Ratkaisut keskisuurille yrityksille
Keskisuurten yritysten on tasapainoiltava useiden haasteiden välillä: on yritettävä hallita muutosta ja samalla tarjottava erinomaista palvelua, pidettävä työntekijät sitoutuneina sekä parannettava toimintoja siten, että turvataan kasvu pitkällä aikavälillä.
Tarjoamme apua, jotta yrityksesi voi saavuttaa tavoitteensa virtaviivaistamalla prosesseja, lisäämällä ketteryyttä ja asettamalla asiakaskokemuksen kaiken keskiöön. Autamme avaamaan mahdollisuuksia työntekijöille ja varmistamaan liiketoiminnan jatkuvuuden hybridityöskentelyyn sopivilla teknologioilla. Prosessiautomaatio- ja pilvipalvelumme edistävät digitaalisaatiota, ja samalla ne varmistavat, että toiminta kehittyy kestävämmäksi ja joustavammaksi.
Palvelumme kasvavat yrityksesi mukana, ja omat tiimimme koko EMEA-alueella pystyvät antamaan paikallista tukea ja opastusta kellon ympäri missä tahansa.
Näiden ratkaisujen avulla yrityksessäsi voidaan tehdä
yhteistyötä missä tahansa
break-line
Ostoreskontra
Ostoreskontraprosessin automatisoiminen nopeuttaa transaktioaikoja, vähentää virheitä ja kasvattaa toimittajien ja asiakkaiden tyytyväisyyttä. Ricohin ratkaisulla laskut ovat helposti saatavilla ja seurattavissa ja niiden hallinnasta tulee saumatonta, kun aikaa vievät manuaaliset tehtävät automatisoidaan.
Katso kuinka olemme auttaneet muita omasi kaltaisia organisaatioita
Tässä raportissa kerrotaan, kuinka Ricoh voi auttaa organisaatiotasi mahdollistamalla etätyön, automatisoimalla liiketoimintaprosessit, toteuttamalla IT- ja pilvi-infrastruktuurin ja pitämällä työpaikat turvallisina parantaen samalla asiakaskokemusta.
Ota yhteyttä
Keskustele asiantuntijamme kanssa ymmärtääksesi, kuinka me voimme auttaa yritystänne menestymään tässä muuttuneessa maailmassa. Ota yhteyttä jo tänään!