Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Digitaalinen viestintä saa nostetta Ricohin uniikeista Touch7 -väriviuhkoista

Ricoh Europe, Lontoo, 28.9.2021 –  Printtipalvelujen tarjoajat voivat nyt auttaa brändejä ja suunnittelijoita luomaan rohkeaa ja elävää digitaalista viestintää maailman ensimmäisten Ricohin Neon Touch7 väriviuhkojen avulla.

Neljä digitaalista Neon Touch7 -väriviuhkaa mahdollistavat 1520 värin tasaisen toiston.
Neljä digitaalista Neon Touch7 -väriviuhkaa mahdollistavat 1520 värin tasaisen toiston.

Touch7-viuhkat mahdollistavat 1520 värin laajennetun värintoiston, kun neonpunainen ja neonkeltainen lisäväri on käytössä Ricoh Pro™ C7200X digipainokoneella.

Viidettä osaväriä voidaan hyödyntää värintoiston laajentamiseen neljässä viuhkassa määritellyillä värikaavoilla. Ne ovat:

  • Neonkeltainen ja neonpinkki SCR (Source Colour Removal) -viuhkat, joissa lähdeväri poistetaan CMY:stä ja vaihdetaan neonväriaineella puhtaamman ja kevyemmän neonvärivalikoiman luomiseksi
  • Neonkeltaiset ja neonpinkki päällepainatus -viuhkat, joissa neonväri tulostetaan CMY:n päälle värikylläisyyden lisäämiseksi.

NAPCOn (North American Publishing Company) Adding Value to Digital Printing -tutkimuksen mukaan ominaisuus voi avata valtavia mahdollisuuksia. Se havaitsi, että tuotemerkkien omistajat maksavat neonväreistä keskimäärin 33 %:n preemion.

Se ilmoitti myös, että 55 prosenttia suosii yhteistyötä printtipalvelujen tarjoajien kanssa, jotka tarjoavat ainutlaatuisia ideoita tulostuksen parantamiseksi. Ja 51 prosenttia haluaa tehdä yhteistyötä uusien teknologioiden ja erikoistehosteiden ennakoivaa koulutusta tarjoavan toimijan kanssa. 

Richard Ainge, Touch7:n perustaja ja teknologiajohtaja toteaa: " Jokainen väri näissä maailman ensimmäisissä digineonväriviuhkoissa käyttävät neonväriä tuottaakseen kirkkaita, elinvoimaisia, iskeviä tuloksia ja laajentaakseen Ricoh-painannan kirjoa. Ne vaihtelevat syvän kyllästetyistä punaisista väreistä, violetista ja sinisistä hienovaraisiin pastellisävyihin. Niiden luominen viidentenä väritiedostona on yksinkertaista ja loogista." 

Ricoh Europen graafisen viestinnän ryhmänjohtaja Eef de Ridder kommentoi: "Väriviuhkat on jo pitkään liitetty Pantone® lisävärijärjestelmään mutta sen neon- ja pastelli-värioppaat eivät sovellu digitaaliseen tuotantoon. Touch7-oppaissa on 1 520 digitaalista väriä, eikä sinun tarvitse sekoittaa spottivärejä tai musteita, jotka voivat aiheuttaa epätarkkuutta, jätettä ja lisäkustannuksia. Oppaat mahdollistavat visuaalisesti upeiden ja kiehtovien painettujen tulosten vaivattoman ja erittäin edullisen luomisen. Ne tukevat inspiroivaa suunnittelua ja mukaansatempaavaa painatusta, joka herättää reaktion." 

Lisätietoja Touch7:stä www.touch7.co/ricohguides.

| Tietoja Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten tekniikoiden ja palvelujen avulla, jotta ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin. Yli 80 vuoden ajan Ricoh on panostanut innovaatioihin ja on johtava dokumenttihallintaratkaisujen, IT-palveluiden, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen painamisen, digitaalikameroiden ja teollisuusjärjestelmien toimittaja.

Tokiossa toimivan Ricoh-konsernin päätoimipaikka on noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2020 päättyneellä tilikaudella Ricoh-konsernin maailmanlaajuinen myynti oli 2 008 miljardia jeniä (noin 18,5 miljardia dollaria).’


Lisätietoja uutisesta:
Ricoh Finland,  Myynti ja Markkinointi
Puh. 0207 370 300 (vaihde)

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi 
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland