Tehokkaan työtilan avaimet
RICOH Smart Integration (RSI) on keino maksimoida tehokkuus hybridityötilassa. Se tarjoaa pilvikeskeisen alustan, joka yhdistää asiakirjojen työnkulut ja laiteominaisuudet ja johdattaa organisaatiosi digitaalisten asiakirjatyönkulkujen tulevaisuuteen.
Liitä Ricoh-laitteesi vaivatta alan johtaviin pilvipalveluihin, kuten Microsoft 365:een ja Google Workspaceen, ja mahdollista sujuva pilvitulostus tai tee paperiasiakirjoista helposti jaettavia digitaalisia resursseja. RICOH Smart Integration sopii pieni- ja keskikokoisille yrityksille, sillä se voi tukea mitä tahansa määrää käyttäjiä ja tulostimia. Lisäksi tähän integrointiin päivitetään jatkuvasti uusia ominaisuuksia asiakaspalautteen perusteella, minkä ansiosta muuttuvat tulostukseen ja digitaalisiin asiakirjoihin liittyvät tarpeesi voidaan ottaa huomioon riippumatta siitä, minkä kokoinen organisaatiosi on.
Ominaisuudet
-
Digitalisoi asiakirjat
-
Nopeampi tietojenkäsittely
-
Keskitetty laitehallinta
-
Kustannustehokasta tulostusta
-
Turvallinen tulostus
Digitalisoi asiakirjat

Nopeampi tietojenkäsittely

Keskitetty laitehallinta

Kustannustehokasta tulostusta

Turvallinen tulostus

Valitse sinulle sopivin älykkään integroinnin ratkaisu
Paketti sisältää kaikki pilviliitännät ja mahdollistaa skannauksen ja tulostuksen.
RSI-liittimet parantavat asiakirjahallintaa, sillä niiden avulla voidaan skannata suosittuihin pilvitileihin (kuten Box™, Dropbox™, Google Drive™, OneDrive® for Business ja SharePoint®) ja tulostaa niiltä. Käyttäjät voivat tulostaa pilveen tallennettuja asiakirjoja kätevästi suoraan omasta tabletista tai älypuhelimesta.
Lisäksi RSI-liittimissä on valinnaisia lisäpalveluja laiteparannukseen, lakitarkoituksiin ja terveydenhuollon toimintaan.

Pilvipohjainen tulostus, skannaus ja laitehallinta.
RSI Control+ hallitsee tehokkaasti kuluja laite-, osasto- ja käyttäjäkohtaisen työlokiraportoinnin ansiosta. Sen saumattoman laitehallinnan avulla käyttäjät voivat tarkistaa aktiivisuuden tilan ja tunnistaa virheitä. Käyttäjäystävällinen alusta sujuvoittaa sovelluksen käyttöönottoa monitoimilaitteen etämäärityksellä ja käyttäjän itserekisteröinnillä. Lisäksi RSI Control+ tarjoaa vakaita toimintoja, jotka tukevat käyttöönottoa suurissa työpaikoissa.

Intuitiivinen pilvipohjainen palvelu asiakirjojen tallentamiseen ja niiden työnkulkujen yksinkertaiseen automatisointiin.
RSI LogicFlow vie asiakirjat digitaalimaailmaan ja tekee yrityksen prosesseista digitaalisia. Näin päästään eroon manuaalisesti kopioinnista ja liittämisestä tai puhtaaksikirjoittamisesta, ja toiminnoista saadaan automaattisia integroimalla ne saumattomasti muihin järjestelmiin. LogicFlow käsittelee asiakirjoja skannauksesta tai digitaalisesta tiedostosta. Se analysoi, tallentaa ja poimii metatietoja, tekee tarvittavia muokkauksia ja reitittää asiakirjan automaattisesti.

Usein kysytyt kysymykset
K1. Voinko integroida RSI:n skannaustoiminnot nykyisiin työnkulkuihin ja tallentaa asiakirjat yleisesti käytössä oleviin muotoihin?
Totta kai. RSI:n skannausominaisuuksilla käyttäjät voivat skannata suoraan sähköpostiin ja pilvipohjaisiin sovelluksiin. 26 kielellä saatavilla olevan tekstintunnistuksen (OCR) ansiosta voit muuntaa skannatut asiakirjat muotoon, josta voidaan tehdä hakuja. Näitä muotoja ovat yleisesti käytetyt tiedostotyypit, kuten PDF, Word, Excel ja PPT, jotka integroituvat helposti kaikkiin työnkulkuihin.
K2. Miten RSI tekee tulostuksenhallinnasta turvallista ja tehokasta?
Käyttäjät voivat valtuuttaa tulostuksia korteilla, PIN-koodeilla tai salasanoilla. RSI tarjoaa tuen myös edistyksellisille toiminnoille, kuten pull print -tulostukselle, mobiilitulostukselle ja kulujen kohdentamiselle. RSI varmistaa tietoturvan ja tulostustoimintojen tehokkuuden tarjoamalla yksityiskohtaisia raportteja ja integroimalla käyttäjän saumattomasti esimerkiksi AD-, LDAP- ja Google Workspace -alustoille.