Ricoh parantaa FusionPro ohjelmistoaan, mahdollistaen nopean ja yksinkertaisen kohdennetun viestinnän
Ricoh EuropeLondon 02.12.2021

Ricoh parantaa FusionPro ohjelmistoaan, mahdollistaen nopean ja yksinkertaisen kohdennetun viestinnän

Ricoh Europe, Lontoo, 02.12.2021  – Kohdennetun asiakasviestinnän luominen on tehty kampanjoiden suunnittelijoiden ja toteuttajien kannalta nopeammaksi sekä helpommaksi Ricohin tärkeimmän muuttuvan tiedon tulostusratkaisun FusionPron uusimmilla versio päivityksellä. 

Ricoh parantaa FusionPro ohjelmistoaan, mahdollistaen nopean ja yksinkertaisen kohdennetun viestinnän
Parannettu Ricoh FusionPro laajentaa suunnitteluvaihtoehtoja lisäämällä läpinäkyvyysominaisuuksia kuviin ja tekstiin. Kuva luotu käyttämällä FusionProta.

Ricohin ohjelmistotyökalu personoidun markkinointiviestinnän suunnitteluun ja toteutukseen antaa yrityksille mahdollisuuden tuottaa muuttuvasisältöisiä dokumentteja digitaalisessa painotuotannossa ja muussa dokumenttien digitaalisessa toimituksessa. Se integroituu Adobe InDesigniin ja Acrobatiin vaivattoman plug-and-play-käyttöliittymän avulla ja mahdollistaa helpon VDP-dokumenttien luomisen lähes mistä tahansa suunnittelutiedostosta, joka voidaan sitten muuntaa PDF-tiedostoksi.

Uusi versio sisältää enemmän suoraviivaista toiminnallisuutta FusionPron tehokkaiden sääntöpohjaisten muuttuvien kohteiden luomiseen. Se yhdistää tietoja kohdennetuksi, vastaanottajalle relevantiksi viestinnäksi, minkä on osoitettu lisäävän vastaanottajien vastausprosenttia kaikessa asiakasviestinnässä.

Uusien toimintojen avulla käyttäjät voivat : 

• Muuntaa helposti PDF-tiedoston staattiset tekstikokonaisuudet muokattaviksi kohteiksi, ilman tarvetta tuoda niitä InDesignista.

• Lisätä kuviin ja tekstiin läpinäkyvyyksiä tarjoten uusia suunnitteluvaihtoehtoja .

• Lisätä useita tietokantoja ja suodattaa tietoja uuden käyttöliittymän kautta ensisijaisten ja toissijaisten tietokantojen hallinnan helpottamiseksi.

• Hallita muuttuvia kohteita ja näkyvyyttä toimintoryhmien avulla, säästäen aikaa visuaalisen suunnittelun rakennesääntöjen ja -toimintojen luomisessa.

• Käyttää uusia valmiita mallipohjia toiminnallisuuksineen dokumentin luonnissa, poistaen Java-koodauksen tarpeen.

Craig Lewis, Head of Enterprise Printing, Ricoh Europe, kommentoi: "McKinseyn tutkimus havaitsi, että kohdennettu viestintä voi lisätä liikevaihdon kasvua 10 % - 30 %. Nämä uusimmat FusionPro-parannukset auttavat kaikenkokoisia yrityksiä luomaan helposti vaikuttavaa kohdennettua viestintää, poistamalla prosessin monimutkaisuutta ja kustannuksia." 

Lisätietoja: www.ricoh-europe.com.

| Ricoh |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.

Lisätietoja:

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi

Puh. 0207 370 300 (vaihde)

info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi

Kotisivut: www.ricoh.fi 

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 

Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy