Evästekäytäntö

Ricoh hyödyntää evästeitä ja muita tiedonkeruuvälineitä tarjotakseen sinulle paremman käyttökokemuksen tällä sivustolla. Voit katsoa lisätietoja näiden asetusten muuttamisesta ja tutustua evästeisiin tarkemmin täällä.

Vodafone

Vodafonen 1 600 työntekijän Lontoon toimisto kamppaili neuvotteluhuoneiden kapasiteetin kanssa ja etsi tehokkaampaa tapaa tilanhallintaan. Henkilökunta luotti kalentereihin ja henkilökohtaisiin avustajiin kokoustilavarauksissa, joissa oli usein päällekkäisiä varauksia, mikä taas aiheutti työntekijöiden turhautumista. Vodafone etsi pilvipohjaista järjestelmää, jota olisi helppo päivittää ja josta saisi tietoa miten toimistoa ja sen kokoustiloja käytettiin. He tarvitsivat ensisijaisesti mobiililaitteella käytettävän järjestelmän tukemaan Vodafonen tavoitetta työntekijöiden joustavampaan työskentelyyn.

Ricoh ja Condeco tekivät yhteistyötä Vodafonen kanssa saumattoman ratkaisun toteuttamiseksi. Kokoushuoneiden varausohjelmiston avulla Vodafone voi nyt hallita varauksia yhden työkalun kautta, joka integroituu Vodafonen käyttämään MS Outlook -järjestelmään. Vodafonen tavoite on olla mahdollisimman mobiili ja ketterä, joten haluttiin sovellus, jonka avulla työntekijät voivat varata kokoustiloja mobiilisti ja joka tekee joustavasta työskentelystä paljon yksinkertaisempaa. Kokoushuoneen varausnäyttö on nyt asennettu jokaisen kokoustilan ulkopuolelle, jolloin kaikki voivat nähdä kunkin tilan saatavuuden ja kapasiteetin. Yhteensä sataviisikymmentä varausnäyttöä vahvistavat Vodafonelle tärkeäksi määriteltyä ketterää toimintatapaa. Samalla voidaan varmistaa, että kokoustilojen käyttöä priorisoidaan oikeisiin kokoustarpeisiin.

  • Haaste: Joustava etätyö
  • Toimiala: Muut
  • Yrityksen koko: Suuryritykset
  • Palvelulinja: Workplace Services

Aiheeseen liittyvät case studyt

  • Vodafone

    Vodafone

    Ricoh IT-palvelujen kumppanuus Vodafonen kanssa tukee tasokasta asiakaspalvelua

  • Caisse d'Epargne

    Caisse d'Epargne

    Ricoh on toteuttanut innovatiivisen skannausratkaisun parantaakseen Caisse d’Epargnen asiakirjatyönkulkuja ja lyhentääkseen hallintaan kuluvaa aikaa.

  • Humboldt-Universität

    Humboldt-Universität

    Saksalaisen Humboldt-Universität zu Berlin -yliopiston uudet tulostuslaitteet parantavat opiskelijapalveluja ja lyhentävät käyttökatkoksia.

  • Edenred

    Edenred

    Ricoh ymmärsi Edenredin tarpeen virtaviivaistaa toimintatapoja ja tunnisti samalla mahdollisuuden ottaa käyttöön teknologisia innovaatioita.

  • Fource

    Fource

    Joustava tavaroiden ja omaisuuden hallintajärjestelmä virtaviivaistaa markkinointiviestinnän