Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Rahoituslaitokset vastaavat asiakkaiden vaatimuksiin ja edistävät asiakasuskollisuutta tulostustekniikan avulla

72 % yrityksistä palkkaa uusia osaajia vastatakseen asiakkaiden muuttuviin odotuksiin

Ricoh Europe, Lontoo, 14.8.2018 – Räätälöinti, kustannusten leikkaaminen ja ympäristönäkökohdat edistävät uusien paino- ja tulostustekniikoiden käyttöönottoa Euroopan johtavissa rahoituspalveluissa.

Uuteen Euroopan kattavaan tutkimukseen osallistui 785 rahoitusalan ammattilaista. Tutkimuksen tilasi Ricoh Europe, ja sen mukaan 83 % vastaajista uskoo, että rahoitusalan suurin haaste on asiakkaiden paperittoman ja räätälöidyn asioinnin odotuksiin vastaaminen. Vastaajista 58 % on jo alkanut käyttää uusia tulostustekniikoita vastatakseen vaatimuksiin.

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills:
– Rahoituspalveluala muuttuu. Haastajapankit ja startupit kilpailevat vakiintuneiden toimijoiden kanssa asiakkaista, minkä ansiosta alalla siirrytään kovaa vauhtia sähköisiin ratkaisuihin. Paperittomat toimintamallit ja uudet tulostustekniikat ovat tärkeitä ketteryyden kannalta, kun rahoitusorganisaatiot yrittävät pysyä mukana kilpailussa uusien käyttäjäystävällisten fintech-ratkaisujen rinnalla.

89 % rahoitusorganisaatioista uskoo pystyvänsä vastaamaan asiakkaiden vaatimuksiin paperittomasta laskutuksesta. Se ei ole välttämättä helppoa, koska asiakkailla on paljon vaatimuksia ja ne ovat entistä räätälöidympiä. 69 % on kokenut, että vanhemmat asiakkaat vastustavat siirtymistä paperittomaan laskutukseen.

Samoin kyky tallentaa asiakkaiden toiveita ja räätälöidä asiointia on oleellista asiakasuskollisuuden kannalta. Uusien tekniikoiden lisäksi 72 % palkkaa uusia osaajia ennakoidakseen ja palvellakseen paremmin asiakkaiden odotuksia. 51 % käyttää uusia tulostustekniikoita ympäristösyistä ja vähentääkseen hiilijalanjälkeään.

Mills jatkaa: 
– Rahoitusalan asiakkaat eivät tunnetusti halua vastaanottaa turhia tai ylimääräisiä viestejä. Uudet tekniikat auttavat organisaatioita virtaviivaistamaan pankkiprosessia, säästämään kustannuksissa ja palvelemaan koko ajan ekotietoisempia kuluttajia.

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh.fi/thoughtleadership.

| Tietoja Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten tekniikoiden ja palvelujen avulla, jotta ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin. Yli 80 vuoden ajan Ricoh on panostanut innovaatioihin ja on johtava dokumenttihallintaratkaisujen, IT-palveluiden, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen painamisen, digitaalikameroiden ja teollisuusjärjestelmien toimittaja.

Tokiossa toimivan Ricoh-konsernin päätoimipaikka on noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2020 päättyneellä tilikaudella Ricoh-konsernin maailmanlaajuinen myynti oli 2 008 miljardia jeniä (noin 18,5 miljardia dollaria).’


Lisätietoja uutisesta:
Ricoh Finland,  Myynti ja Markkinointi
Puh. 0207 370 300 (vaihde)

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi 
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland