15.09.2023

Ricoh valittu TIME-lehden maailman parhaiden yritysten listalle

TOKIO, 15. syyskuuta 2023 – TIME-lehti on tunnustanut Ricohin yhdeksi maailman parhaista yrityksistä vuonna 2023. Tämä merkittävä sijoitus perustuu perusteelliseen arviointiin, jossa huomioitiin 750 menestyvää yritystä ympäri maailmaa kolmen keskeisen ulottuvuuden – työntekijätyytyväisyyden, liikevaihdon kasvun ja kestävän kehityksen (ESG) – perusteella. Ricoh nousi kestävyysulottuvuudessa komeasti 35 prosentin kärkijoukkoon.

TIME-lehti koosti tämän uuden vuosittaisen listauksen yhteistyössä Statistan kanssa, joka on johtava kansainvälinen markkina- ja kuluttajatietojen ja ranking-listojen toimittaja. Arviointiprosessiin kuului tarkkaa tietojen analysointia liikevaihdon lisäksi ympäristöön, yhteiskuntaan ja hallintoon liittyvien kriteerien osalta, jotka saatiin Statistan laajasta tietokannasta. Lisäksi työntekijöiden tyytyväisyyden mittaamiseksi toteutettiin kyselytutkimus, johon osallistui noin 150 000 henkilöä 58 eri maasta.


Ricoh valittu TIME-lehden maailman parhaiden yritysten listalle

Tänä vuonna Ricoh on myös nimetty Corporate Knightsin Global 100 Most Sustainable Corporations 2023 -listalle sekä Financial Timesin ja Statistan Asia-Pacific Climate Leaders 2023 -listalle.

Ricoh jatkaa sitoutumistaan ESG-periaatteisiin ja liiketoiminnan kasvun tavoitteluun ratkaisemalla sosiaalisia kysymyksiä liiketoiminnan avulla. Tämä ilmenee esimerkiksi asiakkaiden tuottavuuden parantamisena digitaalisten palveluiden avulla sekä ympäristöystävällisten tuotteiden ja palveluiden kehittämisenä.

Aiheeseen liittyvät linkit

TIME Maailman parhaiden yritysten listaus
Ricoh on kahdesti peräkkäin Aasian ja Tyynenmeren ilmastojohtajien listalla.
Ricoh valittiin yhdeksi vuoden 2023 Global 100:sta maailman kestävimmästä yrityksestä.
Ricoh-konsernin seitsemän olennaista kysymystä ja SDG:t

| About Ricoh |

Ricoh is a leading provider of integrated digital services and print and imaging solutions designed to support digital transformation of workplaces, workspaces and optimize business performance.

Headquartered in Tokyo, Ricoh’s global operation reaches customers in approximately 200 countries and regions, supported by cultivated knowledge, technologies, and organizational capabilities nurtured over its 85-year history. In the financial year ended March 2023, Ricoh Group had worldwide sales of 2,134 billion yen (approx. 16.0 billion USD).

It is Ricoh’s mission and vision to empower individuals to find Fulfillment through Work by understanding and transforming how people work so we can unleash their potential and creativity to realize a sustainable future.

For further information, please visit www.ricoh.com

Contacts:
Ricoh Europe.
media@ricoh-europe.com