Ricoh ensimmäistä kertaa IPN:n kumppaniksi
IPN on ainutlaatuinen, globaali tulostusalan yrittäjien, johtajien ja omistajien verkosto, joka perustettiin 25 vuotta sitten. Verkoston toiminta perustuu henkilösuhteisiin, ja se kannustaa aitojen vertaiskokemusten, tiedon ja innovaatioiden vaihtoon yhteistyöhengessä.
Viimeaikaisen jäsentutkimuksen ja uudistetun strategian tuloksena IPN on kehittänyt Business Partner -konseptin. Se kannustaa entistä läheisempään ja molempia osapuolia hyödyttävään yhteistyöhön laitetoimittajien kanssa. Konsepti tukee brändiajattelua,
suhdetoimintaa, tiedonsaantia, myyntiä, tehokkuutta ja markkinointia.
– Kumppanuuden ansiosta Ricoh pääsee luomaan suhteita ja yhteistyöhankkeita IPN:n jäsenten kanssa, kertoo Ricoh Company Limitedin kaupallisen tulostuksen yrityspuolen johtaja Keith Miyazaki.
– Voimme kertoa kokemuksistamme ja saada rehellistä ja oivaltavaa palautetta laitetoimittajista riippumattomilta yrityksiltä ympäri maailmaa. Yritysten paikallinen näkökulma auttaa meitä kohdistamaan kehitystämme oikeisiin asioihin niin USA:n, Euroopan, Aasian kuin Tyynenmerenkin markkinoilla. Osallistumme innolla yleis- ja teknisen puolen kokouksiin sekä messuille, missä voimme esitellä osaamistamme ja oppia muilta jäseniltä.
IPN:n johtaja Jeroen Beckers:
– Verkoston arvo pohjaa jäsentemme avoimuuteen, ja meistä on hienoa saada Ricoh ensimmäiseksi Business Partner -kumppaniksi. Odotamme sidosryhmiemme kanssa innolla uutta tietoa markkinoista, tutkimuksista ja kehitysohjelmista sekä tuotekehityksestä ja -valikoimista. Samalla jaamme omaa uusinta tietämystämme ja kokemuksiamme.
| International Printers Network (IPN) |
Paino- ja tulostusalan sekä graafisen alan yrittäjien verkosto IPN perustettiin 25 vuotta sitten. Nykyisin IPN:ssä on jäseniä kaikilta asiakaspolun aloilta, sisältäen myös digitaalisen ja esimerkiksi sosiaalisen viestinnän.
IPN on yrittäjien vertaisverkosto. Verkoston jäsenet ovat yritysten johtotason työntekijöitä, jotka ovat usein myös yrityksen omistajia. IPN:n kokouksissa vaihdetaan tietoja, kokemuksia ja innovaatioita ja kehitetään yhteistä liiketoimintaa. Toiminta perustuu henkilökohtaisiin suhteisiin, joita rakennetaan IPN:n tapahtumissa.
Ainutlaatuinen verkosto on laajentunut globaaliksi mutta pysynyt jäsenmäärältään sellaisena, että aidosti henkilökohtaisten suhteiden luominen onnistuu. Tuloksena on ympäristö, jossa yritykset vaihtavat todellisia kokemuksia, tietoja ja keksintöjä luottamuksellisesti ilman kilpailua.
IPN on vastikään tarkentanut ja uudistanut strategiaansa palvellakseen jäseniään, kumppaneitaan ja kokoa alaa ajanmukaisella tavalla. Strategiatyön tuloksena on kehitetty uusi liikekumppanikonsepti. Lisätietoa on osoitteessa www.ipnglobal.com
| Ricoh |
Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.
Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.
Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).
Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.
Lisätietoja:
Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi
Puh. 0207 370 300 (vaihde)
Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy