Allfunds Bank

CASE STUDYT

Uusi digitaalinen portaali tarjoaa syvällisen monikanavaisen käyttökokemuksen asiakkailleen

Monikanavaisen asiakasalustan kehittäminen

Allfunds Bank on yhden pysähdyksen B2B-alusta rahastojen kaupankäynnille, tiedonhallinnalle ja tutkimuspalveluille. Yli 370 miljardin euron varat välityksessä tekevät Allfunds Bankista maailman johtavan institutionaalisen rahastonhoitoverkoston.

Sen älykäs monikanavainen asiakasportaali kehitettiin Ricohin toimesta käyttäen Liferay-alustaa ja integroitua Webtrekk-analytiikkaa. Yksi teknologiaa hyödyntäneistä kunnianhimoisimmista projekteista, se oli keskeinen osa Allfunds Bankin digitaalista muutosprosessia.



Ricoh hallinnoi projektia alkumietinnöstä toimitukseen asti. He ovat tulleet avainkumppaniksemme, kehittäen ja integroiden innovatiivisia digitaalisia palveluita, jotka pitävät meidät rahoitusalalla edelläkävijöinä.

Projektin johtaja, Allfunds Bank



Yhteenveto

  • Haaste: Asiakkaan sitouttaminen, Digitaaliset työnkulut
  • Toimiala: Rahoituspalvelut
  • Yrityksen koko: Suuryritykset
  • Palvelulinja: IT-infrastruktuuripalvelut

Ollaan yhteyksissä

Keskustele asiantuntijamme kanssa

Ota yhteyttä konsulttiimme ja kerro, kuinka voimme auttaa yritystäsi.

Ota yhteyttä