Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Ricoh edistää digitaalista muutosta ja mahdollistaa hajautetun työskentelyn Cloud Managed Print -palvelun avulla

Ricoh Europe, Lontoo, 2. syyskuuta 2021 – Suuret yritykset eri puolilla Eurooppaa hyötyvät virtaviivaistetusta tulostusinfrastruktuurista ja lisätyötilasta tulostuspalvelimien poistamisen ansiosta osana Ricoh Print Management Cloud -palvelun laajennettua käyttöönottoa.

Ricoh Print Management Cloud on suunniteltu yritysorganisaatioille, jotka haluavat vähentää IT-taakkaansa ja hallita infrastruktuuriaan helpommin. Ricoh Print Management Cloud voidaan toimittaa SaaS-palveluna (Software as a Service) tai asentaa paikallisena yksityisenä pilvipalveluna.

Ratkaisun ansiosta kaikki käyttäjät voivat tulostaa mille tahansa laitteelle verkosta tai sijainnista riippumatta. Samalla perinteiseen tulostusympäristöön liittyvät kustannukset ja monimutkaisuus vähenevät, kun riippuvuus tulostuspalvelimista poistuu. Tämä mahdollistaa keskitetyn hallinnan ja poistaa yleiset tietohallinnon asiakaspalvelun ongelmakohdat ja mahdollistaa tulostuskäytön seurannan eri paikkoihin hajautetussa henkilöstössä. Lisäksi Ricoh Print Management Cloud tukee käyttäjien oman tulostusympäristön käyttöönottoa multitenant-alustalla, joka korvaa nykyisen Windows- ja Mac-pohjaisen tulostusinfrastruktuurin alle kymmenessä minuutissa.

Ratkaisevan tärkeää on, että Ricoh Print Management Cloud takaa, että etätyökokemus on yhdenmukainen toimistokokemuksen kanssa. Lisäksi yrityksillä on mahdollisuus seurata vaivattomasti tulostuskäyttöä ja hyvittää henkilöstölle aiheutuneet kustannukset.

Ricoh Print Management Cloudin laaja saatavuus on suora vastaus turvallisen ja virtaviivaistetun etätulostuksen merkittävään kysyntään. IDC:n* uusi tutkimus paljastaa, että 62 prosenttia kyselyyn vastanneista suurten organisaatioiden edustajista uskoo, että tulostuksen hallinnan ja turvallisuuden lisääminen koti- ja etätyöntekijöiden osalta on tärkeä pandemialähtöinen toimenpide tulostuksen ja asiakirjojen hallinnan työnkulun prosesseihin liittyen. Kysyttäessä tärkeimpiä syitä tulostuspalvelujen tarjoajan valintaan suurten yritysten työntekijöiden vastauksissa mainittiin useimmin 
1) tietoturvaratkaisut/-palvelut, 
2) IT-palvelukyky ja 
3) tulostus-/IT-infrastruktuurin tuki.

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills sanoo: "Nykypäivän yritysjohtajat ovat hyvin tietoisia digitaalisen muutoksen tuomista haasteista ja mahdollisuuksista. Tämä nostaa vankan tietoturvan, laajan saatavuuden ja tilaa säästävien pilviratkaisujen kaltaisia vaatimuksia entistä tärkeämmiksi tavoitteiksi. Näiden tarpeiden täyttäminen on välttämätöntä, kun halutaan tukea ja mahdollistaa hajautetun työvoiman työskentely riippumatta siitä, missä he työskentelevät tai kuinka paljon he työskentelevät."

Lue lisää www.ricoh.fi

* IDC, The Secure Print Opportunity in the Hybrid Workplace, #EUR148081321, July 2021

| Tietoja Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten tekniikoiden ja palvelujen avulla, jotta ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin. Yli 80 vuoden ajan Ricoh on panostanut innovaatioihin ja on johtava dokumenttihallintaratkaisujen, IT-palveluiden, viestintäpalvelujen, kaupallisen ja teollisen painamisen, digitaalikameroiden ja teollisuusjärjestelmien toimittaja.

Tokiossa toimivan Ricoh-konsernin päätoimipaikka on noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2020 päättyneellä tilikaudella Ricoh-konsernin maailmanlaajuinen myynti oli 2 008 miljardia jeniä (noin 18,5 miljardia dollaria).’


Lisätietoja uutisesta:
Ricoh Finland,  Myynti ja Markkinointi
Puh. 0207 370 300 (vaihde)

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi 
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland