Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Ricoh esittelee innostavia ratkaisuja ja suoramarkkinoinnin mahdollisuuksia ensimmäisillä B2B Marketing Expo -messuilla

Ricoh Europe, Lontoo, 23.1.2018 – Ricoh esittelee ratkaisujensa mahdollisuuksia markkinointiväelle ensimmäisillä B2B Marketing Expo -messuillaan. Esimerkiksi suoramarkkinointi on elpymässä.

Ricoh will show B2B Marketing Expo attendees how software can help with managing brand assets
Ricoh näyttää B2B Marketing Expo -messuilla, miten softalla voi hallita brändiä

Ricoh näyttää B2B Marketing Expo -messuilla, miten softalla voi hallita brändiä

Euroopan suurin myynti- ja markkinointitapahtuma järjestetään tänä vuonna Lontoon ExCel-keskuksessa 21.–22.3. Paikalle odotetaan yli 10 000 johtotason markkinointiammattilaista.

Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen innovaatio- ja ratkaisujohtaja Erwin Busselot: – Ricoh toimii edelleen sillanrakentajana sähköisen dataan perustuvan markkinoinnin ja dataan perustuvan tulostuksen välillä. Tämä on mahtava tilaisuus tavata kasvotusten tuhansia markkinoinnin ammattilaisia, todistaa, että printissä on voimaa, ja keskustella dataan perustuvan suoramarkkinoinnin uudesta noususta. Meillä on innostavaa asiaa suorapostituksesta: kohdistettu printti on todistetusti tehokas tapa saavuttaa ihmiset varsinkin monikanavaisissa kampanjoissa.

Saavutettavuutta on tutkinut Royal Mail, jonka tulosten mukaan Isossa-Britanniassa avataan 92 % suorapostista ja 48 % aikuisista ryhtyy toimiin saatuaan suorapostia. Suorapostituksen ROI on parempi kuin verkkomarkkinoinnin. Punnissa mitattuna 3,22 per 1 punnan sijoitus. 

Printin voima näkyy myös Ricohin erikoisominaisuuksilla varustetuissa digiväritulostimissa. Ne antavat mahdollisuuden suunnitella innostavia kampanjoita täydellisesti räätälöityine suorakirjeineen ja esimerkiksi valkoisella, kiilteellä tai neon-sävyillä toteutettuine erikoistehosteineen.

Ricohin markkinointia tukevaan ohjelmistovalikoimaan kuuluu esimerkiksi MarcomCentral, jonka avulla sekä yritykset että suunnittelutoimistot voivat keskitetysti hallita markkinointia ja brändejä. Messuilla esitellään myös Adoben FusionPro-apuohjelmaa, jolla voi hallita personoitua tulostusta. 

EU:n tietosuoja-asetuksen lähetessä Ricoh esittelee automatisoitua ratkaisuaan asiakastietojen organisointiin ja rikastamiseen: yksityisyyden suojaan suunniteltu /data.mill auttaa noudattamaan asetuksen 5. artiklaa. 

Lisäksi messuilla esitellään Clickable Paper -sovellus, joka yhdistää printin ja verkkosisällön. Paino- tai digikuvan kuvantunnistuksen perusteella pääsee omalta laitteelta monille eri verkkosivuille. 

Ricoh esittelee vielä pikatekstiilipainannan uusimpia saavutuksia suoraan vaatteisiin painavan DTG-mustesuihkutekniikan avulla. B2B Marketing Expo -messuilla esitellään markkinointiväelle ensimmäistä kertaa Ricohin mullistava Ri 100 DTG -tulostin, jolla pääsee helposti uuden liiketoiminnan alkuun.

| Tietoja Ricohista |

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi

Lisätietoja uutisesta

Ricoh Finland Oy
Anne Hernetkoski, Marketing Manager
Puh. 045 7734 7027

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi
Kotisivut: www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi
Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: http://www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy