Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Integrated IT Lifecycle Services

Ricohin Integrated IT Lifecycle Services auttaa yrityksiä optimoimaan ja uudistamaan IT-infrastruktuuriaan.

Alan parhaisiin käytäntöihin perustuva IT-palveluvalikoima on suunniteltu tukemaan yrityksiä IT-strategioiden kehittämisessä sekä monimutkaisten infrastruktuuriprojektien suunnittelussa ja toteutuksessa. Kun infrastruktuuri on valmis, tarjoamme tehokkaita ja joustavia tukiratkaisuja.

Monikansalliset yritykset saavat Ricohin kaikki palvelut samasta paikasta niin kansallisten kuin kansainvälistenkin ratkaisujen koordinointiin. Asiakkaat voivat hyödyntää tukipalvelua, paikallisia teknologiakeskuksia ja IT-tukihenkilöiden laajaa verkostoa.

Ricohin Integrated IT Lifecycle Services koostuu kattavasta ja räätälöitävästä IT-palveluvalikoimasta, joka täydentää olemassa olevia resursseja. Palveluihin kuuluvat infrastruktuuripalvelut yrityksen toimitiloissa, minkä ansiosta yrityksen oma IT-henkilöstö voi keskittyä innovaatioiden ja strategisten parannusten kehittämiseen.


Saatavilla olevat palvelut:

  • konsultaatio, suunnittelu ja uudistus
  • tuote- ja logistiikkahallinta
  • kokoonpano ja käyttöönotto
  • palvelunhallinta
  • tuki ja huolto
  • laitteiden käytöstä poisto
Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Strategisena kumppaninasi autamme sinua valitsemaan yrityksellesi parhaiten sopivat palvelut, jotta saat mahdollisimman hyödyllisen ja tehokkaan palvelukokonaisuuden.

Tarjoamme infrastruktuuria koskevia konsultointi-, suunnittelu-, hankinta-, toimitus-, hallinta-, huolto- ja optimointipalveluja sekä oikea-aikaista tukea. Palvelut toteutetaan alan johtavien käytäntöjen (mm. ITIL, Prince2 ja Six Sigma) mukaisesti, mikä varmistaa yhdenmukaisen ja korkean laadun kaikilla maantieteellisillä alueilla.


Kustannussäästöt IT-hankinnoissa

Kun valitset Ricohin yrityksesi IT-kumppaniksi, tietotekniikan hallinta sujuu huomattavasti helpommin ja arvokkaat työntekijäsi voivat keskittyä tärkeämpiin tehtäviin.

Työntekijöidesi tueksi tarjottavat palvelut voivat auttaa vähentämään yleiskustannuksia, helpottaa toimintaa ja tuottaa selviä kustannussäästöjä. Integrated IT Lifecycle Services -pakettiin voit valita juuri ne palvelut, joita tarvitset. Ricohin selkeän ja kustannustehokkaan veloitusmallin ansiosta tiedät kulut aina etukäteen.

Infrastruktuurin tuottavuuden tehostaminen

Tekninen tukiprosessimme takaa tehokkaan ja optimaalisen infrastruktuurin, joka parantaa yrityksen IT-ympäristön tehokkuutta. Teknisten innovaatioidemme, ammattitaitoisten tiimiemme ja strategisten teknisten yhteistyökumppanuuksiemme ansiosta voimme tarjota IT-ratkaisuja, jotka tehostavat yrityksesi toimintaa.

Integroitavat ja skaalattava tukivaihtoehdot

IT-tukipalvelutarjontamme on kattava ja skaalattava, ja loppukäyttäjien asiakastuki tarjoaa yhtenäiset tukipalvelut sekä paikallisille että kansainvälisille käyttäjille. Integrated IT Lifecycle Services voidaan integroida saumattomasti yrityksesi asiakirja- ja viestintäinfrastruktuuriin liittyvään tukeen, mikä selkeyttää IT-ympäristön hallintaa.

Palvelunkäyttötapaukset

Ricoh auttaa kuljetusyritystä luomaan IT-infrastruktuurin pääkonttoriin

Tämä yritys on johtava kuluttajille suunnattujen kuljetuspalvelujen tarjoaja, joka hoitaa vuosittain lähes 200 miljoonaa nouto- ja lähetystoimeksiantoa. Emokonsernin pilkkomisen jälkeen yrityksen oli perustettava uusi pääkonttori ja huolehdittava sen tukipalveluiden ja uuden IT-infrastruktuurin järjestämisestä. Yritys päätti ulkoistaa IT-infrastruktuurinsa luomisen Ricohille nopeuttaakseen käyttöönottoa ja tehostaakseen tukipalveluja.

Ricoh tuki yritystä uusiin toimitiloihin muutossa ja työskenteli yhdessä yrityksen oman IT-henkilöstön kanssa. Lopputuloksena oli uusi käyttäjä-, työpaikka- ja palvelininfrastruktuuri. Ricoh kehitti yrityksen perusinfrastruktuuria myös tukemalla useita muutosprojekteja, joista yksi oli sähköpostin siirtäminen IBM Lotus Notesista Microsoft Exchangeen.

Ricoh maksimoi IT-järjestelmien käyttövarmuuden valvomalla ja ylläpitämällä loppukäyttäjien tietokoneita sekä palvelinkeskuksia ja -ohjelmistoja. Se tarjoaa IT-tukipalvelut nopeasti ja joustavasti sekä etäpalvelun kautta että yrityksen toimitiloissa.

Ricoh tarjoaa joustavan IT-palveluvalikoiman, joka sopeutuu muutoksiin nopeasti ja vastaa liiketoiminnan vaatimuksiin. Lisäksi se tarjoaa yrityksen IT-strategian kehittämistä koskevaa neuvontaa ja opastusta sekä kertoo merkittävien valmistajien uusista teknisistä innovaatioista ja selittää, mitä hyötyä niistä voi olla yritykselle.

Muut palvelut

  • Ricoh Connect & Collaborate

    Ricoh Connect & Collaborate

    Reaaliaikaisilla viestintäratkaisuilla voidaan pienentää kustannuksia, parantaa yhteistyötä ja tehostaa työskentelyä

  • Pay Per Seat

    Pay Per Seat

    Loppukäyttäjien tarpeisiin räätälöitävät monipuoliset IT-ratkaisut ja -palvelut, joista veloitetaan vain käytön mukaan.

  • Power Office

    Power Office

    Kaksi kokonaisvaltaista ja kustannustehokasta IT-tukivaihtoehtoa