LET’S ENABLE GROWTH WITH SMART WORKFLOWS

MAHDOLLISTETAAN KASVU ÄLYKKÄILLÄ TYÖNKULUILLA

Varmistamme, että yritykselläsi on oikea digitaalinen ympäristö – jotta voitte keskittyä kasvuun nyt ja tulevaisuudessa



39 % ihmisten työajasta kuluu hallinnollisiin tehtäviin tai teknologiaongelmien parissa



Näin pääset alkuun älykkäämmissä työnkuluissa ja automatisoinnissa

Älykkäämpiä työnkulkuja ja automatisointia hyödyntämällä organisaatiot voivat parantaa toimintaansa ja kasvaa pitkällä aikavälillä. Mutta miten? Mistä pitäisi aloittaa? Ja mikä sopii yrityksesi tarpeisiin ja mittakaavaan? 
 
Meillä Ricohilla on ymmärrystä, osaamista ja kokemusta, joilla voimme auttaa sinua löytämään yrityksesi täyden arvon – ja saamaan digitaaliset teknologiat palvelemaan tarpeitasi.

Käyttökohteita älykkäämmille työnkuluille

Näin mahdollistat yrityksen kasvun turvallisesti, vaatimustenmukaisesti ja työaikaa vapauttaen.

Toiminnan tehostaminen työnkulkujen automatisoinnilla

areo

Vähemmän manuaalisia ja toistuvia tehtäviä

Nykypäivän kiivastahtisilla markkinoilla toiminnan tehostaminen ja yksinkertaisesti älykkäämpi työskentelytapa ovat välttämättömiä. Helposti toteutettava automatisointi tuo kilpailuetua tekemällä työnkuluista nopeampia ja vähemmän virhealttiita sekä parantamalla resilienssiä. 
 
Luodaan yhdessä organisaatiollesi älykkäämmät työnkulut, kuten olemme jo tehneet monien muiden kanssa.
Ota yhteyttä

Tietojen turvallisuuden, saatavuuden ja vaatimustenmukaisuuden varmistaminen

areo

Helppo pääsy tietoihin

87 % työntekijöistä kertoo, että heillä on tavallisesti ongelmia asiakirjojen etsimisessä. Tämä johtuu usein siitä, että tietoja on tallennettu eri järjestelmiin ja paikallisiin laitteisiin. Tällöin työntekijät joko kuluttavat aikaa tekemällä uudelleen jonkun toisen jo tekemän työn tai turhautuvat. Asiakkaat, alihankkijat ja työtoverit joutuvat odottelemaan. 
 
Luodaan yhdessä oikeat puitteet asiakirjojen käsittelylle ja arkistoinnille, jotta työntekijät pääsevät käyttämään tärkeitä tietoja ajallaan mistä tahansa.
Ota yhteyttä

Prosessien ja järjestelmien välisten aukkojen paikkaaminen

areo

Tietojen yhdistäminen

Moniin prosesseihin liittyy edelleen manuaalisia hallinnollisia tehtäviä, koska järjestelmiä ei ole integroitu yhdistämään, keräämään ja järjestämään tietoa. Tehottomuus syö aikaa, jonka työntekijät voisivat käyttää yritystoimintaa eteenpäin vieviin lisäarvoa tuottaviin tehtäviin. 
 
Organisaatioiden on usein hankala yhdistää eri paikoissa olevaa tietoa ja ymmärtää järjestelmien integroinnin mahdollisuuksia. Vaihtoehtojen puuttuessa ne pitäytyvät olemassa olevissa prosesseissa. 
 
Katsotaan yhdessä, miten saamme yrityksesi järjestelmät viestimään keskenään ja vapauttamme aikaa muuhun työhön.
Ota yhteyttä

Laskujen käsittelyn automatisointi talous- ja kirjanpito-osaston tarpeisiin

areo

Maksutapahtumien nopeuttaminen

Taloushallintotiimi käsittelee monenlaisia asiakirjatyyppejä monessa muodossa. Tiimin on syötettävä tietoja eri työkaluihin ja ohjelmistoihin, ja usein tähän sisältyy manuaalisia tehtäviä ja töitä. Tähän vie aikaa, ja useiden maksutapahtumien käsittelystä voi muodostua merkittävä resurssien piilosyöppö. Lisäksi se voi vaikeuttaa kassavirran hallintaa, vaatimustenmukaisuuden varmistamista, täsmällisten raporttien luomista ja maksuviivästysten ehkäisemistä. 
 
Tutustu kanssamme turvallisen ja käyttäjäystävällisen laskutusautomaation mahdollisuuksiin.
Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa

Tutustu siihen, miten voimme parantaa yritysten tuottavuutta ja vähentää työntekijöiden hallinnollista työkuormaa. Ota yhteyttä konsulttiimme jo tänään.

Ota yhteyttä