Ricoh julkaisee kaksi uutta Direct To Garment – tulostinta
08.05.2017

Ricoh julkaisee kaksi uutta Direct To Garment – tulostinta

Maanantai 8.5.2017 Ricoh Europe, Lontoo – Ricoh jatkaa asiakkaidensa uusien ulottuvuuksien ja joustavuuden tukemista julkaisemalla kaksi uutta RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 Direct To Garment (DTG = suoraan tekstiilille tulostavaa) printteriä. Asiakkailla on mahdollisuus kokea ja tutustua tähän uuteen teknologiaan FESPA 2017 –messuilla Hampurissa 8.–12. toukokuuta Hampurissa, Halli B4L, osastolla C10.

Tuottavuuksiltaan korkeatasoiset RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 –järjestelmät avaavat painopalveluiden tuottajille mahdollisuuksia myydä asiakkailleen entistä joustavampia, kustannustehokkaampia ja dynaamisempia ratkaisuja tarjoamalla korkeakuokkaista digitaalista painamista perinteisen analogisen tekstiilipainamisen markkinoille.

Ricoh DTG- eli suoratekstiilitulostimet ovat ihanteellisia menekinedistämis- eli promotuotteiden kuten T-paitojen, kangaspussien, huppareiden, svetareiden ja sukkien painamiseen. RICOh Ri 3000 ja Ri 6000 –tulostimet kykenevät tulostamaan laajalle materiaalivalikoimalle alkaen 100 % puuvillasta tai 100 % ohuesta polyesteristä aina 50/ 50 % yhdistelmätekstiileihin.

Ricoh launches two new Direct to Garment printers

Nämä kaksi laitetta varustavat painopalveluntuottajat – kuten silkkipainajat, erikoistuneet DTG – tekstiilipainajat, opastetuottajat, kaupalliset painotalot ja muut alan yrittäjät valmiuksilla tuottaa arvokkaita sovelluksia laajoille aloille teollisuutta ja muita tuotantotoimijoita mukaan lukien vaatemuotiala, yliopistot, oppilaitokset & koulut, tavaramerkit, SMB-yritykset, kodin sisustusala, nuorisotyö, urheiluseurat ja hyväntekeväisyystapahtumat.

Graham Moore, Inkjet Sales & Marketing EMEA, Commercial and Industrial Printing Division, Ricoh Europe, sanoo: “Uudet RICOH Ri 3000/Ri 6000 – DTG- eli suoratekstiilitulostimemme tarjoavat asiakkaille kyvyn yksinkertaistaa ja lyhentää tuotantoprosessia verrattuna perinteiseen analogiseen seripainamiseen ja muihin vastaaviin menetelmiin.”

Moore jatkaa: ”RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 mallit antavat mahdollisuuden digitaaliseen lyhyiden ja personoitujen sarjojen mutta myös volyymituotteiden painamiseen. Me pystymme saavuttamaan erinomaisen kuvanlaadun sekä vaaleille että tummille tekstiileille ilman mitään rajoituksia harmaasävyjen-, suunnittelun yksityiskohtien- tai valokuvien suhteen. Nämä järjestelmät tuottavat värinpitäviä, konepestäviä printtejä, jotka säilyvät ja venyvät ilman halkeamia. Uudet ympäristöystävälliset Ricoh-tekstiilivärit antavat vaatesuunnittelulle pehmeän ilmeen ja elävät värit.

Sarjan molemmissa malleissa käytetään Ricohin omaa piezo-sähköön perustuvaa tulostuspääteknologiaa. Nämä teollisen tason tulostuspäät ovat suunnittelultaan robustia ruostumatonta terästä, kestävyydeltään korkeatasoisia ja pitkäikäisiä ansaiten asemansa markkinajohtajana. AnaRIP–ohjelmisto tarjoaa täydellisen tulostusasetusten - sekä odotettavissa olevan musteenkulutuksen hallinnan.

Järjestelmiin sisältyy lisäksi käyttäjäystävällisiä ylläpito-ominaisuuksia kuten automaattinen musteenkierrätysjärjestelmä valkoisille kanaville, joka tehostaa musteen virtausta ja parantaa tuottavuutta. Tulostamisen työnkulku on helposti hallittavissa uuden 7-tuumaisen kosketusnäyttöisen käyttäjäpaneelin avulla.

RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 –tulostimet asetetaan progressiivisesti Euroopan markkinoille tämän vuoden 3. kvartaalista alkaen. Saadaksesi lisää tietoa Ricoh DTG tulostimista käy sivustolla www.ricoh-europe.com

| Ricoh |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.

Lisätietoja:

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi

Puh. 0207 370 300 (vaihde)

info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi

Kotisivut: www.ricoh.fi 

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 

Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy