Ricoh julkaisee kaksi uutta Direct To Garment – tulostinta

Tulosta Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Ricoh julkaisee kaksi uutta Direct To Garment – tulostinta

Maanantai 8.5.2017 Ricoh Europe, Lontoo – Ricoh jatkaa asiakkaidensa uusien ulottuvuuksien ja joustavuuden tukemista julkaisemalla kaksi uutta RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 Direct To Garment (DTG = suoraan tekstiilille tulostavaa) printteriä. Asiakkailla on mahdollisuus kokea ja tutustua tähän uuteen teknologiaan FESPA 2017 –messuilla Hampurissa 8.–12. toukokuuta Hampurissa, Halli B4L, osastolla C10.

Tuottavuuksiltaan korkeatasoiset RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 –järjestelmät avaavat painopalveluiden tuottajille mahdollisuuksia myydä asiakkailleen entistä joustavampia, kustannustehokkaampia ja dynaamisempia ratkaisuja tarjoamalla korkeakuokkaista digitaalista painamista perinteisen analogisen tekstiilipainamisen markkinoille.

Ricoh DTG- eli suoratekstiilitulostimet ovat ihanteellisia menekinedistämis- eli promotuotteiden kuten T-paitojen, kangaspussien, huppareiden, svetareiden ja sukkien painamiseen. RICOh Ri 3000 ja Ri 6000 –tulostimet kykenevät tulostamaan laajalle materiaalivalikoimalle alkaen 100 % puuvillasta tai 100 % ohuesta polyesteristä aina 50/ 50 % yhdistelmätekstiileihin.

Nämä kaksi laitetta varustavat painopalveluntuottajat – kuten silkkipainajat, erikoistuneet DTG – tekstiilipainajat, opastetuottajat, kaupalliset painotalot ja muut alan yrittäjät valmiuksilla tuottaa arvokkaita sovelluksia laajoille aloille teollisuutta ja muita tuotantotoimijoita mukaan lukien vaatemuotiala, yliopistot, oppilaitokset & koulut, tavaramerkit, SMB-yritykset, kodin sisustusala, nuorisotyö, urheiluseurat ja hyväntekeväisyystapahtumat.

Graham Moore, Inkjet Sales & Marketing EMEA, Commercial and Industrial Printing Division, Ricoh Europe, sanoo: “Uudet RICOH Ri 3000/Ri 6000 – DTG- eli suoratekstiilitulostimemme tarjoavat asiakkaille kyvyn yksinkertaistaa ja lyhentää tuotantoprosessia verrattuna perinteiseen analogiseen seripainamiseen ja muihin vastaaviin menetelmiin.”

Moore jatkaa: ”RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 mallit antavat mahdollisuuden digitaaliseen lyhyiden ja personoitujen sarjojen mutta myös volyymituotteiden painamiseen. Me pystymme saavuttamaan erinomaisen kuvanlaadun sekä vaaleille että tummille tekstiileille ilman mitään rajoituksia harmaasävyjen-, suunnittelun yksityiskohtien- tai valokuvien suhteen. Nämä järjestelmät tuottavat värinpitäviä, konepestäviä printtejä, jotka säilyvät ja venyvät ilman halkeamia. Uudet ympäristöystävälliset Ricoh-tekstiilivärit antavat vaatesuunnittelulle pehmeän ilmeen ja elävät värit.
Sarjan molemmissa malleissa käytetään Ricohin omaa piezo-sähköön perustuvaa tulostuspääteknologiaa. Nämä teollisen tason tulostuspäät ovat suunnittelultaan robustia ruostumatonta terästä, kestävyydeltään korkeatasoisia ja pitkäikäisiä ansaiten asemansa markkinajohtajana. AnaRIP–ohjelmisto tarjoaa täydellisen tulostusasetusten - sekä odotettavissa olevan musteenkulutuksen hallinnan.

Järjestelmiin sisältyy lisäksi käyttäjäystävällisiä ylläpito-ominaisuuksia kuten automaattinen musteenkierrätysjärjestelmä valkoisille kanaville, joka tehostaa musteen virtausta ja parantaa tuottavuutta. Tulostamisen työnkulku on helposti hallittavissa uuden 7-tuumaisen kosketusnäyttöisen käyttäjäpaneelin avulla.

RICOH Ri 3000 ja Ri 6000 –tulostimet asetetaan progressiivisesti Euroopan markkinoille tämän vuoden 3. kvartaalista alkaen. Saadaksesi lisää tietoa Ricoh DTG tulostimista käy sivustolla www.ricoh-europe.com

Ylös

|Tietoja Ricohista|
Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2016 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,6 miljardia Yhdysvaltain dollaria.
 
Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi

Lisätietoja uutisesta

Ricoh Finland Oy
Roni Keini, Business Manager/Production Printing
Puh. 0400 610 195
Anne Hernetkoski, Marketing Manager
Puh. 045 7734 7027

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ylös