Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Rahoituslaitokset vastaavat asiakkaiden vaatimuksiin ja edistävät asiakasuskollisuutta tulostustekniikan avulla

72 % yrityksistä palkkaa uusia osaajia vastatakseen asiakkaiden muuttuviin odotuksiin

Ricoh Europe, Lontoo, 14.8.2018 – Räätälöinti, kustannusten leikkaaminen ja ympäristönäkökohdat edistävät uusien paino- ja tulostustekniikoiden käyttöönottoa Euroopan johtavissa rahoituspalveluissa.

Uuteen Euroopan kattavaan tutkimukseen osallistui 785 rahoitusalan ammattilaista. Tutkimuksen tilasi Ricoh Europe, ja sen mukaan 83 % vastaajista uskoo, että rahoitusalan suurin haaste on asiakkaiden paperittoman ja räätälöidyn asioinnin odotuksiin vastaaminen. Vastaajista 58 % on jo alkanut käyttää uusia tulostustekniikoita vastatakseen vaatimuksiin.

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills:
– Rahoituspalveluala muuttuu. Haastajapankit ja startupit kilpailevat vakiintuneiden toimijoiden kanssa asiakkaista, minkä ansiosta alalla siirrytään kovaa vauhtia sähköisiin ratkaisuihin. Paperittomat toimintamallit ja uudet tulostustekniikat ovat tärkeitä ketteryyden kannalta, kun rahoitusorganisaatiot yrittävät pysyä mukana kilpailussa uusien käyttäjäystävällisten fintech-ratkaisujen rinnalla.

89 % rahoitusorganisaatioista uskoo pystyvänsä vastaamaan asiakkaiden vaatimuksiin paperittomasta laskutuksesta. Se ei ole välttämättä helppoa, koska asiakkailla on paljon vaatimuksia ja ne ovat entistä räätälöidympiä. 69 % on kokenut, että vanhemmat asiakkaat vastustavat siirtymistä paperittomaan laskutukseen.

Samoin kyky tallentaa asiakkaiden toiveita ja räätälöidä asiointia on oleellista asiakasuskollisuuden kannalta. Uusien tekniikoiden lisäksi 72 % palkkaa uusia osaajia ennakoidakseen ja palvellakseen paremmin asiakkaiden odotuksia. 51 % käyttää uusia tulostustekniikoita ympäristösyistä ja vähentääkseen hiilijalanjälkeään.

Mills jatkaa: 
– Rahoitusalan asiakkaat eivät tunnetusti halua vastaanottaa turhia tai ylimääräisiä viestejä. Uudet tekniikat auttavat organisaatioita virtaviivaistamaan pankkiprosessia, säästämään kustannuksissa ja palvelemaan koko ajan ekotietoisempia kuluttajia.

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh.fi/thoughtleadership.

| Tietoja Ricohista |

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.


Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi


Lisätietoja uutisesta

Ricoh Finland Oy
Jarno Ahonen, Sales Director 
Puh. 040 553 2161

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy