homeback to menu
Yleiskatsaus

Johda työn muutosta

Teknologia muuttaa tapaamme työskennellä. Me Ricohilla varmistamme, että muutos on myönteinen tiimillesi ja yrityksellesi. Ohjaamme sinut digimatkasi jokaisen vaiheen läpi ja varmistamme saumattoman siirtymisen täysin digitaaliseen työtilaan.
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Ricohin yritysratkaisut
Digitaalinen työtila

Pääsy kaikkialla

Hybridi- ja on-the-go-kokoonpanot muokkaavat tulevaisuuttamme. Meillä on kokonaisvaltainen lähestymistapa digitaalisten työtilojesi suunnitteluun, integrointiin ja tukemiseen. Samalla edistämme työntekijöiden sitoutumista ja autamme sinua saavuttamaan uusia tavoitteita.
Tutustu kaikkiin digitaalisiin työtilaratkaisuihimme
Liiketoimintaprosessien hallinta

Synkronoitu menestykseen

Manuaalisten tehtävien ei enää tarvitse pidätellä henkilökuntaa. Optimoimme liiketoimintaprosessisi, jotta henkilöstösi pystyy tekemään enemmän. Tarjoamme teknologiaa, asiantuntemusta ja tukea prosessien sujuvoittamiseen ja yksinkertaistamiseen koko organisaatiossasi
Tutustu kaikkiin liiketoimintaratkaisuihimme
Pilvi ja infrastruktuuri

Kovaa ja korkealta

Pilven täyden arvon hyödyntäminen vaatii oikean roadmapin ja tiimin sen toteuttamiseen. Tarjoamme pilviratkaisuja ja asiantuntemusta, jotka tekevät yrityksesi toiminnasta ketterämpää, kustannustehokkaampaa ja turvallisempaa samalla kun panostamme seuraavan sukupolven innovaatioihin.
Tutustu kaikkiin pilvi- ja infrastruktuuriratkaisuihimme
Kyberturvallisuus

Ei enää riskialtista liiketoimintaa

Internet-yhteensopivat laitteet luovat uusia mahdollisuuksia kyberhyökkäyksille ja muille haavoittuvuuksille. Autamme sinua puolustautumaan kyberrikollisuutta vastaan älykkäillä kyberturvallisuuspalveluilla ja -ratkaisuilla, jotka suojaavat ydinliiketoimintaasi.
Tutustu kaikkiin kyberturvallisuusratkaisuihimme
Digitaalinen kokemus

Kokemuksen uusi taso

Erinomainen asiakaskokemus alkaa erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Asiantunteva datatieteiden ja kehittäjien tiimimme auttaa sinua ylittämään asiakkaiden odotukset kaikissa kosketuspisteissä. Suunnittelemme, rakennamme, toteutamme ja huollamme ratkaisuja, jotka antavat työntekijöillesi kaiken mitä he tarvitsevat tehdäkseen asiakkaisiin tehokkaan ja kestävän vaikutuksen.
Digitaalisen kokemuksen parantaminen
Graafinen viestintä

Varmista loistava tulevaisuus

Tulostuksen mahdollisuudet ovat rajattomat. Me Ricohilla autamme sinua kehittämään liiketoimintaasi, lisäämään digitaalisia toimintoja ja toimimaan vastuullisesti. Tarjoamme laitteisto-, ohjelmisto- ja palveluratkaisuja, jotka tuovat ammattitulostukseen täysin uusia mahdollisuuksia.
Tutustu kaikkiin graafisen viestinnän ratkaisuihimme
Graafinen viestintä
Toimistotuotteet ja ohjelmistot

Luokkansa parasta laatua

Ricoh tunnetaan hyvin korkealaatuisista tulostimista, digitaalisista monistuskoneista ja monitoimitulostimista/skannereista/kopiokoneista. Voit valita malleista ja ominaisuuksista mm. nopeuden, koon ja ominaisuuksien perusteella ne, jotka sopivat parhaiten työryhmällesi, toimistollesi tai luokkahuoneeseesi.
Kaikki toimistotuotteemme ja ohjelmistomme
Yleiskatsaus

Kaikki resurssit yhdestä paikasta

Kaikki tarvitsemasi tuote- ja palvelutuki yhdessä paikassa. Tarjoamme tukea, neuvoja ja ratkaisuja yrityksesi toimintaan.
Pysy ajan tasalla
News and events from Ricoh
Yritys

Keitä olemme ja mitä teemme

Ricohilla me pyrimme aina kuuntelemaan asiakkaitamme ja tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja, tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat liiketoimintatavoitteitasi. Pyrimme myös luomaan lisäarvoa palveluillesi ja tuotteillesi. Sopeudumme helposti muuttuviin liiketoimintaympäristöihin.
Lisätietoja Ricohista
Yleiskatsaus

