Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Uramahdollisuudet

Haemme Key Account Manageria:
tiistai, 10 marraskuuta 2020

Key Account Manager

Haemme Ricoh Finland Oy:n suurasiakasmyyntiin Key Account Manageria. Tehtävässä toimit Ricoh Finlandin suurasiakasmyynnissä asiakasvastuullisena yhteyshenkilönä sekä kansainvälisten että suomalaisten suurasiakkaiden parissa.

Ricoh tarjoaa ratkaisuja ja palveluita tiedon- ja asiakirjanhallintaan asiakkailleen ympäri maailman. Olemme yksi toimialan johtavista palveluntarjoajista erikoistuen yritysten ja organisaatioiden manuaalisten prosessien automatisointiin, tarjoten turvallisen pääsyn tietoihin ja tiedostoihin milloin tahansa.

Työskentelemme monimutkaisen tiedon maailmassa, jossa työn tekemisen muoto ja luonne muuttuvat. Ricoh tarjoaa asiakkailleen digitaalisen työympäristön ratkaisuja ja palveluja sekä tehokkaampia tapoja työskennellä paikasta ja ajasta riippumatta.

Toimintamme tärkeitä arvoja ovat palveluhalukkuus, asiakkaan asemaan asettuminen ja ympäristöystävällisyys. Ehdottomia vahvuuksiamme ovat asiakaskokemus sekä -tyytyväisyys  ja haluamme olla Suomen halutuin ratkaisukumppani. Innovatiivinen tuotevalikoimamme tarjoaa ohjelmistot, palvelut, ratkaisut, laitteet sekä hallinnointi- ja konsultointipalvelut tämän päivän työelämän tarpeisiin.

Ricoh toimii yli 200 maassa ja globaali liikevaihtomme oli 2019 n. 17,4 miljardia euroa. Ricohlaisia on Suomessa yli 50 ja liikevaihtomme on noin 20 milj. euroa. Yhdessä jälleenmyyjäverkostomme kanssa katamme koko Suomen ja palvelemme kaikissa tiedon- ja asiakirjanhallintaan liittyvissä prosesseissa.

Työtehtävät:
  • Kokonaisvaltainen vastuu suurasiakkuuksista ja uusien asiakkuuksien kehittämisestä
  • Aktiivinen konsultatiivinen myyntityö ja yhteydenpito asiakkaisiin
  • Nykyisten sekä uusien asiakkaiden vakuuttaminen Ricohin ratkaisuista ja palveluista
  • Tiimityöskentely lokaalisti sekä kansainvälisesti Ricoh Europen sisällä

Tarjoamme:
  • Kiinnostava tehtävä ja työympäristö Ricohilla yrityksen siirtyessä entistä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja niiden kehittämiseen
  • Pääset osaksi globaalia kansainvälistä yritystä, työskentelet monipuolisissa työtehtävissä paikallisten suuryritysten ja Ricohin kansainvälisten suurasiakkaiden kanssa
  • Laajat kehittymis-, koulutus- ja etenemismahdollisuudet
  • Kilpailukykyinen palkitseminen ja edut
  • Nykyaikaiset työkalut ja myynnin järjestelmät

Arvostamme:
  • Laajaa kokemusta ja asiantuntemusta B2B myynnissä
  • Vahvaa osaamista tiedonhallinnan ja digitaalisten palvelujen ratkaisujen myynnissä kasvutavoitteidemme mukaisesti
  • Hyviä esiintymis- ja viestintätaitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Ensiluokkainen asiakaskokemus on sinulle kunnia-asia: pystyt tuottamaan asiakkaille aitoa lisäarvoa ja parantamaan asiakkaan työn tehokkuutta, sinulla on kyky kuunnella asiakasta, rakentaa luottamusta ja löytää asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevat ratkaisut
  • Aktiivista, ratkaisukeskeistä ja pitkäjänteistä työotetta, rohkeutta tuoda uusia näkökulmia esille ja nähdä haasteet mahdollisuuksina

Mikäli kiinnostuksesi heräsi niin laita CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen www.inhunt.fi sivun kautta viimeistään torstaina 26.11.2020 
Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla: InHunt Group Oy, Senior Headhunter, Jyrki Hämäläinen p. 0400-467 792

| Tietoja Ricohista |
Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Account Manager,

tiistai, 10 marraskuuta 2020

Account Manager

Etsimme nyt Ricoh Finland Oy:n toimistolle Espooseen Account Manageria kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen. Account Managerina toimit Ricoh Finlandin suurasiakasmyynnissä vastaten paikallisten sopimusasiakkuuksien sekä kansainvälisten sopimusasiakassuhteiden kehittämisestä löytämällä uusia ratkaisuja.

