Tietojen perusteella voit tehdä fiksuja päätöksiä
Halutako tietää, mitä verkkosi tulostimista ja monitoimilaitteista käytetään liikaa tai liian vähän?
RICOH @Remote -verkkolaite auttaa sinua löytämään tulostinkantasi optimointimahdollisuuksia, alentamaan toimituskustannuksia ja ylläpitämään vakaata laitetoimintaa. Seuraa laitteiden käyttöä reaaliajassa ja paranna laitteidesi työnkulkua ja ylläpitoa.

Ominaisuudet
-
Tarkat mittarilukemat
-
Hyödyllinen verkkoportaali
-
Luotettavat ilmoitukset
-
Vihreä raportointi
-
Huoltohälytykset
-
Räätälöidyt ratkaisut
Tarkat mittarilukemat

Hyödyllinen verkkoportaali

Luotettavat ilmoitukset

Vihreä raportointi

Huoltohälytykset

Räätälöidyt ratkaisut

Usein kysytyt kysymykset
Vastauksia yleisiin RICOH @Remote -aiheisiin kysymyksiin
K1. Kuinka voin tilata @Remoten ja luoda tilin verkkoportaaliin?
@Remote on sisäänrakennettuna Ricoh-laitteeseesi. Sitä ei tarvitse tilata, vaan Ricoh-palveluntarjoaja opastaa sen käyttöönotossa.
K2. Toimiiko @Remote myös muissa kuin Ricohin tulostimissa?
@Remote on suunniteltu Ricohin monitoimi- ja yhden toiminnon tulostimiin. Sitä voidaan käyttää samassa verkossa kommunikointiin muiden kuin Ricoh-laitteiden kanssa, mutta se antaa niistä vain rajallisesti tietoa.
K3. Mitä eroa @Remote Embedded- ja @Remote Connector NX -ratkaisuissa on?
@Remote Connector NX on liitäntä, jonka avulla voit yhdistää @Remoten ja Device Manager NX:n keskitettyä tulostinhallintaa varten. Ratkaisua voidaan laajentaa integroimalla NX Device Manager Pro tai NX Device Manager Enterprise, jolla voidaan hallita jopa 5000:ta laitetta samaan aikaan.