RICOH Spaces - Workplace Management Platform

Työtilapalvelut

RICOH Spaces

Vapauta tulevaisuuden työtilojen potentiaali

Tuo ihmiset, tilat ja kokemukset yhteen

Ricohin innovatiivinen työtilakokemusalusta on suunniteltu auttamaan organisaatioita optimoimaan toimistotilansa, parantamaan työntekijäkokemusta ja tukemaan hybridityötä.

Ricoh tarjoaa ihmisläheisen työtilakokemusalustan, joka palvelee käyttäjiä pöytävarauksista kokoushuonevarauksiin ja palvelupyyntöihin sekä vierailunhallinnasta reittiopastukseen. Hyödyt:

  • Ystävällinen ja intuitiivinen käyttäjäkokemus
  • Useita kielivaihtoehtoja – jaettavissa kaikkialle maailmaan.
  • Uusin pilviteknologia tarjoaa maailmanlaajuisen, saumattoman ja skaalautuvan alustan.
  • Laaja datankeruu auttaa parantamaan työtilakokemusta ja tarjoaa todellista tuottoa sijoitetulle pääomalle
  • Kumppani-integraatiot mahdollistavat yhden toimittajan, kun Ricoh on pääkumppanina
NEW RICOH Spaces

Yksi alusta, loputtomat mahdollisuudet optimoida työtiloja.

Tilojen ja kokoushuoneiden varaus

areo

Vahvista työntekijöiden työintoa

Anna työntekijöidesi vaivattomasti paikantaa ja varata käytettävissä olevia työpöytiä ja kokoushuoneita interaktiivisten 3D-pohjapiirrosten ja nettiaikataulunäkymän ja tilanäyttöjen avulla helppokäyttöisessä sovelluksessa. Luo työvyöhykkeitä tai naapurustoja, jotka auttavat tiimejä löytämään työtovereita ja varaamaan työtiloja läheltä muita. Tämä kannustaa työntekijöitä saumattomaan yhteistyöhön. 
 
Tehosta työtilahallintaa integroimalla palvelupyynnöt saumattomasti osaksi prosessia:
 
• Varaa yhdistetyt huoneet yhdellä pyynnöllä
• Hallinnoi useampia vierailijoita samassa tilavarauspyynnössä
• Lisää palveluita, kuten tarjoilu ja tekninen tuki, varauksen yhteydessä 
• Suojaa tärkeät huoneet (esim. hallituksen kokoushuoneet) järjestelmänvalvojan huoneen hyväksyntätyönkululla
• Etsi huoneita niiden ominaisuuksien perusteella aikataulusta tai pohjapiirroksista 
• Mahdollista “piilota nimeni” -toiminto yksityisyydensuojavaatimusten tukemiseksi.

Data-analytiikka ja oivallukset

areo

Työtiladata tuo tehoja

Reaaliaikaiset koontinäytöt ja raportit tarjoavat selkeän kokonaiskuvan tilojen käytöstä, suosituista alueista ja nousevista trendeistä ja mahdollistavat tietoon perustuvan päätöksenteon työtiloista.

Reittiopastus

areo

Paranna työtilaasi 3D-interaktiivisella reittiopastuksella

Reittiopastuksen avulla voit seurata, missä tiimin jäsenet istuvat, ja tarjota vierailijoille visuaalisen pohjakartan tilasta. Työntekijät ja vierailijat voivat katsella digitaalisilta näytöiltä tai suoraan sovelluksesta keskeisiä työtilan palveluja, kuten ruokaloita, wc-tiloja ja hätäpoistumisteitä. 
 
Näytä digitaalinen 3D-pohjapiirros millä tahansa näytöllä, jotta vierailijasi pääsevät sujuvasti työtiloihin. Näin varmistat heille positiivisen käyttökokemuksen.

Vierailijahallinta

areo

Sujuvoita vierailijahallintaasi digitaalisella tehokkuudella

Hallitsetpa pientä toimistoa tai suurta usean toimipisteen toimitilaa, vierailijahallintamme on joustava, skaalautuva ja räätälöitävissä yksilöllisten tarpeidesi mukaan.
 