Monipuolinen tehtävä yhdistää asiakkuuksien kehittämisen uusasiakashankintaan, joten päivittäisessä työssäsi etsit sekä löydät lisämyyntimahdollisuuksia jo olemassa oleville, tyytyväisille asiakkaille ja olet myös aktiivisesti yhteyksissä uusiin asiakkaisiin. Kansainvälinen ympäristö tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä sekä suomeksi että englanniksi, joten edellytämme sinulta erinomaisia esiintymis- ja viestintätaitoja edellämainituilla kielillä.

Taustaltasi voit olla vielä urasi alkuvaiheessa ja etsimässä ensimmäistä kokoaikaista työpaikkaasi, tai vaihtoehtoisesti voit olla jo edennyt urallasi b2b-myyntitehtävien pariin. Tärkeää on, että ensiluokkainen asiakaskokemus on sinulle kunnia-asia: pystyt tuottamaan asiakkaille aitoa lisäarvoa ja parantamaan asiakkaan työn tehokkuutta, sinulla on kyky kuunnella asiakasta, rakentaa luottamusta ja löytää asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevat ratkaisut. Siksipä arvostammekin ratkaisukeskeistä ja aktiivista asennetta.

Menestyäksesi tässä tehtävässä et lannistu vähästä, keräät järjestelmällisesti tietoa ja koet asiakashallinnan järjestelmien käyttämisen luontevaksi. Tärkeintä on kuitenkin motivaatiosi myynnillisiä tehtäviä kohtaan!

Arvostamme: 
  • Relevanttia korkeakoulututkintoa
  • Aiempaa kokemusta myynnin parista
  • Motivaatiota myyntiä kohtaan
  • Tietoteknistä osaamista, mukaan lukien etätyöskentelytaitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle: 
  • Mahdollisuuden päästä osaksi globaalia kansainvälistä yritystä vastuulliseen tehtävään, jossa työskentelet paikallisten suuryritysten ja Ricohin kansainvälisten sopimusasiakkaiden kanssa
  • Tilaisuuden päästä tutustumaan Ricohin strategian muutosprosessiin, jossa painopistettä muutetaan kohti digitaalisten palveluiden kehittämistä
  • Laajat kehittymis- ja etenemismahdollisuudet tulevaisuudessa
  • Kattavan koulutuksen, nykyaikaiset työkalut ja myynnin järjestelmät

Lähetä CV:si ja hakemuksesi pdf-muodossa 22.11 mennessä täällä: https://apply.atalent.fi/ricoh-finland-account-manager-11-2020. Huomioithan, että saapuneita hakemuksia käydään läpi myös hakuajalla.

Halutessasi lisätietoa tehtävästä tai hakuprosessista, ota yhteyttä aTalentin Recruitment Manageriin Laura Seppään (040 557 93 89, laura.seppa[at]atalent.fi).

Ricoh on yksi maailman johtavista digitaalisten toimistoratkaisujen ja palveluiden toimittajista, jonka strateginen painopiste on erikoistua tulevaisuudessa erityisesti tiedonhallintaan ja digitaalisten palveluiden tuottamiseen.

Ricohin tärkeitä arvoja ovat palveluhalukkuus, asiakkaan asemaan asettuminen ja ympäristöystävällisyys. Asiakastyytyväisyys on heille erittäin tärkeää ja he pyrkivät olemaan Suomen halutuin ratkaisukumppani. Ricohin innovatiivinen tuotevalikoima tarjoaa laitteet, ohjelmistot, palvelut, ratkaisut, hallinnointi- ja konsultointipalvelut tämän päivän työvoiman tarpeisiin.

Ricohilla on toimintaa yli 200 maassa ja globaali liikevaihto oli 2019 noin 17,4 miljardia euroa. Ricohilaisia on Suomessa yli 50 ja liikevaihto on noin 20 milj. euroa. Yhdessä jälleenmyyjäverkoston kanssa Ricoh kattaa koko Suomen ja palvelee kaikissa asiakirjojen hallintaan liittyvissä prosesseissa.


Etkö löytänyt etsimääsi tietoa?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää, miten voimme auttaa sinua.

Ota yhteyttä