Näin pääset alkuun älykkäämmissä työnkuluissa ja automatisoinnissa
Inspiraation aiheita
Käyttökohteita älykkäämmille työnkuluille
Näin mahdollistat yrityksen kasvun turvallisesti, vaatimustenmukaisesti ja työaikaa vapauttaen.
-
Toiminnan tehostaminen työnkulkujen automatisoinnilla
-
Tietojen turvallisuuden, saatavuuden ja vaatimustenmukaisuuden varmistaminen
-
Prosessien ja järjestelmien välisten aukkojen paikkaaminen
-
Laskujen käsittelyn automatisointi talous- ja kirjanpito-osaston tarpeisiin
Toiminnan tehostaminen työnkulkujen automatisoinnilla

Vähemmän manuaalisia ja toistuvia tehtäviä
Nykypäivän kiivastahtisilla markkinoilla toiminnan tehostaminen ja yksinkertaisesti älykkäämpi työskentelytapa ovat välttämättömiä. Helposti toteutettava automatisointi tuo kilpailuetua tekemällä työnkuluista nopeampia ja vähemmän virhealttiita sekä parantamalla resilienssiä.
Luodaan yhdessä organisaatiollesi älykkäämmät työnkulut, kuten olemme jo tehneet monien muiden kanssa.
Tietojen turvallisuuden, saatavuuden ja vaatimustenmukaisuuden varmistaminen

Helppo pääsy tietoihin
87 % työntekijöistä kertoo, että heillä on tavallisesti ongelmia asiakirjojen etsimisessä. Tämä johtuu usein siitä, että tietoja on tallennettu eri järjestelmiin ja paikallisiin laitteisiin. Tällöin työntekijät joko kuluttavat aikaa tekemällä uudelleen jonkun toisen jo tekemän työn tai turhautuvat. Asiakkaat, alihankkijat ja työtoverit joutuvat odottelemaan.
Luodaan yhdessä oikeat puitteet asiakirjojen käsittelylle ja arkistoinnille, jotta työntekijät pääsevät käyttämään tärkeitä tietoja ajallaan mistä tahansa.
Prosessien ja järjestelmien välisten aukkojen paikkaaminen

Tietojen yhdistäminen
Moniin prosesseihin liittyy edelleen manuaalisia hallinnollisia tehtäviä, koska järjestelmiä ei ole integroitu yhdistämään, keräämään ja järjestämään tietoa. Tehottomuus syö aikaa, jonka työntekijät voisivat käyttää yritystoimintaa eteenpäin vieviin lisäarvoa tuottaviin tehtäviin.
Organisaatioiden on usein hankala yhdistää eri paikoissa olevaa tietoa ja ymmärtää järjestelmien integroinnin mahdollisuuksia. Vaihtoehtojen puuttuessa ne pitäytyvät olemassa olevissa prosesseissa.
Katsotaan yhdessä, miten saamme yrityksesi järjestelmät viestimään keskenään ja vapauttamme aikaa muuhun työhön.
Laskujen käsittelyn automatisointi talous- ja kirjanpito-osaston tarpeisiin

Maksutapahtumien nopeuttaminen
Taloushallintotiimi käsittelee monenlaisia asiakirjatyyppejä monessa muodossa. Tiimin on syötettävä tietoja eri työkaluihin ja ohjelmistoihin, ja usein tähän sisältyy manuaalisia tehtäviä ja töitä. Tähän vie aikaa, ja useiden maksutapahtumien käsittelystä voi muodostua merkittävä resurssien piilosyöppö. Lisäksi se voi vaikeuttaa kassavirran hallintaa, vaatimustenmukaisuuden varmistamista, täsmällisten raporttien luomista ja maksuviivästysten ehkäisemistä.
Tutustu kanssamme turvallisen ja käyttäjäystävällisen laskutusautomaation mahdollisuuksiin.
Ota yhteyttä
Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa
Tutustu siihen, miten voimme parantaa yritysten tuottavuutta ja vähentää työntekijöiden hallinnollista työkuormaa. Ota yhteyttä konsulttiimme jo tänään.