Ricoh kasvattaa Smart Lockers -valmiuksia ostamalla Apexin Euroopan liiketoiminnan
03.09.2021

Ricoh kasvattaa Smart Lockers -valmiuksia ostamalla Apexin Euroopan liiketoiminnan

  • Yrityskauppa vahvistaa entisestään Ricohin asemaa yhtenä Euroopan suurimmista Smart Lockers -älylokerikkojen ja pakettiautomaattien palveluntarjoajista.
  • Hankinta tukee työpaikkojen digitalisoinnin kasvavaa kysyntää ja Smart Locker -älylokerikkoratkaisujen ja toimitusautomaattien laajempaa saatavuutta.

Ricoh Europe, Lontoo, 3.9.2021 - Ricohin asiakkaat eri puolilla Eurooppaa hyötyvät toimitusaikojen paranemisesta, kun yrityshankinnan seurauksena Ricoh voi kasvattaa Apex tuotteiden varastotasoja. Lisäksi lokerikkojen tuotantokustannukset ovat paremmin hallittavissa, jonka johdosta valikoima on entistä laajempi.

Apex on Smart Locker -palveluntarjoaja, joka tukee vähittäismyynti-, liike- ja logistiikkayrityksiä älykkäillä tavaroiden toimitusratkaisuilla työntekijöiden tehokkuuden ja loppukäyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Yrityskaupan myötä Ricoh saa haltuunsa Apexin Euroopan liiketoiminnan ohjelmistot, ratkaisut ja laitteistot sekä Apexin eurooppalaiset asiakkaat ja yhteistyökumppanit.

Ricoh grows Smart Locker capabilities with acquisition of Apex’s European business

Apex-asiakkaat hyötyvät Ricohin laajasta Smart Lockers älykkäiden toimitus- ja säilytyskaappiratkaisujen valikoimasta ja koko Ricohin laajasta tuote- ja palveluvalikoimasta. Yritysoston myötä Ricoh on yksi Euroopan suurimmista pakettiautomaattien ja älykkäiden kaappien huoltotuen ja ylläpidon tarjoajista, joten yritys voi nyt tarjota asiakkailleen kokonaisvaltaista tukea. 

Yritysosto antaa Ricohille myös paremmat mahdollisuudet hallita tuotantoa ja asennusta, mikä tukee ketterämpää ja joustavampaa reagointia asiakkaiden tarpeisiin ja nopeampaa markkinoille tuloa. 

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills sanoo: "Tämä jännittävä yrityskauppa on vastaus digitaalisen muutoksen ja hybridityöpaikan maailmanlaajuiseen haasteeseen. Koska olemme tehneet Apexin kanssa yhteistyötä jo useiden vuosien ajan, tunnemme sen liiketoiminnan hyvin. Tämä parantaa entisestään asiakkaidemme Smart Lockers palveluja kaikkialla Euroopassa.”

Ricoh Europen Service Advantage -yksikön myynti- ja markkinointijohtaja Sophie Cox lisää: "Odotamme innolla pääsevämme tukemaan asiakkaidemme kasvua ja kehittämään heidän työympäristönsä hallintaa hybridityöaikakaudella. Olemme havainneet älykkäiden kaappiratkaisujen kysynnän kasvaneen erityisesti verkkokaupan kasvun ja toimitusketjuihin kohdistuvien tehokkaan jakelun paineiden myötä."

Lisätietoja Ricohin Smart Locker -kaappien ominaisuuksista löytyy täältä www.ricoh.fi.

| Ricoh |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.

Lisätietoja:

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi

Puh. 0207 370 300 (vaihde)

info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi

Kotisivut: www.ricoh.fi 

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 

Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy