Ricoh esittelee innostavia ratkaisuja ja suoramarkkinoinnin mahdollisuuksia ensimmäisillä B2B Marketing Expo -messuilla
23.01.2018

Ricoh esittelee innostavia ratkaisuja ja suoramarkkinoinnin mahdollisuuksia ensimmäisillä B2B Marketing Expo -messuilla

Ricoh Europe, Lontoo, 23.1.2018 – Ricoh esittelee ratkaisujensa mahdollisuuksia markkinointiväelle ensimmäisillä B2B Marketing Expo -messuillaan. Esimerkiksi suoramarkkinointi on elpymässä.
Ricoh will show B2B Marketing Expo attendees how software can help with managing brand assets
Ricoh näyttää B2B Marketing Expo -messuilla, miten softalla voi hallita brändiä
Ricoh näyttää B2B Marketing Expo -messuilla, miten softalla voi hallita brändiä

Euroopan suurin myynti- ja markkinointitapahtuma järjestetään tänä vuonna Lontoon ExCel-keskuksessa 21.–22.3. Paikalle odotetaan yli 10 000 johtotason markkinointiammattilaista.

Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen innovaatio- ja ratkaisujohtaja Erwin Busselot: – Ricoh toimii edelleen sillanrakentajana sähköisen dataan perustuvan markkinoinnin ja dataan perustuvan tulostuksen välillä. Tämä on mahtava tilaisuus tavata kasvotusten tuhansia markkinoinnin ammattilaisia, todistaa, että printissä on voimaa, ja keskustella dataan perustuvan suoramarkkinoinnin uudesta noususta. Meillä on innostavaa asiaa suorapostituksesta: kohdistettu printti on todistetusti tehokas tapa saavuttaa ihmiset varsinkin monikanavaisissa kampanjoissa.

Saavutettavuutta on tutkinut Royal Mail, jonka tulosten mukaan Isossa-Britanniassa avataan 92 % suorapostista ja 48 % aikuisista ryhtyy toimiin saatuaan suorapostia. Suorapostituksen ROI on parempi kuin verkkomarkkinoinnin. Punnissa mitattuna 3,22 per 1 punnan sijoitus. 

Printin voima näkyy myös Ricohin erikoisominaisuuksilla varustetuissa digiväritulostimissa. Ne antavat mahdollisuuden suunnitella innostavia kampanjoita täydellisesti räätälöityine suorakirjeineen ja esimerkiksi valkoisella, kiilteellä tai neon-sävyillä toteutettuine erikoistehosteineen.

Ricohin markkinointia tukevaan ohjelmistovalikoimaan kuuluu esimerkiksi MarcomCentral, jonka avulla sekä yritykset että suunnittelutoimistot voivat keskitetysti hallita markkinointia ja brändejä. Messuilla esitellään myös Adoben FusionPro-apuohjelmaa, jolla voi hallita personoitua tulostusta. 

EU:n tietosuoja-asetuksen lähetessä Ricoh esittelee automatisoitua ratkaisuaan asiakastietojen organisointiin ja rikastamiseen: yksityisyyden suojaan suunniteltu /data.mill auttaa noudattamaan asetuksen 5. artiklaa. 

Lisäksi messuilla esitellään Clickable Paper -sovellus, joka yhdistää printin ja verkkosisällön. Paino- tai digikuvan kuvantunnistuksen perusteella pääsee omalta laitteelta monille eri verkkosivuille. 

Ricoh esittelee vielä pikatekstiilipainannan uusimpia saavutuksia suoraan vaatteisiin painavan DTG-mustesuihkutekniikan avulla. B2B Marketing Expo -messuilla esitellään markkinointiväelle ensimmäistä kertaa Ricohin mullistava Ri 100 DTG -tulostin, jolla pääsee helposti uuden liiketoiminnan alkuun.

| Ricoh |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.

Lisätietoja:

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi

Puh. 0207 370 300 (vaihde)

info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi

Kotisivut: www.ricoh.fi 

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 

Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy