Nashuan myynti-, toiminta-, back-office- ja taloushallinnon tiimien postilaatikoihin saapuu päivittäin satoja asiakaskyselyitä, franchising-asiakkaiden pyyntöjä, toimittajien laskuja ja työntekijöiden kululomakkeita. Yritys luotti aiemmin paperipohjaisiin ja manuaalisiin työnkulkuihin asiakirjojen käsittelyssä ja tallentamisessa sekä pyyntöjen ohjaamisessa asianmukaisille hyväksyjille. Näissä menetelmissä oli kuitenkin suuria haittoja.
Alkaen matkavarausten ja kulukorvausvaatimusten hyväksymisestä Nashua käytti DocuWarea digitaalisten asiakirja-arkistojen ja automatisoitujen työnkulkujen kehittämiseen. Paperilomakkeet on korvattu sähköisillä lomakkeilla, ja DocuWare lähettää hyväksymispyynnöt suoraan niille osoitetuille hyväksyjille tarkistusta ja allekirjoitusta varten. Jos työntekijät eivät noudata määräaikoja, ratkaisu lähettää muistutuksia ja eskalaatioita, jolloin prosessi etenee jatkuvasti.
"DocuWaren jälleenmyyjänä olimme hyvin tietoisia sen ainutlaatuisista ominaisuuksista. DocuWare tarjosi meille mahdollisuuden vähentää paperia ja luoda uusia ja intuitiivisia työnkulkuja liiketoimintaprosessiemme optimoimiseksi. Lisäksi tiesimme, että DocuWare olisi helppo ottaa käyttöön ja tarjosi kansainvälistä tukea, mikä olivat keskeisiä etuja."
Jayesh Hargovan, vanhempi johtaja, Nashua