RICOH AV Managed Services
RICOH AV Managed Services

TYÖTILAKOKEMUS

RICOH AV-hallintapalvelut

Älykkäämmät AV-ratkaisut johtavat parempiin tuloksiin

Yleiskatsaus

Muuta työtilaasi RICOHin AV-hallintaratkaisuilla

Nykyisessä hybridityöympäristössä on tärkeää varmistaa, että kaikki audiovisuaaliset ratkaisut toimivat moitteettomasti silloin kun niitä tarvitaan. Teknisistä ongelmista johtuvat viiveet videopalavereissa, esityksissä tai yhteistyötilanteissa voivat heikentää tuottavuutta ja katkaista työn sujuvuuden. 

Audiovisuaaliset ratkaisut ovat keskeisiä tehokkaan ja saumattoman työympäristön luomisessa. Ne mahdollistavat sujuvan yhteistyön, tasalaatuisen suorituskyvyn sekä korkealaatuisen äänen ja kuvan kaikissa (AV-)järjestelmissä. 

RICOHin AV-hallintapalvelukokonaisuus tarjoaa kattavan ekosysteemin kaikkiin AV-ympäristöihisi. Palvelu varmistaa, että älyteknologiasi toimii sujuvasti ja luotettavasti ja järjestelmäsi ovat aina toimintavalmiina ja helposti käytettävissä, oli kyse sitten neuvotteluhuoneista, pienryhmätiloista, digitaalisista näyttöratkaisuista tai yhteistyöhubeista. 

RICOH AV Managed Services

Näin se toimii

Ricoh tarjoaa kattavan, keskitetyn ratkaisun kaikkiin viestintätarpeisiisi. Autamme sinua suunnittelemaan huippuluokan kokousratkaisuja, ottamaan käyttöön yhteistyötyökaluja entistä vaikuttavampiin tapaamisiin, hallinnoimaan fyysisiä ja virtuaalisia kokoustilojasi turvallisessa pilvipohjaisessa ympäristössä sekä huolehtimaan asiantuntevasti niin uusien kuin olemassa olevien AV-järjestelmien ylläpidosta. 

RICOH AV-hallintapalvelut toimitetaan seuraavien vaiheiden kautta:

  1. Konsultointi ja järjestelmäsuunnittelu: Ratkaisujen räätälöinti juuri sinun tarpeisiisi 
  2. Hankinta ja käyttöönotto: Uusien teknologioiden saumaton käyttöönotto
  3. Fyysisten ja virtuaalisten kokoustilojen hallinta:Toimivuuden ja käyttökokemuksen optimointi 
  4. Huomaavainen helpdesk- ja huoltopalvelu. Luotettavaa apua aina, kun sitä tarvitaan
  5. Etähallinta tiloille ja laitteille: Ennakoivaa valvontaa ja hallintaa AV-järjestelmällesi 

RICOHin AV-hallintapalvelut tarjoavat joustavaa tukea tarpeidesi mukaan. Reaktiivisesta tarpeen mukaisesta avusta etävalvontaan tai kattavimpaan ennakoivaan valvontaan ja tukeen. Näin varmistamme, että AV-järjestelmäsi toimivat aina luotettavasti ja keskeytyksettä.

How it works

Ominaisuudet

AV-hallintapalveluiden tärkeimmät ominaisuudet

Etädiagnostiikka ja saumaton automaatio

areo
Tunnista ja ratkaise AV-laitteiden ongelmat ennakoivasti etädiagnostiikalla ja vähennä käyttökatkoja. Automatisoi laitteiden ja tilojen asetukset ja varmista toiminnan sujuvuus ja paras mahdollinen käyttökokemus.

Omaisuuden rekisteröinti

areo
Pidä kattavaa kirjaa kaikista AV-laitteistasi, niiden tuotetiedoista ja sijainneista varmistaaksesi tehokkaan laitehallinnan ja sujuvan toiminnan.

Takuunhallinta

areo
Seuraa ja hallinnoi AV-laitteiden takuita varmistaaksesi oikea-aikaiset korjaukset tai vaihdot. Näin vähennät kustannuksia ja turvaat laiteinvestointisi.

Data-analyysi

areo
Hyödynnä järjestelmän suorituskyvystä ja käytöstä saatavia käteviä tietoja ja optimoi niiden perusteella AV-ympäristöt, tehosta toimintaasi ja tee perusteltuja päätöksiä tulevista päivityksistä tai muutoksista.

Helpdesk-tuki

areo
Tukipalvelumme tarjoaa asiantuntevaa, nopeaa ja luotettavaa apua AV-ongelmiin, jolloin toimintahäiriöt pysyvät mahdollisimman vähäisinä.

Pyydä tarjous

Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa

Ota yhteyttä konsulttiimme ja kerro, kuinka voimme auttaa yritystäsi.

Keskustele asiantuntijan kanssa