Inspiroidu
Älykkäämpien työnkulkujen käyttökohteita
Miten voit mahdollistaa digitaalisen kasvun?
-
Toiminnan tehostaminen työnkulkujen automatisoinnilla
-
Integroi järjestelmäsi saumattoman työntekijäkokemuksen takaamiseksi
-
Paranna turvallisuutta ja varmista vaivaton pääsy asiakirjoihin
-
Tunnista ulkoistettavat tehtävät
-
Laskujen käsittelyn automatisointi talous- ja kirjanpito-osastolla
Toiminnan tehostaminen työnkulkujen automatisoinnilla
Vähemmän manuaalisia ja toistuvia tehtäviä
Nykymaailmassa toiminnan tehokkuudesta ja älykkäästä työskentelystä on tullut välttämättömyys. Helposti toteutettu automaatio tuo kilpailuetua nopeampien, joustavampien ja virheettömämpien työnkulkujen ansiosta.
Tehdään yhdessä älykkäämpiä työnkulkuja organisaatiollesi, kuten olemme tehneet monille muille.
Tehdään yhdessä älykkäämpiä työnkulkuja organisaatiollesi, kuten olemme tehneet monille muille.
Integroi järjestelmäsi saumattoman työntekijäkokemuksen takaamiseksi
Yhdistä järjestelmäsi ja tehosta sitoutumista ja tuottavuutta
Monet prosessit sisältävät edelleen manuaalisia hallinnollisista tehtäviä, koska järjestelmiä ei ole integroitu tietojen yhdistämiseen, keräämiseen ja kokoamiseen. Tämä johtaa tehottomuuteen ja vie työntekijöiltä aikaa, joka voitaisiin käyttää lisäarvoa tuottaviin ja liiketoimintaa eteenpäin vieviin tehtäviin.
Organisaatiota johtaessa voi olla vaikea nähdä toimintaa isommassa kuvassa. Oikeaa integraatio-osaamista omaava digipalvelukumppani auttaa sinua tunnistamaan mahdollisuuksia työntekijöiden sitouttamiseen ja tuottavuuden lisäämiseen.
Selvitetään yhdessä, kuinka saamme järjestelmäsi kommunikoimaan ja vapauttamaan aikaasi.
Paranna turvallisuutta ja varmista vaivaton pääsy asiakirjoihin
Löydä tärkeä tieto viiveettä ja riskittä
87 % työntekijöistä sanoo, että heillä on usein vaikeuksia etsiessä asiakirjoja. Pääsy estyy, kun tietoa tallennetaan eri järjestelmiin ja paikallisiin laitteisiin. Tämä johtaa tarpeettomiin päällekkäisyyksiin, viivästyksiin ja pitkiin odotusaikoihin, joista kärsivät asiakkaat, toimittajat ja työtoverit. Voit ratkaista tämän kokoamalla asiakirjatallennuksesi yhteen ratkaisuun.
Asiakirjanhallintatyökalumme turvaavat tietosi kokonaisvaltaisella suojauksella yhdessä, helppokäyttöisessä alustassa, jonka tärkeitä tietoja valtuutetut käyttäjät voivat käyttää missä ja milloin tahansa.
Tunnista ulkoistettavat tehtävät
Ulkoista toistuvat tehtävät ja keskity ydinliiketoimintaan
Organisaation johtamiseen liittyy välttämättömiä, mutta toistuvia (ja joskus resursseja vaativia) tehtäviä, kuten laskutusta, tulostusta, skannausta ja postinhallintaa. Näiden manuaalisten prosessien ei enää tarvitse pidätellä sinua.
Säästä aikaa ja resursseja sekä nosta työmoraalia ulkoistamalla prosessit asiantuntijoillemme ja pilvipohjaisiin palveluihin ja vapauta omat työntekijäsi keskittymään ydinliiketoimintaasi.
Laskujen käsittelyn automatisointi talous- ja kirjanpito-osastolla
Säästä käsittelyaikaa ja lyhennä transaktioaikaa.
Rahoitustiimit kohtaavat usein epäoptimaalisia järjestelmiä, jotka sisältävät useita asiakirjatyyppejä ja -muotoja. Tämä tarkoittaa, että heidän on syötettävä tiedot manuaalisesti eri työkaluihin ja ohjelmistoihin. Useiden tapahtumien yhteydessä tämä kuluttaa huomattavasti resursseja. Lisäksi se vaikuttaa kykyyn hallita kassavirtaa, varmistaa vaatimustenmukaisuus ja luoda tarkkoja raportteja ja ennusteita.
Esittelemme sinulle turvallisen ja dynaamisen laskuautomaation kaikki mahdollisuudet. Nopeuta laskutusta ja minimoi virheet ja viivästykset.
Ota yhteyttä
Keskustele Ricohin asiantuntijan kanssa
Ota yhteyttä konsulttiimme jo tänään saadaksesi lisätietoja siitä, kuinka voimme parantaa yrityksesi tuottavuutta ja asiakaskokemusta työnkulkujen automatisoinnilla.