Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Joustava työskentely

Työvoima on entistä liikkuvampaa, ja yritykset tunnistavat hyödyt, joita joustavien työskentelymahdollisuuksien tarjoaminen työntekijöille tuo mukanaan. Ricoh tarjoaa yrityksesi käyttöön työkalut ja asiantuntemuksen, joiden ansiosta työntekijät voivat työskennellä toimistolla, kotona ja tien päällä.

Keskeiset palvelut

  • Ricoh Supercollaboration - Communication Services

    Supercollaboration

    Nykyisin tekniikka muuttaa radikaalisti tapaamme tehdä yhteistyötä. Ricohin Supercollaboration on alusta, joka antaa ihmisille keinot tehdä töitä samassa tahdissa etäisyydestä, tehtävien mutkikkuudesta ja laitteista riippumatta.

  • Meeting Room Service

    Meeting Room Services

    Kokoustilojen käytön optimointi parantaa työympäristön tuottavuutta ja tehokkuutta.

  • Intelligent Marketing Solutions

    Intelligent Marketing Solutions

    Antaa sinulle työkalut markkinointiviestinnän optimointiin, liidien generointiin ja liiketoiminnan kasvattamiseen.


Ratkaisut tiedon saatavuuden parantamiseksi

Nopea, tehokas tiedon jakaminen on äärimmäisen tärkeää liiketoiminnan kasvun, innovaatioiden ja ketteryyden kannalta. Ricoh tarjoaa erilaisia viestinnän ratkaisuja, jotka tukevat joustavaa työskentelyä ja etätyöskentelyn muotoja sekä kasvattavat tuottavuutta. Meillä on paljon kokemusta yritysten digitaalisesta muutoksesta, ja voimme tarjota yrityksellesi tietoa ja asiantuntemusta, joka auttaa uusien työskentelytapojen omaksumisessa.

Tiedot helposti saatavilla

Ricohin vankka, luotettava viestintä- ja pilvi-infrastruktuuri tarjoaa tiimisi käyttöön kehittyneet ja tasokkaat IT-palvelut ja tuen.

Tiedon jakaminen on saumatonta, koska teknologiamme mahdollistaa etätyöntekijöiden yhteistyön reaaliajassa ja asiakirjojen turvallisen jakamisen monilla eri laitteilla. Kun digitoidut tiedot ovat helposti saatavilla, yrityksesi työntekijät ovat tuotteliaita myös liikkeellä ollessaan.

Joustavaa, uudenlaista työskentelyä

Ricohin kustannustehokkaiden ratkaisujen ansiosta kaiken kokoisten organisaatioiden on edullista ottaa käyttöön skaalautuvaa, joustavaa työskentelyteknologiaa ilman merkittäviä alkuinvestointeja. Läpinäkyvä laskutusmallimme tarkoittaa sitä, että saat käyttöösi uusimmat viestintä- ja tiedonjakoteknologiat niin, että kustannukset ovat taloudelliset ja ennustettavissa.

Joustavaan työskentelyyn liittyvät lisäpalvelut

  • Managed Document Services

    Managed Document Solutions

    Räätälöidyt ratkaisut, jotka auttavat organisaatioita optimoimaan tietoon liittyvät työnkulut ja tehostamaan asiakirjojen hallintaprosesseja.

  • Integrated IT Lifecycle Services

    Integrated IT Lifecycle Services

    Räätälöitävä valikoima IT-infrastruktuuri- ja tukipalveluja yrityksille

  • Pay Per Seat

    Pay Per Seat

    Loppukäyttäjien tarpeisiin räätälöitävät monipuoliset IT-ratkaisut ja -palvelut, joista veloitetaan vain käytön mukaan.

  • Mobile and On-Demand printing 2

    Mobile and On-demand Printing

    Tulosta mobiililaitteista milloin ja mistä tahansa korkea-asteen oppilaitoksissa.


Etkö löytänyt etsimääsi tietoa?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää, miten voimme auttaa sinua.

Ota yhteyttä