RICOH Spaces - Workplace Management Platform

Työtilapalvelut

RICOH Spaces

Vapauta tulevaisuuden työtilojen potentiaali

Yhdistää ihmiset, paikat ja kokemukset

Tulevaisuuden työpaikka on luovuuden, yhteisöllisyyden ja yhteistyön tila, joka mahdollistaa henkilökohtaisen ja saumattomaa työtilakokemuksen. 

Ricoh tarjoaa ihmisläheisen työtilakokemuksen hallinta-alustan, joka palvelee pöytävarauksista kokoushuonevarauksiin ja palvelupyyntöihin sekä vierailunhallinnasta reittiopastukseen.

Tehokkaan data-analytiikan avulla RICOH Spaces auttaa sinua parantamaan työtilakokemusta ja sitouttamaan työntekijöitä hybridityön aikakaudella.

Katso lisää videolta. 

Close
NEW RICOH Spaces
NEW RICOH Spaces
Näytä video

Yksi alusta, loputtomat mahdollisuudet optimoida työtiloja

Työpöytävaraukset

areo

Vahvista työntekijöiden työintoa

Anna työntekijöidesi vaivattomasti paikantaa ja varata käytettävissä olevia työpöytiä interaktiivisten 3D-pohjapiirrosten ja nettiaikataulunäkymän avulla. Luo työvyöhykkeitä tai naapurustoja, jotka auttavat tiimejä löytämään työtovereita ja varaamaan työtiloja läheltä muita, mikä kannustaa saumattomaan yhteistyöhön. 


Lisäominaisuutena saa integroinnin RICOH Smart Lockersiin, jolloin työntekijä voi varata kaiken kätevästi yhdessä sovelluksessa. 


RICOH Spaces auttaa sinun reagoimaan nopeasti henkilöstösi ja yrityksesi muuttuviin tarpeisiin määrittämällä työtiloja uudelleen dataan perustuen.

Kokoushuoneiden hallinnointi

areo

Vaivaton varaus missä ja milloin tahansa

Kokoustilan varaaminen ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin RICOH Spacesilla. Käyttäjillä on helppo pääsy kattavaan nettiaikataulunäkymään, interaktiivisiin 3D-pohjapiirroksiin ja varauksia näyttäviin huonepaneeleihin, kaikki helppokäyttöisessä sovelluksessa. 


Integroituu saumattomasti laajempiin ominaisuuksiin, kuten palvelupyyntöihin, jolloin kokousten hallinnasta tulee sujuva prosessi:

  • Varaa yhdistetyt huoneet yhdellä pyynnöllä
  • Hallinnoi useampia vierailijoita saman tilavarauspyynnön sisällä
  • Lisää palveluita varauksen yhteydessä
  • Suojaa tärkeät huoneet järjestelmänvalvojan huoneen hyväksyntätyönkululla
  • Etsi huoneita niiden ominaisuuksien perusteella aikataulusta tai pohjapiirroksista 

Helpon huonehallinnan tukemiseksi RICOH Spaces tilapaneeli tarjoaa useita ominaisuuksia, jotka yksinkertaistavat huoneen hallintaa, mukaan lukien:

  • Selkeä huoneiden näkyvyys, varaus ja mukautettavat taustat
  • Sisäänkirjautumis- ja peruutusvaroitukset sekä käyttämättömien huoneiden automaattinen peruutus
  • Käytön tunnistus IoT-antureilla ja LED-valotuella
  • "lopeta kokous aikaisemmin" -toiminto
UUDET RICOH Spaces - Tilapaneelit

Reittiopastus

areo

Herätä työpaikkasi henkiin interaktiivisella 3D-reittiopastuksella

RICOH Spaces tarjoaa työntekijöillesi joustavuutta tarkastella reaaliaikaisia pohjapiirroksia ja varata resurssit suoraan toimistossasi sijaitsevalta suurikokoiselta näytöltä. 


Reittiopastuksen avulla voit seurata, missä tiimisi jäsenet istuvat. Saat myös visuaalisen esityksen kerroksen pohjapiirroksesta vieraille ja vierailijoille. 


Näytä digitaalinen 3D-pohjapiirros millä tahansa näytöllä, jotta vierailijasi pääsevät kitkattomasti työtiloihin. Näin varmistat heille positiivisen käyttökokemuksen.

  • Yksinkertainen ja tehokas reittiopastus
  • Näytä tärkeimmät toimiston tilat, kuten ruokalat, wc:t tai varauloskäynnit
  • Anna vierailijoiden nauttia työtiloissa liikkumisesta

Vierailunhallinta

areo

Sujuvoita vierailijahallintaasi digitaalisella tehokkuudella

Tee loistava ensivaikutelma, lisää turvallisuutta ja paranna työntekijöidesi tuottavuutta RICOH Spaces vierailunhallinnalla. 


Voit muokata kirjautumiskokemusta ja esimerkiksi hallita sitä, keillä on pääsy rakennukseesi, mitä tietoja heiltä keräät ja minkä kokemuksen he saavat. Sano hyvästit manuaalisille prosesseille ja paperipohjaisten lokien vaativalle ylläpidolle ja siirry helppokäyttöiseen käyttöliittymäämme, jonka avulla voit tehdä ennakkovarauksia vierailijoille ja lisätä isännän, joka saa ilmoituksen vierailijan saapumisesta.


Hallitsetpa pientä toimistoa tai suurta usean toimipisteen toimitilaa, vierailunhallintaratkaisumme on joustava, skaalautuva ja räätälöitävissä yksilöllisten tarpeidesi mukaan.

Infonäyttö

areo

Luo työntekijöille ja asiakkaille ainutlaatuinen käyttökokemus

Infonäytöt voivat olla mielekäs työkalu sisäiseen viestintään työpaikalla, koska niiden avulla voit toimittaa kohdennettuja viestejä työntekijöillesi ja asiakkaillesi digitaalisilla näytöillä. 


Ricohin pilvipohjainen ja helppokäyttöinen ratkaisu antaa sinulle mahdollisuuden luoda ja hallita sisältöä mistä tahansa. Viestisi ovat oikea-aikaisia ja relevantteja.

  • Pidä työntekijäsi ajan tasalla yrityksen uutisista, alan trendeistä ja vaikka säästä, urheilusta ja osakekursseista.
  • Näytä olennaiset tiedot työntekijöillesi ohjausnäkymissä ja tulostaulukoissa
  • Mahdollista toiminnallinen käyttö, kuten reittiopastus, hakemisto ja työpöytävaraukset
  • Mainosta tapahtumia ja jaa tärkeitä koulutustietoja
Tutustu infonäyttö -ratkaisuihimme

Palvelupyynnöt

areo

Joustavat palvelupyynnöt tehostavat liiketoiminnan prosesseja

Hyödynnä muokattavissa olevia palvelupyyntöjä, jotka voidaan räätälöidä yrityksesi erityistarpeiden mukaan. Joustavan lomakkeentekijän avulla voit luoda muutamassa minuutissa oman palvelupyynnön, kuten catering-, siivous- tai kokoustilasuunnittelman. 


Vähennä ajan haaskausta automatisoimalla yrityksesi manuaaliset prosessit

  • Ajoita automaattisia toimintoja, kuten uusi siivouspyyntö
  • Integroi kolmannen osapuolen tiketointijärjestelmiin, kuten ServiceNow
  • Vastaanota ilmoituksia palvelupyynnöistä suoraan Microsoft Teamsiin
  • Varaa tilat ja palvelut vierailijoille etukäteen
  • Määritä ja rajaa palvelut tiettyihin tiloihin

Läsnäolo- ja ympäristöanturit

areo

Paranna työtilaasi tekoälyllä toimivilla IoT-antureilla

Lisää uusinta anturiteknologiaa työtilaasi ja hanki yksityiskohtaista, reaaliaikaista tietoa tiloistasi. 


Tiedot integroidaan suoraan työtilaraportteihisi, jolloin saat tarpeisiisi räätälöityjä oivalluksia, kuten varaamisten ja varsinaisen käytön trendit ja trendit kautta aikojen.  


Tärkeimmät edut ja oivallukset:

  • Reaaliaikainen näkyvyys ja ihmisten luottamus pohjapiirroksiin
  • Kokouksen peruuntuminen, mikäli työtila on tyhjä vielä 10 minuutin kuluttua merkitystä alkamisajasta
  • Vertaa, miten työpöytiä, huoneita ja tiloja varataan ja kuinka niitä käytetään
  • Paranna kokoushuoneen tehokkuutta tiedolla, esimerkiksi onko kokouksille varattu tarvetta pidempi aika ja riittääkö huoneen koko kokouksen osallistujamäärälle

Syyt valita RICOH Spaces

Ricohin maailmanlaajuisuus takaa sen, että pystymme tarjoamaan suurten yritysten tasoisen alustan tarvittavine laitteistoineen ja palveluineen myös pienille yrityksille. RICOH Spaces on dynaaminen työtilakokemusalusta, joka on luotu ratkaisemaan todellisia liiketoiminnan haasteita ja tekemään tämän tarjoamalla seuraavaa: 

  • Maailmanlaajuinen alusta, jota tuetaan useilla kielillä ja joka voidaan toimittaa kaikkialle maailmaan
  • Ystävällinen ja intuitiivinen käyttäjäkokemus
  • Uusin pilviteknologia tarjoaa maailmanlaajuisen, saumattoman ja skaalautuvan alustan.
  • Laaja datankeruu auttaa parantamaan työtilakokemusta ja tarjoaa todellista tuottoa sijoitetulle pääomalle
  • Kumppani-integraatiot mahdollistavat yhden toimittajan, kun Ricoh on pääkumppanina
  • Ratkaisun asiakaspalautteisiin perustuva kehityssuunnitelma julkisesti saatavilla
choose for RICOH Spaces

Muuta työtilaasi RICOH Spacesin avulla

Oletko valmis kokemaan RICOH Spacesin hyödyt käytännössä?

Rekisteröidy ilmaiseen konsultaatioon jo tänään ja katso, kuinka alustamme auttaa sinua optimoimaan työtilojesi käytön.

Ilmainen konsultaatio