Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Empowering Europe's Mid-Market

Keskisuurten yritysten IT-johtajien valmistelu menestykseen

Useimmat IT-johtajat ovat toteuttaneet digitaalisia muutosstrategioita jo vuosien ajan. Sen jälkeen COVID-19 ravisteli useita organisaatioita ytimiään myöten. IT-tiimien tekemä perustyö on tähän asti toiminut hyvin, mutta pandemia on tuonut esiin organisaatioiden vahvuudet ja puutteet. 

Nyt niiden on tarjottava tekniikkaa ja palveluita, jotka auttavat minimoimaan liiketoiminnan häiriöt, parantamaan asiakaskokemusta ja tukemaan turvallisesti uusia työskentelytapoja. 

Tämä Ricoh Europen uusi raportti, joka perustuu Opinium Researchin tekemään tutkimukseen, tarkastelee työntekijöiden kokemuksia etätyöskentelystä pandemian aikana. Siinä nimetään keskeisiä trendejä ja liiketoimintaa estäviä pullonkauloja. Siinä tarjotaan keskisuurten yritysten IT-johtajille opastusta työntekijöiden ja asiakkaiden vaatimusten täyttämiseen edessä olevasta epävarmasta ajanjaksosta selviämisen helpottamiseksi.


Lataa infograafi

Lataa raportti

Tämä kenttä on pakollinen *


Etätyöongelmat esteenä keskisuurten yritysten menestykselle

Etätyöongelmat esteenä keskisuurten yritysten menestykselle

Keskisuuret yritykset saavat tuntea etätyön haasteiden hinnan. Tekniset tiesulut vaikuttavat tuottavuuteen, yhteistyöhön ja yritysten asiakkaille tuottamiin tuloksiin – ja vaikeuttavat niiden menestymistä pandemian jälkeen. 

IT-johtajien haasteena on tarjota tiimeille työkalut, jotka tehostavat etätyöskentelyä. Neljäsosa (24 %) keskisuurten yritysten työntekijöistä sanoo, että heillä ei ole työkaluja tulosten tekemiseen asiakkaille, ja 27 %:lla ei ole välineitä, joilla he voisivat tehdä kunnollista yhteistyötä kollegoidensa kanssa. Tämä ei vaikuta ainoastaan tuottavuuteen, vaan myös moraaliin ja henkilöstön hyvinvointiin, minkä vuoksi organisaatioiden on vielä vaikeampaa menestyä pandemian jälkeen. 

Jos organisaation moraali on heikko eikä se pysty toimimaan synkronoidusti, lähettämöistä rahoitustiimeihin ja tilinhoitajiin, siitä kärsivät asiakkaat. Organisaatiolle aiheutuvan lyhyen häiriön lisäksi se vaikuttaa liiketoiminnan kasvuun myös laajemmin.

Lue koko artikkeli