnoi ja nopeuta kokonaisia digitaalisia prosesseja turvallisilla sähköisillä allekirjoituksilla.


Lisää tehokkuutta automatisoinnilla

Liiketoiminnan tärkeimpien prosessien automatisoinnin avulla yrityksesi työntekijät voivat työskennellä saumattomasti mistä tahansa. Samalla kulut ja inhimillisen virheen mahdollisuudet pienenevät.

  • Ricoh Smart Integration Control+

    Ricoh Smart Integration Control+

    Helppokäyttöiset työnkulkusovellukset, joiden ansiosta tärkeät tiedot ovat heti käytettävissä.

  • Työnkulkujen älykäs automatisointi

    Työnkulkujen älykäs automatisointi

    Automatisoi keskeiset prosessit pilvipalvelujen avulla kustannusten alentamiseksi ja asiakkaiden kokemuksen parantamiseksi

  • Ostoreskontran automatisointi

    Ostoreskontran automatisointi

    Optimoi ostoprosessit - vähennä virheitä ja nopeuta maksutapahtumia.


Liiketoiminnan optimointi pilvessä

Ricoh tukee siirtymistäsi käyttämään pilviratkaisuja, kun esimerkiksi haluat luoda ketterän ja modernin IT-infrastruktuurin, joka kasvattaa joustavuutta ja tuottavuutta, tai saavuttaa suuria kustannussäästöjä.

Tarjoamme myös verkossa hallittuja ratkaisuja, jotka saavat lisäpontta alan johtavasta teknologiasta, erittäin turvallisista palvelinkeskuksista ja vuorokauden ympäri saatavilla olevasta tuesta.

Liiketoiminnan optimointi pilvessä


Pienet ja keskisuuret yritykset Case studyt

  • Galledia Copydruck

    Galledia Copydruck

    Galledia Copydruck is a highly successful commercial printing business and the first in Switzerland to invest in Ricoh’s flagship digital colour sheetfed press, the Pro C9200.

  • Fource

    Fource

    Joustava tavaroiden ja omaisuuden hallintajärjestelmä virtaviivaistaa markkinointiviestinnän

  • Rethink (ITS)

    Rethink (ITS)

    Johtava rekrytointiyritys käyttää Ricohia muuttaakseen IT-rahoituksen pääomakuluista käyttökuluiksi

  • Menzies

    Menzies (ITS)

    Ricoh ja Microsoft auttavat brittiläistä jakeluyritystä parantamaan asiakaspalveluaan ja tuottavuuttaan


Ota yhteyttä

Keskustele asiantuntijamme kanssa ymmärtääksesi, kuinka me voimme auttaa yritystänne menestymään tässä muuttuneessa maailmassa. Ota yhteyttä jo tänään!

Ota yhteyttä