Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Kolme neljästä PK-yrityksestä aikoo investoida 3D-tulostukseen 2020-luvun puoliväliin mennessä

Uusi tulostusteknologia antaa PK-yrityksille eväät vähentää kustannuksia ja edistää tuotekehitystä yrityksensä sisällä

Ricoh Europe, Lontoo, 20.09.2018 – Euroopan PK-yritykset uskovat, että 3D-tulostusteknologia auttaa niitä vähentämään kustannuksia ja lisäämään ketteryyttä. Ricoh Europen tilaamassa uudessa tutkimuksessa chaastateltiin 2 370 PK-yritysten johtajaa 23 maassa, ja 44 % näistä on jo investoinut 3D-tulostukseen. 30 % jäljellä olevista yrityksistä aikoo tehdä investointeja seuraavan kahden vuoden aikana.

Yrityksillä on kova halu tehostaa toimintaansa, ja 70 % aikookin hyödyntää 3D-tulostusta uusien valmistusstrategioiden ja -tekniikoiden tutkimiseen. 56 % suunnittelee tarjoavansa asiakkailleen tarvetulostuspalveluja vähentääkseen varastointi-, lähetys- ja materiaalikulujaan. Asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin vastaaminen vaatii mukautumiskykyä ja mahdollisuutta tehdä nopeita kokeiluja, ja tämän vuoksi 80 % PK-yrityksistä aikoo ottaa 3D-tulostuksen käyttöön myös tuotekehityksessään.

David Mills, Ricoh Europen CEO, sanoo: “Uudet tulostusteknologiat parantavat PK-yritysten kilpailukykyä. Fiksut yritykset vähentävät kehitys- ja tuotantovaiheiden haasteita 3D-tulostuksen avulla ja välttävät näin monia ongelmia, joita tuotantoketjut ja suuremmat kilpailijat aiheuttavat. Tämä kehitys on olennaista, jos yritys haluaa skaalata toimintaansa ja parantaa osuuttaan markkinoilla.”

Uudenlaiseen tulostusteknologiaan, kuten 3D-tulostukseen, investointi on kannattavaa. 69 % PK-yrityksistä sanoo, että tulostukseen panostaminen on auttanut niitä hyödyntämään uusia mahdollisuuksia. 65 % uskoo, että tulostusteknologia auttaa yritystä selviämään asiakkaisiin ja toimittajiin liittyvistä haasteista. Lisäksi 71 % sanoo, että uudet investoinnit ovat parantaneet liiketoiminnan tehokkuutta.

Mills lisää: “3D-tulostus, tai lisäävä valmistus, kuten me täällä Ricohilla sanomme, vähentää tuotteiden valmistuksessa tarvittavien resurssien määrää, koska materiaalia menee minimaalisesti hukkaan. Teknologia sopii siis täydellisesti yrityksille, jotka välittävät ympäristöstä. Yhä useammat PK-yritykset pyrkivät lisäämään kilpailuetuaan 3D-tulostuksen ja muiden uusien tulostusteknologioiden avulla. Ne yritykset, jotka eivät pysy tässä kehityksessä mukana, saattavat hyvinkin jäädä jalkoihin.”

Lue lisää osoitteesta http://thoughtleadership.ricoh-europe.com/fi/.

| Tietoja Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten tekniikoiden ja palvelujen avulla, jotta ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin. Yli 80 vuoden ajan Ricoh on panostanut innovaatioihin ja on johtava dokumenttihallintaratkaisujen, IT-palveluiden, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen painamisen, digitaalikameroiden ja teollisuusjärjestelmien toimittaja.

Tokiossa toimivan Ricoh-konsernin päätoimipaikka on noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2020 päättyneellä tilikaudella Ricoh-konsernin maailmanlaajuinen myynti oli 2 008 miljardia jeniä (noin 18,5 miljardia dollaria).’


Lisätietoja uutisesta:
Ricoh Finland,  Myynti ja Markkinointi
Puh. 0207 370 300 (vaihde)

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi 
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland