Ricohin huippusuositussa Art of The New -tapahtumassa esitteltiin laajaa mustesuihkuvalikoimaa
06.12.2017

Ricohin huippusuositussa Art of The New -tapahtumassa esiteltiin laajaa mustesuihkuvalikoimaa

Ricoh Europe, Lontoo, 6.12.2017 – Tulostuspalvelujen tarjoajat eri puolilta Eurooppaa ja kauempaakin saivat tietoa Ricohin rivakasti kasvavasta mustesuihkuvalikoimasta ja sen hyödyntämisestä liiketoiminnassa Art of The New -tapahtumassa.
Art of the New
Myyntimateriaalien, suoramainonnan ja kirjojen painajat innostuivat uutuuksista Ricohin Art of the New -tapahtumassa.
Kolmipäiväiseen, loppuun varattuun mustesuihkutapahtumaan osallistui johtotason ihmisiä myyntimateriaalia, suoramainoksia ja kirjoja painavista firmoista. Se pidettiin Ricohin asiakaskokemuskeskuksessa Telfordissa Isossa-Britanniassa.

Ricoh Europen kaupallisesta ja teollisesta tulostuksesta vastaava johtaja Eef de Ridder: – Art of The New oli menestys sekä osallistujamäärän että kiinnostuksen kannalta. Siihen osallistui noin 200 henkilöä lähes 20 eri maasta. Odotamme jännityksellä, kuinka moni valitsee mustesuihkuratkaisun ja sen tarjoamat uudet tuotantomahdollisuudet. 

Mahdollisuuksia tukevat vastikään lanseerattu jatkuvasyöttöinen Ricoh Pro™ V20000 -tulostinsarja, uudistettu jatkuvasyöttöinen Ricoh Pro™ VC60000 -lippulaivajärjestelmä ja jatkuvasyöttöinen Ricoh Pro™ VC40000 –väritulostin.

Tapahtumassa nähtiin, mitä kaikkea laitteilla voi tulostaa, ja kuultiin jatkuvasyöttöisistä markkinoista vastaavan Tim Taylorin kuvaus mustesuihkujärjestelmien lupaavasta tulevaisuudesta.

Konsultti Sean Smyth muistutti, että siirtyminen analogisesta digitaaliseen painamiseen on edelleen käynnissä ja että mustesuihkutekniikka valtaa markkinat. Lisäksi kuultiin Hunkelerin, Tecnaun ja Kernin työntekijöistä koostuvaa asiantuntijapaneelia inline- ja offline-viimeistelyn eroista ja eduista. 

Test-Techin paperi- ja tulostuskonsultti Richard Saunders korosti oikean järjestelmän valintaa ja mestariluokkia, joissa keskityttiin pienerien ja dynaamisen sisällön tuottavaan ja tehokkaaseen automaattiseen työnkulkuun sekä johdonmukaiseen värienhallintaan.

Tapahtuman ohjelma huipentui uusien huippunopeiden mustesuihkujärjestelmien esittelyyn Smart Factoryssa ja mahdollisuuteen tutkia arkkisyöttöisiä hybridisuurtulostimia ja Direct to Garment -tekstiilipainotekniikkaa. 

Ees de Ridder: – Oli hienoa huomata, että niin monien johtavien yritysten väki oli niin kiinnostunut nopeista mustesuihkutekniikoistamme. Kaupallisen paino- ja tulostusmarkkinan tarpeet kehittyvät nopeasti, ja onneksi valikoimamme on omiaan tukemaan niitä.

| Ricoh |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.

Lisätietoja:

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi

Puh. 0207 370 300 (vaihde)

info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi

Kotisivut: www.ricoh.fi 

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 

Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy