EtusivuTakaisin valikkoon
Yleiskatsaus

Johda työn muutosta

Teknologia muuttaa tapaamme työskennellä. Me Ricohilla varmistamme, että muutos on myönteinen tiimillesi ja yrityksellesi. Ohjaamme sinut digimatkasi jokaisen vaiheen läpi ja varmistamme saumattoman siirtymisen täysin digitaaliseen työtilaan.
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Ricohin yritysratkaisut
Digitaalinen työtila

Pääsy kaikkialla

Hybridi- ja on-the-go-kokoonpanot muokkaavat tulevaisuuttamme. Meillä on kokonaisvaltainen lähestymistapa digitaalisten työtilojesi suunnitteluun, integrointiin ja tukemiseen. Samalla edistämme työntekijöiden sitoutumista ja autamme sinua saavuttamaan uusia tavoitteita.
Tutustu kaikkiin digitaalisiin työtilaratkaisuihimme
Liiketoimintaprosessien hallinta

Synkronoitu menestykseen

Manuaalisten tehtävien ei enää tarvitse pidätellä henkilökuntaa. Optimoimme liiketoimintaprosessisi, jotta henkilöstösi pystyy tekemään enemmän. Tarjoamme teknologiaa, asiantuntemusta ja tukea prosessien sujuvoittamiseen ja yksinkertaistamiseen koko organisaatiossasi
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Pilvi ja infrastruktuuri

Kovaa ja korkealta

Pilven täyden arvon hyödyntäminen vaatii oikean roadmapin ja tiimin sen toteuttamiseen. Tarjoamme pilviratkaisuja ja asiantuntemusta, jotka tekevät yrityksesi toiminnasta ketterämpää, kustannustehokkaampaa ja turvallisempaa samalla kun panostamme seuraavan sukupolven innovaatioihin.
Tutustu kaikkiin pilvi- ja infrastruktuuriratkaisuihimme
Kyberturvallisuus

Ei enää riskialtista liiketoimintaa

Internet-yhteensopivat laitteet luovat uusia mahdollisuuksia kyberhyökkäyksille ja muille haavoittuvuuksille. Autamme sinua puolustautumaan kyberrikollisuutta vastaan älykkäillä kyberturvallisuuspalveluilla ja -ratkaisuilla, jotka suojaavat ydinliiketoimintaasi.
Tutustu kaikkiin kyberturvallisuusratkaisuihimme
Digitaalinen kokemus

Kokemuksen uusi taso

Erinomainen asiakaskokemus alkaa erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Asiantunteva datatieteiden ja kehittäjien tiimimme auttaa sinua ylittämään asiakkaiden odotukset kaikissa kosketuspisteissä. Suunnittelemme, rakennamme, toteutamme ja huollamme ratkaisuja, jotka antavat työntekijöillesi kaiken mitä he tarvitsevat tehdäkseen asiakkaisiin tehokkaan ja kestävän vaikutuksen.
Digitaalisen kokemuksen parantaminen
Graafinen viestintä

Varmista loistava tulevaisuus

Tulostuksen mahdollisuudet ovat rajattomat. Me Ricohilla autamme sinua kehittämään liiketoimintaasi, lisäämään digitaalisia toimintoja ja toimimaan vastuullisesti. Tarjoamme laitteisto-, ohjelmisto- ja palveluratkaisuja, jotka tuovat ammattitulostukseen täysin uusia mahdollisuuksia.
Tutustu kaikkiin graafisen viestinnän ratkaisuihimme
Toimistotuotteet ja ohjelmistot

Luokkansa parasta laatua

Ricoh tunnetaan hyvin korkealaatuisista tulostimista, digitaalisista monistuskoneista ja monitoimitulostimista/skannereista/kopiokoneista. Voit valita malleista ja ominaisuuksista mm. nopeuden, koon ja ominaisuuksien perusteella ne, jotka sopivat parhaiten työryhmällesi, toimistollesi tai luokkahuoneeseesi.
Kaikki toimistotuotteemme ja ohjelmistomme
Yleiskatsaus

Monipuolinen palvelu- ja tukialusta

Kaikki tarvitsemasi tuote- ja palvelutuki yhdessä paikassa. Tarjoamme tukea, neuvoja ja ratkaisuja yrityksesi toimintaan.
Hanki tukea
AV technology and management
Uutiset

Kaikki resurssit yhdestä paikasta

Kaikki tarvitsemasi tuote- ja palvelutuki yhdessä paikassa. Tarjoamme tukea, neuvoja ja ratkaisuja yrityksesi toimintaan.
Pysy ajan tasalla
News and events from Ricoh
Yritys

Keitä olemme ja mitä teemme

Ricohilla me pyrimme aina kuuntelemaan asiakkaitamme ja tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja, tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat liiketoimintatavoitteitasi. Pyrimme myös luomaan lisäarvoa palveluillesi ja tuotteillesi. Sopeudumme helposti muuttuviin liiketoimintaympäristöihin.
Lisätietoja Ricohista
Yleiskatsaus

Haluamme kuulla sinusta

Jos haluat tietää lisää ratkaisujemme kustannuksista tai tuotteistamme, tarvitset apua tilisi hallinnassa tai tuotteidemme käytössä tai sinulla on muita tukikysymyksiä, ota yhteyttä. Tiimimme on valmiina auttamaan.
Ota yhteyttä
Asiakkaiden ja työntekijöiden sitouttaminen
Yleiskatsaus

Auttaa pysymään askeleen edellä

Tutustu viimeisimpiin ajatuksiimme siitä, mikä on tärkeintä nykyisissä liiketoimintaratkaisuissa.
Tutustu uusimpiin oivalluksiimme
Ricoh Insights - Overview

Takuuehdot

Kiitos, että olet valinnut Ricoh-tuotteen!

Ricoh Finland Oy myöntää myymilleen ja toimittamilleen tai Ricoh Finland Oy:n virallisen jälleenmyyjän kautta myydyille tuotteille takuun, joka kattaa materiaali- ja valmistusvirheiden korjaukset Suomessa. Käyttäjän on ilmoitettava takuupyyntö aina jälleenmyyjälle, jolta tuote ostettiin.

Takuun pituus tuoteryhmittäin (ensiksi täyttyvä ehto):

Tulostimet ja tulostinpohjaiset low-end monitoimilaitteet

  • 12 kuukautta tai tuotekohtaisesti määritelty enimmäismäärä tulosteita tai kopioita
  • Värikasetit 3 kuukautta

Projektorit
  • 36 kuukautta tai tuotekohtaisesti määritelty laitteen enimmäiskäyttöikä
  • Projektorin lamput ja ilmansuodattimet, takuuaika 12 kk tai 1000 tuntia

Interaktiiviset näytöt
  • 12 kuukautta

Käyttäjän on ilmoitettava takuupyyntö aina jälleenmyyjälle, jolta tuote on ostettu.

Takuupyyntöä tehdessä on ilmoitettava ainakin seuraavat tiedot:
  • Ricoh-tuotteen sarjanumero
  • Ostopaikka ja -päivämäärä
  • Täydellinen nimi ja osoite
  • Puhelin- ja faksinumero (jos käytössä)
  • Sähköpostiosoite (jos käytössä)
  • Vian/ongelman kuvaus

Ricoh pidättää oikeuden vaatia käyttäjältä alkuperäisen Ricoh-tuotteen ostokuitin, josta pitää näkyä selvästi ostopaikka ja -päivämäärä.

Takuu kattaa seuraavat palvelut:
  • Tuoteperäisten virheiden korjaukset kun:
  • Asennusympäristö täyttää asetetut vaatimukset
  • Tuotteessa käytetään ainoastaan valmistajan / Ricohin hyväksymiä alkuperäisosia
  • Korjauksen suorittaa Ricoh Finland Oy:n edustaja tai Ricohin valtuuttama kolmas osapuoli
  • Palveluaika arkipäivisin klo 08.00–16.00
  • Korjaus voidaan suorittaa Ricoh Finland Oy:n harkinnan mukaan Ricohin valtuuttamassa huoltopisteessä tai asiakkaan tiloissa kuitenkin vähintään laitteen takuun ja palvelutason mukaisesti.
  • Ricoh varaa oikeuden myös vaihtaa tuote uuteen tai vastaavaan käytettyyn tuotteeseen
  • Mahdollinen korvaava tuote toimitetaan ilman lisävarusteita tai tarvikkeita.
  • Korvaava tuote tai takuuhuollossa käytetyt varaosat voivat olla myös käytettyjä tuotteita, joiden toiminta on uudenveroista.

Takuu ei kata:
  • Määräaikaishuoltoja tai normaalisti kuluneiden osien vaihtoa
  • Ohjelmistoja tai niiden osia
  • Tuotteen käyttöoppaissa loppukäyttäjän tehtäviksi määriteltyjä toimenpiteitä esim. käyttäjäparametrien muutoksia
  • Muiden valmistajien tuotteita, kuten väriainekasetteja

Takuu ei kata vikoja, joiden aiheuttaja on:
  • Käyttöohjeiden vastainen käyttö
  • Asennusympäristöstä aiheutuneet vauriot
  • Ristiriitaisista käyttäjä-/työasetuksista syntyvät käyttövirheet
  • Vääränlainen tai puutteellinen huolto, etenkin jos huollon on suorittanut muu kuin Ricohin valtuuttama taho
  • Tahallisesta tai törkeästä tuottamuksesta johtuva vahinko
  • Virtapiikki, mukaan lukien salamanisku
  • Puutteellinen ilmanvaihto, joka ei vastaa Ricoh-tuotteelle määriteltyjä käyttöolosuhteita
  • Tarvike, joka ei ole Ricohin tuottama ja jota ei ole määritelty Ricoh-tuotteelle sopivaksi teknisissä tiedoissa
  • Kolmannen osapuolen työstä tai komponentista syntyneitä vaurioita.

Jos vika johtuu yllämainituista seikoista, Ricoh pidättää oikeuden laskuttaa käyttäjää korjauspalveluista. Takuussa vaihdetuista tuotteista tulee Ricohin omaisuutta. Tuotteen vaihto ei johda uuteen takuuseen, vaan vaihdetun/korjatun tuotteen takuu kestää alkuperäisen tuotteen takuuajan loppuun. Ricoh Finland Oy varaa oikeuden edellyttää asiakkaan tekevän asiakkaan vaihdettavaksi tarkoitettujen yksiköiden vaihdon annettujen ohjeiden mukaisesti itse sekä tarvittaessa edellyttää asiakasta lataamaan ja käyttämään viimeisimpiä ja soveltuvimpia ajureita ja ohjelmistokorjauksia/-päivityksiä ennen laitteen takuuhuoltoa. Ricoh ei ole vastuussa välillisistä vahingoista, liiketoiminnallisista tappioista tai voittojen menetyksestä, mukaan lukien välillisistä vahingoista, jotka johtuvat toimintahäiriöstä, laitteen toimimattomuudesta tai kyvyttömyydestä tarjota palvelua tai tarvikkeita, kun niiden aiheuttajat eivät ole hallinnassamme. Takuuseen sovelletaan Suomen lakia ja sitä tulkitaan yksinomaan Suomen lakien mukaisesti.