Ricoh vastaa asiakkaiden kasvaviin vaatimuksiin tehostamalla IT-palveluja
11.04.2018

Ricoh vastaa asiakkaiden kasvaviin vaatimuksiin tehostamalla IT-palveluja

Ricoh Europe, Lontoo, 11.4.2018 –Ricoh on uudistanut EMEA-alueen IT-palvelunsa lanseeraamalla joukon tehostettuja ratkaisuja sekä paikallisille että kansainvälisille yrityksille.
Ricohin uudistettu IT-palveluvalikoima perustuu kolmeen peruspilariin. Työpaikka & liikkuvuus edistävät loppukäyttäjien tuottavuutta ja ketteryyttä, Datakeskus & infrastruktuuri muuntavat ja hallinnoivat liiketoiminnan kannalta kriittistä tietotekniikkaa, ja Tiedonhallinta & yritystieto analysoivat tietoja päätöksenteon tueksi. 

Uusi kolmijakoinen lähestymistapa näkyy Ricohin myynti-, asiakas- ja tukiprosessien kehityksessä. Kaikkia tarjottuja palveluja suunnittelusta toteutukseen pääsee käyttämään olennaisimman pilarin kautta. 

Perinteisen, yrityksen tiloissa sijaitsevan infrastruktuurin lisäksi valikoimaan sisältyy Ricoh Cloud Service Management -pilvipalvelu, joka on suunniteltu julkisia ja hybridipilviratkaisuja käyttävien asiakkaiden tueksi. Nämä palvelut perustuvat johtaviin tekniikoihin, ja niihin sisältyvät vankat turvastandardit.

Ricoh Europen EMEA-alueen IT-palvelujen johtaja Alberto Mariani: – Ricohin IT-palvelujen ytimessä ovat asiakkaidemme muuttuvat tarpeet. Palvelumme erottuvat kilpailijoiden tarjonnasta, koska pystymme tarjoamaan niitä globaalisti mutta kuitenkin henkilökohtaisella ja ketterällä tasolla paikallisten palvelukeskustemme kautta. Osana missiotamme edistää digitaalisia työympäristöjä olemme havainneet, miten kovasti yritykset koettavat toimia fiksummin ja parantaa toimintatehokkuutta. IT-palvelumme on suunniteltu auttamaan yhtä hyvin pieniä kuin monikansallisiakin yrityksiä hyödyntämään resurssejaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Mariani lisää: – IT-palvelut eivät ole mikään uusi aluevaltaus Ricohille. Olemme tukeneet ja muokanneet työpaikkojen ja datakeskusten rakenteita jo vuosia, ansainneet sillä 2,2 miljardia dollaria ja työllistäneet tarkoitukseen globaalisti 11 000 henkilöä. IT-palvelujen edistäminen on looginen askel yhtiön kehityskulussa. Se on uusi tapa tarjota asiakkaille lisäarvoa ja auttaa tekemään liiketoiminnasta entistä nopeampaa, fiksumpaa ja turvatumpaa.
Datakeskus & infrastruktuuri -pilarin tueksi Ricoh avasi vuoden 2017 lokakuussa Varsovaan oman palvelukeskuksen, joka tarjoaa alan parasta hallintapalvelua ja tukea. Tähän sisältyvät proaktiivinen seuranta, tietoturva ja hallinta, joilla suojataan asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittistä infrastruktuuria 24/7. 

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com/its. 

| Ricoh |

Ricoh tukee digitaalisia työpaikkoja innovatiivisilla teknologioilla ja palveluilla, joiden avulla ihmiset voivat työskennellä älykkäämmin missä tahansa.

Ricoh on 85-vuotisen historiansa aikana kasvattamansa tietämyksen ja organisaatiokyvykkyytensä ansiosta johtava digitaalisten palvelujen ja tiedonhallinnan sekä tulostus- ja kuvantamisratkaisujen toimittaja, joka on suunniteltu tukemaan digitaalista muutosta ja optimoimaan liiketoiminnan suorituskykyä.

Ricoh Groupin pääkonttori sijaitsee Tokiossa, ja sillä on merkittäviä toimintoja ympäri maailmaa, ja sen tuotteet ja palvelut tavoittavat asiakkaita noin 200 maassa ja alueella. Maaliskuussa 2022 päättyneellä tilikaudella Ricoh Groupin maailmanlaajuinen myynti oli 1 758 miljardia jeniä (noin 14,5 miljardia Yhdysvaltain dollaria).

Lisätietoja osoitteessa www.ricoh-europe.com ja www.ricoh.fi

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Kaikki oikeudet pidätetään. Kaikki viitatut tuotenimet ovat vastaavien yritysten tavaramerkkejä.

Lisätietoja:

Ricoh Finland, Myynti ja Markkinointi

Puh. 0207 370 300 (vaihde)

info@ricoh.fi

Sähköposti: markkinointi@ricoh.fi

Kotisivut: www.ricoh.fi 

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland 

Seuraa meitä Twitterissä: https://twitter.com/ricohfin 

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy