Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Ricoh Insights

Uusimmat kampanjat

  • Future of Work

    Future of Work

    Miten organisaatio voi ottaa kohtalon omiin käsiinsä muutoksen aikoina.

  • Workforce United

    Workforce United

    Ricoh Europen uudessa tutkimuksessa, jonka on toteuttanut Coleman Parkes, tarkastellaan, ovatko eri sukupolviin kuuluvien työntekijöiden mielipiteet ja asenteet eriytyneet vai lähentyneet.

  • Designed for Tomorrow

    Designed for Tomorrow

    Ricoh Europen uudessa tutkimuksessa, jonka on toteuttanut Coleman Parkes, tarkastellaan, miten eurooppalaiset yritysjohtajat hallitsevat yrityksensä tulevaa menestystä.

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    Uudessa Ricoh Europen teettämässä ja Coleman Parkesin toteuttamassa tutkimuksessa tarkastellaan, miten PK-yritysten johtajat suhtautuvat innovointiinj ja miten he pyrkivät kehittymään liiketoiminnan jatkuvuuden turvaamiseksi.

  • Future of Print

    Future of Print

    Ricoh Europen julkaisemassa ja Coleman Parkesin toteuttamassa tuoreessa tutkimuksessa tarkastellaan, miten uudet ja nousevat tulostusteknologiat auttavat uudistamaan eri toimialoja ja avaamaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia kaikkialla Euroopassa.

  • Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Censuswiden Ricoh Europen sponsoroimana toteuttamassa uudessa tutkimuksessa tarkastellaan ketterämpien ja joustavampien yritysten luomisen haasteita ja mahdollisuuksia.

  • Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Yksi tärkeimpiä yritysten tämän hetkisiä tehtäviä on hyödyntää innovatiiviset teknologiat ja palvelut parhaiten älykkäämpää työskentelyä varten.

  • Triple R

    Triple R

    Asiakaskokemuksen eri vaiheiden - Reach (yhteys), Respond (reaktio) ja Retain (ylläpitäminen) - tarkastelu sen arvioimiseksi, miten yritykset voivat täyttää asiakkaiden odotukset.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Coleman Parkes Research -tutkimysyhtiön tekemä, Ricoh Europen sponsoroima tutkimus ""Middle Child Syndrome"" (keskimmäisen lapsen syndrooma) paljastaa, kuinka eurooppalaiset keskisuuret yritykset jäävät vuosittain paitsi jopa 433 miljardin euron tuloksesta kasvuesteiden takia.

  • World of Change

    World of Change

    95 % työntekijöistä uskoo muuttuvan maiseman hyödyttävän heidän liiketoimintaansa vuonna 2017.