Digitaalinen kokemus
Kokemuksen uusi taso

Työkaluja ja asiantuntemusta, jotka auttavat sinua maksimoimaan sitoutumisen

Digitaalinen kokemus

Nykyään asiakkaat odottavat kohtaavansa yrityksiä ja olevansa vuorovaikutuksessa niiden kanssa digitaalisesti useiden kosketuspisteiden kautta. Kun ostajan ja myyjän välillä on vähemmän inhimillistä vuorovaikutusta, asiakasuskollisuus rakentuu tarjoamalla saumattomia ja johdonmukaisia digikokemuksia eri kanavissa.   
 
Erinomainen asiakaskokemus alkaa ylivertaisesta työntekijäkokemuksesta
Data-analytiikka ja tekoälypalvelut antavat työntekijöille mahdollisuuden tarjota hyperpersonoituja, kontekstuaalisia kokemuksia nopeammin ja kätevämmin samalla kun ne vähentävät merkittävästi asiakkaiden palvelukustannuksia.   
 
Vahva sitoutuminen  
Osaava datatieteilijöiden ja -kehittäjien tiimimme auttaa sinua ylittämään asiakkaiden odotukset kaikissa kosketuspisteissä. Suunnittelemme, rakennamme, toteutamme ja huollamme oikeat ratkaisut ja annamme työntekijöillesi sen, mitä he tarvitsevat luodakseen tehokkaita, pitkäkestoisia ja myönteisiä vaikutuksia asiakkaisiin.
image

91 % asiakkaista sanoo todennäköisemmin ostavansa uudelleen positiivisen asiakaskokemuksen jälkeen.

Digitaalisen kokemuksen ratkaisumme tarjoavat työkalut ja näkemyksiä, joita tarvitset parantaaksesi yrityksesi suorituskykyä ja nopeuttaaksesi kasvua.    
 
Elämme aikaa, jolloin monet yritykset törmäävät hyödykeloukkuun. Liian monet tuotteet ja palvelut ovat samankaltaisia, joten on vaikea erottua joukosta. Asiakaskokemuksesta on monella tapaa tullut ainoa tapa saada aikaan muutos.    
 
Asiakaskokemuksen arvo  
Asiakaskokemuksen ROI:ta voi olla vaikea mitata. Vaikka päättäjät tiedostavat asiakastyytyväisyyden tärkeyden, he eivät useinkaan investoi asiakaskokemukseen ilman mitattavia todisteita sen arvosta.    
 
Tutkimukset osoittavat, että asiakkaat, jotka nauttivat positiivisista asiakaskokemuksista, kuluttavat todennäköisesti 140 % enemmän kuin asiakkaat, jotka raportoivat negatiivisista kokemuksista. Positiivisten asiakaskokemusten tarjoaminen voi niin ikään vähentää asiakkaiden palvelukustannuksia jopa 33 %.    
 
Anna työntekijöiden palvella asiakkaita paremmin  
Positiivinen asiakaskokemus ei aina ole ankkuroitu asiakaslähtöiseen alustaan, se voidaan tuottaa myös sisäisen digitaalisen kokemuksen kautta, joka tuo tarvittavan tiedon työntekijöiden ulottuville ja antaa heille mahdollisuuden työskennellä älykkäämmin, jolloin he pystyvät myös palvelemaan asiakkaita paremmin. 

Huippuosaamisalueemme

Asiakkaiden ja työntekijöiden sitouttaminen

areo

Sujuvoita markkinointia ja tuo viestintä käden ulottuvilla

Ota yhteyttä asiakkaisiisi, luo uusia ansaintamahdollisuuksia ja lisää tehokkuutta räätälöityjen verkkoportaalien, digitaalisten verkkokauppapalveluiden ja kokemusalustojen avulla. Mukauta viestintääsi, hallitse omaisuuttasi ja valtuuta organisaatiosi käyttämään oikeita markkinointityökaluja oikeaan aikaan. Autamme sinua hyödyntämään dataasi viestien kohdistamiseen, asiakkaiden vastausprosentin parantamiseen ja tukitoimien kustannusten alentamiseen.
Lue lisää

Data-analytiikka ja tekoäly

areo

Datapohjaisia kokemuksia työntekijöille ja asiakkaille

Autamme sinua ymmärtämään datan ja tekoälyn voiman tarjoamalla data-analytiikka- ja tekoälypalveluita, jotka tehostavat liiketoimintaasi ja vapauttavat kasvupotentiaalisi. Hanki liiketoimintaoivalluksia, ennakoi muutoksia reaaliajassa ja analysoi prosesseja nähdäksesi, mitä yrityksessäsi todella tapahtuu. Hyödynnä sitten näitä oivalluksia parantaaksesi asiakaskokemusta ja nostaaksesi suorituskyvyn uudelle tasolle.
Lue lisää

Ohjelmistotuotanto

areo

Nykyaikaiset, yrityksesi tarpeisiin räätälöidyt sovellukset

Asiantuntevilla kehitystiimeillämme on tarvittava osaaminen ja pitkä kokemus. He varmistavat että saavutat liiketoimintatavoitteesi räätälöidyillä sovelluksilla, jotka toimivat hyvin yhteen vanhojen järjestelmiesi kanssa. Ohjelmistosuunnittelupalveluihimme kuuluvat teknologiakonsultointi, kehitys, testaus, tuki, käyttöönotto ja ylläpito.
Lue lisää

Ota yhteyttä

Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa

Ota yhteyttä konsulttiimme ja kerro, kuinka voimme auttaa yritystäsi.

Ota yhteyttä

Ricohin yrityspalvelut

Tutustu erilaisiin asiantuntijapalveluihin ja ratkaisuihin, jotka auttavat organisaatiotasi etenemään digimatkallaan.

Tutustu kaikkiin yritysratkaisuihimme
Ricohin yritysratkaisut

Digitaalinen työtila

Suunnittelemme, määritämme ja otamme käyttöön digitaalisia työtiloja, jotta tiimisi voivat tehdä yhteistyötä tehokkaasti ja saada enemmän irti päivästä, olivatpa he missä tahansa.

Lue lisää

Liiketoimintaprosessien hallinta

Pidämme tiimisi sitoutuneena ja tuottavana helpompien, nopeampien ja kustannustehokkaampien työskentelytapojen avulla.

Lue lisää

Kyberturvallisuus

Autamme sinua rakentamaan kestävän IT-infrastruktuurin, ymmärtämään ja hallitsemaan haavoittuvuuksiasi ja kasvamaan luottavaisin mielin.

Lue lisää

Pilvi ja infrastruktuuri

Tarjoamme roadmapin ja pilviratkaisut, joiden avulla voit modernisoida IT-infrastruktuurisi, automatisoida työkuormia ja muuttaa liiketoimintaasi.

Lue lisää