Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Ricoh Connect & Collaborate

Ricohin Connect & Collaborate -palvelu selkeyttää organisaation visuaalisen viestintäympäristön osto-, toimitus-, hallinta- ja tukiprosesseja.

Ratkaisu on suunniteltu karsimaan käyttökustannuksia, parantamaan asiakas- ja kumppanisuhteita, tehostamaan työskentelyä ja lisäämään työtyytyväisyyttä.

Valikoimassa on kustannustehokkaita työkaluja, kuten palkittu Ricoh Unified Communication System P3500. Tuemme myös erilaisia yrityksen ympäristöön integroitavia teknologiaratkaisuja. Huolehdimme sekä niiden toimituksesta että tuesta.

Asiantuntijoidemme tuella yritykset löytävät omiin viestintätarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut. Autamme yrityksiä valitsemaan ja hankkimaan ympäristöönsä sopivat työkalut ja tuemme niiden käyttöönottoa ja hallintaa toimitila- tai yritystasolla, myös kansainvälisesti.

Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Toimitamme tehokkaaseen työskentelyyn tarvittavat visuaalisen viestinnän palvelut keskitetysti ja kustannustehokkaasti. Kattava ratkaisuvalikoimamme sisältää toimistoihin sopivat interaktiiviset valkotaulut, neuvotteluhuoneratkaisut sekä myös asiakastiloihin sopivat digitaaliset infonäytöt, Digital Signaget.

Tuemme asiakkaitamme koko prosessin ajan paitsi neuvomalla myös selkeällä kustannusrakenteella: yritys maksaa vain käyttämistään palveluista.

Tuottavuus nousuun
Koko organisaatiossa käytettävät helpot ja tehokkaat viestintätyökalut nopeuttavat tiedon jakamista ja päätöksentekoa. Etäyhteistyön tukeminen vähentää matkustamista ja säästää aikaa.

Kustannussäästöt
Palveluidemme veloitus perustuu käyttömäärään. Yrityksen ei tarvitse sitoutua kiinteisiin maksuihin, vaan se maksaa vain käyttämistään palveluista. Tehokkaat yhteistyöratkaisut vähentävät suoraan myös organisaation matkustus- ja majoituskuluja.

Selkeä hallinta ja tuki
Hallitsemme yrityksen visuaalista viestintää keskitetysti. Luotettavat konsultointi-, toimitus- ja tukipalvelumme tekevät laitteiden ja palveluiden hankkimisesta ja hallinnasta todella helppoa.

Parempi työtyytyväisyys
Tehokkaat viestintätyökalut mahdollistavat joustavan työskentelyn, mikä helpottaa työn ja vapaa-ajan tasapainottamista. Se tukee nykyisten työntekijöiden sitoutumista yritykseen ja helpottaa uusia rekrytointeja.

Ympäristöystävällisyys
Kattava etäviestintä tekee yrityksen toiminnasta kestävämpää, sillä organisaatio voi vähentää matkustamista ja paperipohjaista viestintää.

Liittyvät tuotteet

  • video conferencing systems

    Videoneuvottelujärjestelmät

    Ricohin pienikokoiset ja helposti siirrettävät, innovatiiviset videoneuvottelujärjestelmät tarjoavat käyttöösi viestintä- ja yhteistyöratkaisuja paikasta riippumatta.

  • Interactive whiteboards

    Interaktiiviset valkotaulut

    Ricohin interaktiivisissa valkotauluissa on todella tarkka näyttö ja tasainen kirjoitustuntuma, ja ne soveltuvat erinomaisesti ideoiden visuaaliseen jakamiseen, kehittämiseen ja taltiointiin.

  • projectors category

    Projektorit

    Ricoh tarjoaa laajan valikoiman digitaalisia projektoreja, jotka soveltuvat niin kokoushuoneiden kuin konferenssikeskustenkin viestintään ja yhteistyöhön.