Varmista turvallisuus ja hallitse vierailijoita tehokkaasti alustan vierailijahallinnalla. Voit muokata kirjautumiskokemusta ja esimerkiksi hallita sitä, keillä on pääsy rakennukseen, mitä tietoja heiltä keräät ja minkä kokemuksen he saavat. Sano hyvästit manuaalisille prosesseille ja paperipohjaisten lokien vaativalle ylläpidolle ja siirry helppokäyttöiseen käyttöliittymäämme, jonka avulla voit tehdä ennakkovarauksia vierailijoille ja lisätä isännän, joka saa ilmoituksen vierailijan saapumisesta.

Laitteiden hallinta

areo

Omaisuudenhallinta

Alustan omaisuudenhallintaosio auttaa seuraamaan omaisuutta eri toimipisteissä. Se sisältää muun muassa seuraavat ominaisuudet:
 
  • Omaisuuden sijaintikartoitus:Visualisoi omaisuudet tunnistamisen helpottamiseksi integroidun reittiopastuksen digitaalisilla pohjapiirroksilla.
  • Omaisuuden rekisteröinti:Voit käyttää viivakoodin skannausta omaisuuden rekisteröintiin ja hyödyntää siihen olemassa olevia tunnisteita.
  • Omaisuuden metatiedot: Tallentaa olennaiset tiedot, kuten sarjanumerot, mallit ja omaisuuden omistajatiedot.
  • Integroitu teknisten ongelmien hallinta: Synkronoituu vianhallintamoduulin kanssa omaisuuteen liittyvien ongelmien käsittelemiseksi.

Ympäristö- ja tilankäyttölisäosa IoT-antureiden avulla

areo

Älykkäämpi työtila

Lisää uusinta anturiteknologiaa työtilaasi ja saat yksityiskohtaista, reaaliaikaista tietoa tilojen käytöstä. 
 
Tiedot integroidaan suoraan työtilaraportteihisi, jolloin saat tarpeisiisi räätälöityjä oivalluksia, kuten varaamisten ja varsinaisen käytön suhde ja trendit kautta aikojen. IoT-sensorit tarjoavat seuraavia hyötyjä
 
Reaaliaikainen näkyvyys ja ihmisten luottamus pohjapiirroksiin
• Automaattinen kokouksen peruuntuminen, mikäli työtila on tyhjä vielä 10 minuutin kuluttua merkitystä alkamisajasta
• Parantaa työpaikan kestävyyttä tehokkaalla hiilidioksidipäästöjen seurannalla ja energianhallinnalla
Vertaa työpöytien, huoneiden ja tilojen varauksia ja todellista käyttöä
Parantaa kokoushuoneen tehokasta käyttöä kertomalla, onko kokouksille varattu tarvetta pidempi aika ja vastaako huoneen koko kokouksen osallistujamäärää

Työtilan vianhallinta

areo

Pidä työtilasi sujuvassa toiminnassa.

Työtilan vianhallinnan lisäosan avulla käyttäjät voivat nopeasti tunnistaa, seurata ja ratkaista työtilaan ja omaisuuteen liittyviä ongelmia, minimoida häiriöitä ja parantaa tilojen tehokasta käyttöä. Käyttäjät voivat lähettää valokuvia työtilan tai rekisteröityjen teknisten laitteiden ongelmista alustan kautta, mikä varmistaa nopeamman ratkaisun.
A person with light-colored hair, wearing a light-colored shirt, sits at a wooden desk, working on a laptop in a bright, modern office space. The office has large windows, plants, and a sign that says "RICOH Spaces." The person is looking at the laptop screen.

Oletko valmis kokemaan RICOH Spacesin hyödyt käytännössä?

Rekisteröidy ilmaiselle kokeilujaksolle ja koe itse, miten työtilanhallinta-alusta parantaa työntekijöidesi työtilakokemusta.