Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Tapamme toimia

Teemme yhteistyötä yrityksesi kanssa, jotta ymmärrämme sen haasteet ja voimme tarjota asiantuntemusta alueilla, joilla sitä eniten tarvitaan. Keskustelemme tiimiesi kanssa ja rakennamme ratkaisut, jotka sopivat juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.


Palvelumalli

Viisivaiheinen adaptiivinen palvelumallimme luo rungon yhteistyöllemme. Palvelumallimme on suunniteltu siten, että saat mahdollisimman paljon irti yhteisestä sitoumuksestamme. Mallin rakenne pitää huolen siitä, että käsittelemme organisaatiotasi kokonaisuutena emmekä keskity vain välittömien edellytysten ratkaisuun. Voit siis olla varma, että suosittelemamme ratkaisut toimivat sopusoinnussa muun liiketoiminnan kanssa.

  1. Ymmärrä

    Teemme yhteistyötä yrityksesi tiimin kanssa ymmärtääksemme paremmin yrityksesi liiketoimintaa sekä sen teknistä ympäristöä ja tavoitteita. Analysoimme yhdessä yrityksesi strategiset suunnitelmat, taloudelliset tavoitteet ja kriittiset informaatioprosessit.

  2. Tehosta

    Sen jälkeen kehitämme suunnitelman, joka tehostaa liiketoiminnan päämäärien saavuttamiseksi tarvittavia prosesseja ja teknistä ympäristöä. Tässä vaiheessa laadimme myös realistiset mittarit, joilla menestystä mitataan.

  3. Toteuta

    Nyt on aika ottaa palvelu käyttöön. Otamme yhdessä yrityksen tiimin kanssa valitsemanne palvelun käyttöön ja autamme kehittämään toimintatapoja, joiden avulla työntekijöiden on helpompi mukautua muutoksiin. Alamme myös tarkkailla, miten yrityksesi työntekijät suhtautuvat uusiin prosesseihin ja työnkulkuihin.

  4. Hallinnoi

    Tässä vaiheessa aloitamme toteuttamiemme parannusten aktiivisen tarkkailun. Mittaamme hallintatyökaluilla, miten hyvin uusi ympäristö tai prosessit on otettu käyttöön yrityksessä ja raportoimme tulokset vertaamalla niitä aiemmin projektin aikana määritettyihin mittareihin.

  5. Optimoi

    Tässä vaiheessa on kyse jatkuvasta parantamisesta. Yritykset käyvät jatkuvasti läpi muutoksia, ja uutta teknologiaa ilmenee päivittäin. Tällä vaiheella takaamme, että käyttöön ottamamme ratkaisut sopivat jatkossakin tarkoitukseensa organisaatiosi muuttuessa ja kasvaessa.

Ricohin palvelumallin kaavio
Kumppanuus

Ricohin palvelunhallinnan menetelmät perustuvat ITIL-standardiin (Information Technology Infrastructure Library), jossa IT-palvelut kohdistetaan liiketoiminnan tarpeisiin.


Kun yrityksesi valitsema ratkaisu on otettu käyttöön, palvelupäällikkömme ottavat päivittäisen vastuun yrityksesi ratkaisusta. He työskentelevät tiiviisti yrityksesi tiimien kanssa sekä hallinnoivat, mittaavat ja optimoivat ratkaisua varmistaakseen, että painopiste pysyy yrityksesi liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa.


Palvelupäällikkömme

  • toimivat maakohtaisen, alueellisen tai maailmanlaajuisen raportoinnin keskitettynä yhteyshenkilönä
  • noudattavat keskeistä hallintoprosessia niin, että sinä ja yrityksesi sidosryhmät tietävät aina, mitä odottaa
  • varmistavat, että palvelutasosopimuksia noudatetaan aina.
Projektinhallinta

Ricohin projektipäälliköt toimivat osana yrityksesi henkilöstöä ja auttavat ottamaan suositellut ratkaisut onnistuneesti käyttöön. Heillä on vankka käsitys yrityksestäsi, ja he soveltavat projektinhallinnan parhaita käytäntöjä varmistaakseen, että yrityksesi ratkaisu vastaa sille asetettuja tavoitteita.


Asiantuntevat projektipäällikkömme

  • tarjoavat rakenteen projektiorganisaatiolle ja -hallinnolle, jotta projekti onnistuu varmasti ja ongelmat sekä riskit käsitellään ajoissa
  • tarjoavat puitteet, jotka parantavat tehokkuutta ja helpottavat projektin ajallaan valmistumista
  • hyödyntävät yleisiä ja tuttuja projektinhallintatyökaluja, jotta toimitus tapahtuu johdonmukaisesti koko organisaatiossa
  • seuraavat, mittaavat ja viestivät projektin välitavoitteiden ja suoritteiden edistymisestä.

Palvelunhallinta

Ricohin palvelunhallinnan menetelmät perustuvat ITIL-standardiin (Information Technology Infrastructure Library), jossa IT-palvelut kohdistetaan liiketoiminnan tarpeisiin.


Kun yrityksesi valitsema ratkaisu on otettu käyttöön, palvelupäällikkömme ottavat päivittäisen vastuun yrityksesi ratkaisusta. He työskentelevät tiiviisti yrityksesi tiimien kanssa sekä hallinnoivat, mittaavat ja optimoivat ratkaisua varmistaakseen, että painopiste pysyy yrityksesi liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa.


Palvelupäällikkömme

  • toimivat maakohtaisen, alueellisen tai maailmanlaajuisen raportoinnin keskitettynä yhteyshenkilönä
  • noudattavat keskeistä hallintoprosessia niin, että sinä ja yrityksesi sidosryhmät tietävät aina, mitä odottaa
  • varmistavat, että palvelutasosopimuksia noudatetaan aina.

Global Service Delivery

Ricoh Global Services -tiimi tarjoaa standardoituja, yhtenäisiä ja kokonaisvaltaisia ratkaisuja ympäri maailmaa.

Palveluksessamme on yli 30 000 palveluntoimituksen ammattilaista noin 200 maassa, joten aloittaessasi yhteistyön kanssamme saat yhtenäisen palvelutason paikalliselta palveluntarjoajaltasi.

  • Our Global Network
Global Service Delivery

Etkö löytänyt etsimääsi tietoa?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää, miten voimme auttaa sinua.

Ota yhteyttä