Business Solutions Thumbnail

Yritysratkaisut

Ricoh on erikoistunut kehittämään ja integroimaan kokonaisvaltaista teknologiaa, joka auttaa organisaatioita vastaamaan jatkuvasti muuttuviin työtapoihin.

Lue lisää
Muuta digitaalista työtilaasi työntekijöiden kokemuksen parantamiseksi, yhteistyön ja innovoinnin edistämiseksi.
Lue lisää
Tehosta liiketoimintaprosesseja ja lisää työntekijöiden sitoutumista ja tuottavuutta nopeammilla ja kustannustehokkaammilla työskentelytavoilla.
Lue lisää
Ota käyttöösi sopiva tulostusratkaisu ja osaaminen ja anna työntekijöillesi mahdollisuus luoda, tallentaa, skannata ja tulostaa tietoja tehokkaasti.
Lue lisää
Modernisoi ja konsolidoi IT-infrastruktuurisi, automatisoi tehtäviä ja muuta liiketoimintasi.
Lue lisää
Suojaa IT-infrastruktuurisi asiantuntijaratkaisuillamme ja rakenna organisaatiosi häiriönsietokykyä.
Lue lisää
Siirry digitaaliseen tulostukseen ja tarjoa asiakkaillesi kestävämpiä ja kustannustehokkaampia vaihtoehtoja.
Lue lisää
Products Services Thumbnail

Tuotteet ja palvelut

Tarjoamme kattavan valikoiman ratkaisuja, jotka ovat suunniteltu virtaviivaistamaan liiketoiminta-prosesseja tehokkuuden ja tuottavuuden lisäämiseksi organisaatiossasi.

Valikoima korkealaatuisia ja energiatehokkaita suuren kapasiteetin tuotantotulostimia sekä kokonaisvaltaisia ohjelmistoratkaisuja.
Lue lisää
DTG-tulostimet vaatteiden ja asusteiden, kuten T-paitojen, sukkien ja laukkujen massaräätälöintiin.
Lue lisää
Työympäristöösi räätälöityjä palveluja, joiden avulla voit automatisoida tehtäviä ja luoda myönteisen työpaikkakokemuksen.
Lue lisää
Vapaa-ajan ja ammattikäyttöön tarkoitetut valokuvauslaitteet, joilla on pitkäaikainen brändiperintö.
Lue lisää
Aidot Ricoh-musteet, -väriaineet, -varaosat ja -tarvikkeet takaavat erinomaisen tulostimen suorituskyvyn, ja löydät tarvikkeet, joita tarvitset Ricoh-laitteisiisi.
Lue lisää
Support Thumbnail

Tukikeskuksesi

Kaikki tarvitsemasi tuote- ja palvelutuki yhdessä paikassa. Tarjoamme tukea, neuvoja ja ratkaisuja yrityksesi toimintaan.

Hanki tukea
Käytä itsepalveluportaaliamme mittarilukemien lähettämiseen, ajureiden ja ohjelmistojen lataamiseen ja muuhun.
Lue lisää
Hallitse laitteitasi verkossa One Ricoh Portal –portaalissa. Seuraa käyttöä, tee palvelupyyntöjä, tilaa väriainetarvikkeita sekä paljon muuta.
Lue lisää
Palautettavat väriaineet ja väärennökset​
Palauta ja kierrätä käytetyt väriaineesi ja osta aitoja tarvikkeita suoraan meiltä.
Löydä lähin Ricoh-jälleenmyyjä alueellasi.
Lue lisää
News Events Thumbnail

Pysy ajantasalla

Lue kaikki liiketoimintauutiset, tuoteinnovaatiot sekä tapahtumat, joita järjestämme ja joihin osallistumme.

Kaikki uutiset
Lue, mitä uutta Ricohilla on, ja tutustu uutisiin ja päivityksiin, jotka muuttavat työympäristöä.
Lue lisää
Osallistu tuleviin tapahtumiimme ja selvitä, miten voimme auttaa sinua luomaan tehokkaamman ja yhteistyökykyisemmän työpaikan.
Lue lisää
About Us Thumbnail

Tietoa meistä

Me Ricohilla pyrimme aina kuuntelemaan asiakkaitamme ja tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja, tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat organisaatiosi tavoitteita ja luovat lisäarvoa liiketoimintaasi.

Lue lisää
Keitä olemme, mitä teemme ja mikä muokkaa liiketoimintaamme.
Lue lisää
Insights Thumbnail

Kaikki oivallukset

Tutustu ja lue uusimmat blogimme ja oivalluksemme siitä, mikä on tärkeintä liiketoimintaratkaisuissa.

Lue lisää
Ota yhteyttä

Expense management

Ricohin kustannustehokas Expenses-ratkaisu korvaa käsin tehtävät ja aikaa vievät käsittelyprosessit, nopeuttaa hallintotehtäviä ja karsii asiakirjojen tallennus- ja tulostuskustannuksia.

Asiakirjat skannataan monitoimilaitteella ja indeksoidaan ja tallennetaan keskitettyyn sähköiseen arkistoon, josta ne löytyvät nopeasti hakutoiminnolla. Hyväksymisprosessi voidaan automatisoida, ja kulujen seuranta tarkentuu. Myös suojattu etäkäyttö on mahdollista, jotta kuluja voidaan tarkastella ja hyväksyä turvallisesti myös toimiston ulkopuolella.

Kulujen käsittelyprosessi tehostuu, ja asiakirjojen roolipohjaiset käyttöoikeudet, indeksointi ja seuranta helpottavat auditointia ja tukevat vaatimuksenmukaisuutta.

Tärkeimmät ominaisuudet ja edut

Ricohin Expenses-ratkaisun digitaalinen kuluhallinta säästä aikaa ja rahaa.

Ratkaisun edut:

Nopea ja kustannustehokas

  • Asiakirjojen automaattinen skannaus ja nopea tallennus sähköiseen arkistoon, jossa on hakutoiminto, nopeuttaa kulujen käsittelyä
  • Metatietojen syöttö ja viivakoodien luku voidaan automatisoida monitoimilaitteiden OCR-ominaisuuden ansiosta
  • Paperimuotoiset kuitit ja sähköiset lomakkeet integroidaan digitaaliseen työnkulkuun, mikä nopeuttaa käsittelyä

Tehokkaat prosessit

  • Kuluja on helppo seurata, ja automaattiset muistutukset ja tilan osoitin säästävät aikaa ja helpottavat sähköisen hyväksynnän hallintaa ja valvontaa
  • Esimiehet voivat hyväksyä laskuja myös toimiston ulkopuolella, ja laskut on helppo siirtää suojatusta digitaalisesta kansiosta toiseen

Vaatimuksenmukaisuus

  • Käyttöoikeuksien hallinta ja läpinäkyvät jäljitysketjut helpottavat lainsäädännön noudattamista, veroluokitusta, budjetointia ja seurantaa

Muut palvelut

  • Contract Management

    Contract Management

    Turvallinen, sopimushallintaa tehostava ratkaisu, jossa on tehokas hakutoiminto

  • Human Resource Records

    Human Resource Records

    Nopea ja tarkka henkilöstötietojen hallinta tehostaa työnkulkuja ja lisää tuottavuutta