DZ Bank case study banner

CASE STUDYT

Digitaalinen keskittäminen auttaa pankkia parantamaan kumppani- ja asiakaspalveluita

DZ BANK on yksi Saksan suurimmista liikepankeista ja Saksan osuustoiminnallisen rahoitusverkoston keskusorganisaatio, johon kuuluu noin 850 itsenäistä pankkia.

Ricoh auttoi DZ BANK:ää ottamaan käyttöön digitaalisen postitusratkaisun, jonka avulla paikallisissa osuuspankeissa työskentelevä henkilöstö voi ladata asiakaskirjeitä keskitettyyn portaaliin hyväksymistä, tulostusta ja jakelua varten.

Hybrid Mail -järjestelmä, joka perustuu Objectif Lunen OL® Connect-järjestelmään, on vähentänyt paikallista hallintoa säästäen aikaa ja rahaa. Ratkaisun ansiosta DZ BANK pystyi jatkamaan asiakkaiden tarpeisiin vastaamista koronaviruspandemian aikana. Digitaalinen työnkulku varmisti liiketoiminnan jatkuvuuden sallimalla kotona työskentelevien pankkien työntekijöiden käsitellä ja jakaa talouden kirjeenvaihtoa turvallisuudesta tinkimättä.



Ricohin hybridipostiratkaisu osoittautui korvaamattomaksi COVID-19-pandemian aikana. Manuaalinen käsittely olisi yksinkertaisesti ollut kestämätöntä. Tarjoamalla etäyhteys keskitettyihin tulostus- ja postituspalveluihin se mahdollisti henkilöstön työskentelyn kotoa.

Vagios Dagakis, Posti- ja asiakirjapalveluiden ryhmäpäällikkö



Ollaan yhteyksissä

Keskustele asiantuntijamme kanssa

Ota yhteyttä konsulttiimme ja kerro, kuinka voimme auttaa yritystäsi.

Ota yhteyttä