Smart Locker -älylokerikot auttavat yritystäsi tehostamaan toimintaa ja mukautumaan uusiin vaatimuksiin
Innovoi uutta, kehitä prosesseja ja paranna työntekijä- ja asiakaskokemusta.
Ricoh Smart Lockers -älylokerikoissa on korkeat turvallisuusstandardit ja yksinkertaiset käyttäjä- ja hallintatoiminnot vakiona. Yksiköt ovat esteettisesti tyylikkäitä ja ne sopivat moneen tilaan. Ricohilla löytyy ratkaisu, tarvitsetpa sitten omaisuudenhallintalokerikkoja, IT-varastointikaappeja tai älykkäitä Click & Collect keräys-, nouto- ja palautuskaappeja.
Smart Collect -teknologia sopii toimisto- ja työtiloihin, varastointiin, vähittäiskauppaan ja asiakaslähtöisiin ympäristöihin. Globaali palvelu- ja tukiverkostomme suunnittelee, rakentaa, ylläpitää ja optimoi Smart Locker -toiminnot myös liiketoimintasi muuttuessa.
Katso, kuinka Ricoh Smart Lockers auttaa sinua hallitsemaan varastoasi ja tekemään käyttäjäkokemuksesta paremman.
Katso video
"Käyttämällä Ricoh Smart Locker -ratkaisua omaisuudenhallintaan, olemme löytäneet selkeän ratkaisun skannereiden varastointiin. Pystymme jäljittämään ja tallentamaan skannerimme turvallisesti, mikä säästää arvokasta aikaa ja parantaa toimintamme tehokkuutta."
Simon Hooglugt
General Manager, DHL Supply Chain
Ota yhteyttä
Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa
Ota yhteyttä konsulttiimme ja kerro, kuinka voimme auttaa yritystäsi.
Ota yhteyttä