FAQ-osio
Napsauttamalla kategorialinkkiä näet kaikki asiaan liittyvät FAQ-kysymykset.
-
Tarviketilaukset
-
Mittarilukemat
-
Oma tilini
-
Kirjautumistiedot
-
Huoltokutsu
-
Laitteen rekisteröinti
-
Pikahaku
-
Omat laitteeni
Tarviketilaukset
Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilatessani kulutustarvikkeita?
Miten teen tarviketilauksen?
Kirjaudu eService-palveluun ja napsauta etusivulla olevaa "Tarviketilaus"-linkkiä. Valitse sitten listalta laitteet, johon haluat tilata tarvikkeita ja seuraa ruudulla näkyviä ohjeita. Tilauksen vahvistusnumero näytetään. Huomaa, ettei tilausta voi yleisesti peruuttaa eikä siihen voi tehdä muutoksia sen lähettämisen jälkeen.
Miten voin seurata tarviketilausta?
Mittarilukemat
Miten lähetän useita mittarilukemia tiedoston lataustoiminnon avulla?
Voit ladata palveluun useiden lukemien tiedoston vain jos olet rekisteröity käyttäjä ja tämä toiminto on käytössä maassasi. Vain rekisteröityneet eService-käyttäjät voivat ladata palveluun useiden lukemien tiedoston. Jotta voit ladata eServiceen useiden lukemien tiedoston, kyseiselle laitteelle on otettava käyttöön sähköpostitse lähetettävät mittarilukemien muistutussähköpostit. Napsauta pyyntö-/muistutussähköpostissa olevaa useiden lukemien linkkiä tai pääsivulla olevaa "Useita lukemia" -linkkiä. Seuraa tämän jälkeen palvelun ohjeita.
Miten luen mittarilukeman?
Saat ohjeita mittarien lukemiseen osoitteesta https://kb.gsd.ricoh.com. Valitse malli ja syötä "meter readings" hakukenttään.Katso linkistä kohta "How to display or print the counter". Jos et edelleenkään löydä laitteen mittareita, ota yhteyttä paikalliseen asiakastukeen. Voit lähettää sähköpostia asiakastukeen "Ota yhteyttä" -osion kautta.
Kuinka lähetän mittarilukeman?
Kirjaudu eService-palveluun ja napsauta etusivulla olevaa "Mittarilukema"-linkkiä. Voit valita kaikki laitteet merkitsemällä listan yläosassa olevan "Valitse"-ruudun. Voit myös valita laite kerrallaan korostamalla haluamasi laitteen sarjanumeron ja merkitsemällä "Valitse"-ruudun. Napsauta sitten "Valitse tuote" ja seuraa ohjeita. Jatka seuraamalla opastusta ja kehotteita.
Oma tilini
Miten pääsen eService-sivuston FAQ-osioon?
FAQ-osio löytyy eServicen etusivulta. Näet kaikki usein kysytyt kysymykset napsauttamalla etusivun FAQ-linkkiä. Tällä sivulla näet usein kysytyt kysymykset kategorioittain. Napsauttamalla kategorialinkkiä näet kaikki asiaan liittyvät FAQ-kysymykset.
Miten muutan tilitietojani ja sähköpostivahvistusten asetuksia?
Muuta tilitietojasi kirjautumalla eService-palveluun ja napsauttamalla sivun yläosassa olevaa "Oma tilini" -linkkiä. Napsauta "Muokkaa tiliä" -painiketta ja päivitä haluamasi tiedot. Napsauta lopuksi "Päivitä"-painiketta.
Voiko oman tilin tiedoista muuttaa nimeä tai siviilisäätyä?
Kyllä, nimeä ja tai siviilisäätyä voi muuttaa avioliiton tai kirjoitusvirheiden vuoksi. Älä käytä ominaisuutta muihin tarkoituksiin.
Kirjautumistiedot
Miksi en voi kirjautua sisään?
Jos syötät käyttäjätunnuksesi tai salasanasi väärin, et voi kirjautua eService-sivustolle. Salasanakenttä erottaa isot ja pienet kirjaimet, joten varmista että kirjoitat salasanasi oikeankokoisilla kirjaimilla.
Miten vaihdan salasanani?
Vaihda salasana kirjautumalla eService-palveluun ja napsauttamalla etusivulla olevaa "Oma tilini" -linkkiä. Napsauta sitten "Vaihda salasana" -linkkiä. Syötä sekä nykyinen että uusi salasanasi ja napsauta "Päivitä". Näet vahvistussivun, kun salasana on vaihdettu.
Mitä teen, jos unohdan salasanani?
Mitä teen, jos unohdan käyttäjätunnukseni?
Huoltokutsu
Huoltopyynnöt
Voinko muuttaa huoltoosoitetta huoltopyynnön luonnin aikana?
Miten lähetän huoltopyynnön?
Voinko päivittää huoltopyyntöä sen lähettämisen jälkeen?
Miten voin seurata huoltopyyntöä?
Laitteen rekisteröinti
Miten rekisteröin monta samassa paikassa sijaitsevaa laitetta?
Mitä "Laitteen nimi" tarkoittaa?
Miten rekisteröin laitteeni eService-palveluun?
Miten rekisteröin useita laitteita?
Pikahaku
Miten käytän pikahakua?
- Sarjanumero: Anna laitteen koko sarjanumero ja napsauta Aloita. Sarjanumeron tulee jo olla rekisteröity eService-tilillesi. Sinut ohjataan tämän sarjanumeron Omat laitteeni -sivulle. Omat laitteeni -sivulla näet aikaisemmat huoltopyynnöt, tarviketilaukset, mittarinluvut ja voit luoda uusia huoltopyyntöjä, tarviketilauksia ja lisätä mittarilukemia valituille sarjanumeroille.
- Huoltopyyntö: Valitse Huoltopyyntö avattavasta valikosta, anna koko huoltopyyntönumero ja napsauta Aloita. Voit hakea huoltopyyntöjä vain sarjanumeroilta, jotka on jo rekisteröity eService-tilillesi. Näet huoltopyynnön tiedot, ja voit luoda niiden avulla voit uuden huoltopyynnön.
- Tarviketilaus: Valitse Tarviketilaus avattavasta valikosta, anna koko tarviketilausnumero ja napsauta Aloita. Voit hakea tarviketilauksia vain sarjanumeroilta, jotka on jo rekisteröity eService-tilillesi. Näet tarviketilauksen tiedot, ja voit luoda niiden avulla uuden tilauksen.