Haluamme kuulla sinusta

Jos haluat tietää lisää ratkaisujemme kustannuksista tai tuotteistamme, tarvitset apua tilisi hallinnassa tai tuotteidemme käytössä tai sinulla on muita tukikysymyksiä, ota yhteyttä. Tiimimme on valmiina auttamaan.
Ota yhteyttä
Asiakkaiden ja työntekijöiden sitouttaminen
Yleiskatsaus

Auttaa pysymään askeleen edellä

Tutustu viimeisimpiin ajatuksiimme siitä, mikä on tärkeintä nykyisissä liiketoimintaratkaisuissa.
Tutustu uusimpiin oivalluksiimme
Ricoh Insights - Overview
Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Ricoh kasvattaa Smart Lockers -valmiuksia ostamalla Apexin Euroopan liiketoiminnan

  • Yrityskauppa vahvistaa entisestään Ricohin asemaa yhtenä Euroopan suurimmista Smart Lockers -älylokerikkojen ja pakettiautomaattien palveluntarjoajista.
  • Hankinta tukee työpaikkojen digitalisoinnin kasvavaa kysyntää ja Smart Locker -älylokerikkoratkaisujen ja toimitusautomaattien laajempaa saatavuutta.

Ricoh Europe, Lontoo, 3.9.2021 - Ricohin asiakkaat eri puolilla Eurooppaa hyötyvät toimitusaikojen paranemisesta, kun yrityshankinnan seurauksena Ricoh voi kasvattaa Apex tuotteiden varastotasoja. Lisäksi lokerikkojen tuotantokustannukset ovat paremmin hallittavissa, jonka johdosta valikoima on entistä laajempi.

Apex on Smart Locker -palveluntarjoaja, joka tukee vähittäismyynti-, liike- ja logistiikkayrityksiä älykkäillä tavaroiden toimitusratkaisuilla työntekijöiden tehokkuuden ja loppukäyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Yrityskaupan myötä Ricoh saa haltuunsa Apexin Euroopan liiketoiminnan ohjelmistot, ratkaisut ja laitteistot sekä Apexin eurooppalaiset asiakkaat ja yhteistyökumppanit.

Ricoh grows Smart Locker capabilities with acquisition of Apex’s European business

Apex-asiakkaat hyötyvät Ricohin laajasta Smart Lockers älykkäiden toimitus- ja säilytyskaappiratkaisujen valikoimasta ja koko Ricohin laajasta tuote- ja palveluvalikoimasta. Yritysoston myötä Ricoh on yksi Euroopan suurimmista pakettiautomaattien ja älykkäiden kaappien huoltotuen ja ylläpidon tarjoajista, joten yritys voi nyt tarjota asiakkailleen kokonaisvaltaista tukea. 

Yritysosto antaa Ricohille myös paremmat mahdollisuudet hallita tuotantoa ja asennusta, mikä tukee ketterämpää ja joustavampaa reagointia asiakkaiden tarpeisiin ja nopeampaa markkinoille tuloa. 
Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills sanoo: "Tämä jännittävä yrityskauppa on vastaus digitaalisen muutoksen ja hybridityöpaikan maailmanlaajuiseen haasteeseen. Koska olemme tehneet Apexin kanssa yhteistyötä jo useiden vuosien ajan, tunnemme sen liiketoiminnan hyvin. Tämä parantaa entisestään asiakkaidemme Smart Lockers palveluja kaikkialla Euroopassa.”

Ricoh Europen Service Advantage -yksikön myynti- ja markkinointijohtaja Sophie Cox lisää: "Odotamme innolla pääsevämme tukemaan asiakkaidemme kasvua ja kehittämään heidän työympäristönsä hallintaa hybridityöaikakaudella. Olemme havainneet älykkäiden kaappiratkaisujen kysynnän kasvaneen erityisesti verkkokaupan kasvun ja toimitusketjuihin kohdistuvien tehokkaan jakelun paineiden myötä."

Lisätietoja Ricohin Smart Locker -kaappien ominaisuuksista löytyy täältä www.ricoh.fi.

| Tietoja Ricohista |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisten teknologioiden ja palveluiden avulla, jotta työntekijät voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin päätoimipaikka sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja eri puolilla maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2021 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 682 miljardia jeniä (n. 15,1 miljardia Yhdysvaltain dollaria). 



Lisätietoja:
Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi
Puh. 0207 370 300 (vaihde)

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi 
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 
Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy